Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
24 srp 2014, 18:49
Tak to je potom moc dobře, že Ostrava nevyrábí skútry a motorky
24 srp 2014, 19:00
PEO: Bavime se o vyliscich ne o stitcich, jen pro poradek.
-- 24. 8. 2014 19:08 --
kocur píše:...Prostě si rádi hrají a nechtějí nechat zahálet ruce ani hlavu....
Konecne si uhodil hrebicek na hlavicku. Tohle presne ja nechci delat a radsi chci jezdit, uzivat si jizdu na jednostopem vozidle a pro ty je znacka. Pro ty ostatni je cina. Ja hlavu a ruce nenechavam zahalet v praci. Na moto chci prave temto castem odlehcit a odpocinout si od kazdodenniho stresu a shonu.
Jinak Pionyra sem ladil a stejne sem pak nejezdil... bohuzel
Citereh: Je uplne jedno kde je moto vyrobene, at je vyrobene klidne na marsu, ale musi byt funkcni a spolehlive.
Naposledy upravil
janon dne 25 srp 2014, 12:41, celkově upraveno 1
24 srp 2014, 19:53
Tak to máš smolíka, já taky ladil ale jezdil a jezdím
24 srp 2014, 20:33
Chtěl jsem taky přispět do týhle diskuze, ale teď jsem si uvědomil, že se tohle téma jmenuje
"Proč máme rádi čínské skútry" a já je po svejch špatnejch zkušenostech rád nemám - takže nic psát nebudu
24 srp 2014, 20:45
Ďekujem, máš zde mnoho dalších možností.
25 srp 2014, 09:22
Tak to je počteníčko, kdybych byl nováček tak si jistě koupím...
Jen tak dále.
25 srp 2014, 09:29
Já mám rád čínské skútry, protože:
1. Umožní klukům kteří ještě žebrají peníze na rodičích aby si koupili první stroj, nebo dostanou skútr k narozeninám či jiným výročím.
2. Trénují je, v pravdě základních manuálních zručnostech.
3. Naučí je bleskovým reakcím na aktuální situaci pri jízdě
4. Vytáhnou kluky od počítačů.
5. a nakonec je vlastně učí i znalosti o materiálech a různých způsobech zpracování plastů a kovů.
Takže za mne nemám problém s čínskými skútry.
Jen upozorňuji že kvalita v pojízdnosti se liší kus od kusu, a ten kdo chce jen jezdit nemusí mít štěstí na kus.
Naposledy upravil
Luca_69 dne 25 srp 2014, 09:39, celkově upraveno 1
25 srp 2014, 09:36
Luca69 ,
až na bod 1. jsi to vystihl přesně. Tak to bylo u mě.
25 srp 2014, 09:58
Musim říct, že si naopak srovnal velmi vhodně. Chválim!
Fakt, že 300ccm čínský motor má 14kW a kvalitní motor s polovičním obsahem 150ccm má 11kW totiž mluví naprosto za vše.
Snad to mnoho budoucích majitelů trkne.
Díky za tvůj příspěvek.
25 srp 2014, 10:20
Tak jsme se zase dostali k závodění koukám. Tak mu napráská, ale ten japonský stroj přežije minimálně tři čínské. A to jsem myslel, je to hlavní, spolehlivost, trvanlivost, kvalita.
25 srp 2014, 10:27
Ty ale kocure žiješ v tý růžový představě, že ten Linhai má doopravdy ten papírovej výkon
U takovýho sprintu 134Kg SH150i 11kW vs. 150Kg LH300 14kW bych rád někdy byl.
Myslím, že bychom se všichni opravdu pobavili.
25 srp 2014, 10:38
Měl jsem Kentoyi Sharky 50, kterou jsem vlastně kupoval synovi, ale ježdění jej nechytlo, tak jsem si ji nechal. Najel 8000 km a jediné dvě "poruchy" prasklá pružina hlavního stojanu a zteřelý ventilek. Nedotahoval jsem žádné šroubky, dělal jen zíkladní údržbu, na zimu zaparkoval do šopy a po zimě 10x prošlápl a jel jak "kuna"
Jasně, plasty nebyly tak kvalitní, ale sloužil věrně a třeba i s denním nájezdem 180 km. Kdyby neschválili řízení 125 ccm s béčkem a tak jej mám dodnes. Mj. slouží bez problémů stále klukovi, kterému jsem ji prodal. Já jsem šel do Hondy díky tomu, že jsem měl něco uspořeno. Jinak bych se nebál jít opět do číny.
25 srp 2014, 10:39
kocur píše:Milý foky
Jo já už chápu o co tu jde, haha omlouvám se, že mi to nedošlo hned
Zajísté vymyslíš 18 dalších scestných srovnání kde čína ve vlhkym snu pokaždé zvítězí.
Takže jo, máš pravdu, Čina je nej a Hondu rozpráší na hadry.
Rád bych se tě zeptal na jednu OT otázečku, jenom pro info, zda se mi potvrdí moje teorie.
Můžu se drze zeptat odkaď pocházíš?
25 srp 2014, 10:56
Poslední dobou se do dění zde na fóru zapojuji spíše sporadicky, leč nedá mi to abych zde nezareagoval. Myslím, že vcelku pěkně to shrnul Luca69 s jehož názorem se ztotožňuji.
Porovnávat Hondu SH 150 s TGB 300 opravdu nelze. Jablka i Hrušky taky nelze počítat dohromady. V první řadě budeme-li přesní je TGB tchajwanec. V řadě druhé má zcela jiný obsah, ale skoro totožný výkon což o něčem svědčí no a v neposlední řadě je to stále zmiňovaná cena. Ano cena u značkových skútrů je vysoká a rozhodně netvrdím, že by nemohla být nižší .... mohla, ale proč zlevňovat něco co je kvalitní a má rekordní prodeje po celém světě? SHáček se totiž prodalo přes 1,5 milionu kusů. Žádný rozumný obchodník to neudělá a věř nebo ne Honda není jedničkou na trhu jen tak pro nic za nic ona je totiž opravdu dobrý obchodník.
Osobně bych si čínský skútr nekoupil. Někomu ale stačí a tak do něho jde. Je mi jedno jestli někdo sedlá Doctora, Sym, CPI, Yuki, Hondu nebo třeba Suzuki. Rád se pozdravím a pokecám s každým skútrařem, motorkářem a rozhodně ho neposuzuju podle značky, na které jezdí. Můj soused například sedlá skútr Capirelli 125 a nemůže si ho vynachválit. Nalítáno má už přes 15000 km a to s jednou malou závadou. Můj další soused vlastní MP Korado a nadává kudy chudí. Obecně se má, ale za to a není to jen dohad jedné paní od vedle, že čínské skútry jsou díky méně kvalitnímu zpracování poruchovější. Pokud je někdo jako já technický antitalent a nechce se ve skútru hrabat a řešit to či ono asi si něco připlatí a sáhne po značce, u které je dá se říct jistota kvality a rychlého dodání ND. I mezi čínskými skútry, ale záleží na značce a tak srovnávat Keeway s Adamsem taky nejde.
Zkrátka a obře pokud Vás čína baví a jste s ní spokojení, tak jen dobře. Na druhou stranu se ale nesmíte divit pokud nováčka dychtícího po novém skútru spousta členů zdejšího fóra od nákupu odrazuje. Spousta z nich má vlastní zkušenosti a tak ví o čem mluví. Do těch s vlastní zkušeností se mimochodem počítám i já.
25 srp 2014, 11:05
ale to je přeci pro nás spotřebitele dobrá zpráva,že se tady konečně objevují kvalitní,spolehlivé,pohodlné,výkonné čínské skůtry s nízkou spotřebou,velmi příznivou cenou a odborným servisním zázemím.Až se začnou prodávat,bude to zřejmě konec tradičních značek