Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
07 čer 2009, 21:41
I tak za 3,5 roku 16000Km v dešti , v mrazu.......
07 čer 2009, 22:18
aumirek píše:semstohoblázen to není sebemrskačství prostě manželka jezdí na šichtu 3 km autobus nejede pak do obchodu na nákup a po drbech do sousední dědiny ten skutr jel nejdál 18 km takže to je celkem v pohodě a ta rychlost je víc než dostatečná teda pro ni a pro tento učel
TOM_F nevím kde žiješ když teda tvrdíš že rozdíl v cene není až trojnásobnej čínu běžně koupíš za 20 značku za 60 pokud nemyslíš čínu novou a značku ojetinu
Takze na vylety tu k nam do Polanky
. Jako v zime to stejne musi byt celkem krute ve skutru na snehu, ni? Jinak v lete je to pohodicka, kolikrat prijemnejsi takovy kousicek na skutru nez autem.. to rozhodne jo.
07 čer 2009, 22:38
TOM_E ono se bavíme o 50 tkách a byli občas i levnější
mitja no v mrazu a sněhu je to opravdu kruté bohužel máš li na výběr jít ty 3 km pěšky nebo tím skutrem tak je lepší těch 5 minut skutrem a ono pracovat se musí a dnes se těžko vybírá jinak v létě je to opravdu příjemnější jak autem bohužel manželka nemá řidičák na auto
08 čer 2009, 20:32
Zdravíčko také jezdím i v zime v mrazu do obchoudu a v zime na naledí se dobre delá bordel na skutřiku mam ho 3 roky a už bude mít 15 000 km a jsem s ním spokojenej akorad sem menil variatortak jsem udelal lehčí tunning kterej stal skoro 12 000, ale stoji to za to jizda je vice dinamičtější a podelavam na nem treba hondu cbr 125 jezdí mi kolem 110 km v hodině a leji do nej plnou syntetiku to take dela dost, když tam lupnete nejakej olej za par korun tak motor za chvilku odejde a malo maže. Já osobne sem mel doporuceni na olej Castrol 4T 10w40 a mením ho po 2 500 km. Kouknete sem na stranku je tam vse pro skutry a i pro tuning skutrů
http://www.baotianmotors.cz/ jsou tam velice dobre vecičky.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 18 říj 2013, 16:03, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
09 čer 2009, 06:59
tak já se taky přidám, loni jsem se skůtry začínal a po posbírání několika zkušeností mi zkončila v ruce Yamaha z roku 99 a jsem více než rád je pravdou že došlo k několika tedy dvěma investicím se sumou 6,5t ale koupě byla 30t. V těch 6,5t je repas vidlic výměna variátoru a s tím i řemenu. olej a benzín nepočítám. Za rok, lépe řečeno od května, jsem najezdil 7000km a nemůžu si jí vynachválit. Oproti tomu si kolega koupil Matrixe a ten nejdřív začal blednout (na přístrojovce), pak byl 2x na opravě motoru a nakonec dojezdil úplně. Další zkušenost byla hmed v autoškole kde měli k mání i Yuki 125 v podobě choperu. Rád řeknu lépe nevidět. starší než moje Máňa nebyla ale budíky vybledlý ručička zkroucená, plasty pomalu z betonu. Myslím si že koupit si starší značku než novej bůh ví z čeho byla dobrá volba. I když si totiž vyměním pár provozních částí byť v ceně klidně 10t nevidím v tom problém, ale abych sháněl budíky atd. to mě fakt nebere.
Mimo to bych rád rozlišoval značky který v římě vyrábí (tzn. i odlívají, soustruží, ......) a nebo dováží a montují. Byl jsem na přednášce škodovky a docela mě překvapilo že je pro ně jednodušší dovézt rozebraný v kontejneru zabalený auto než ho převážet v celku.
11 čer 2009, 14:20
Taky jsem zakoupil čínský skútr, jsem s ním spokojený. Jediné co mě mrzí je, když jdete do servisu a máte čínu, není o Vás zájem jako u značky. Proto co jde, tak si udělám sám.
11 čer 2009, 14:31
Přesně tak, dneska jsem se ptal na lehčí tuning mého skútru, čili spíše výměna varce apod. Nikdo neměl zájem se semnou nějak moc bavit. Čili koupím si vario-stopper a díly a udělám si to sám..dle fotek na scootland.cz to nebude těžké..
16 čer 2009, 11:17
Zdravím a obracím se s dotazem. Mám doma skútříka Yuki Speed 50, r.v. 2004, dvoutakt, nebyl to žádný zázrak, ale na popojíždění na manší nákupy stačil. Najeto 4000, používala ho matka. Teď jsem se chtěl projet a ani jsem nevyjel z garáže. Skútr nemá prakticky žádný výkon, v garáži bo po rovince se pomalu rozjedu, ale do mírnějšího kopce se nedostanu. Není možné s ním jet do servisu po vlastní ose, proto se obracím tady na fóru na odborníky na motory, co by tomu asi tak mohlo být a na kolik by vyšla oprava motoru, jestli to má vůbec smysl nechávat spravovat. Motor relativně v poho startuje, má snahu, ale nejede. Dost se z něj kouří, jako kdysi z pionýra. Domnívám se, že bude přidřenej válec. Dělá se vůbec výbrus nebo se kupuje celá sada (válec, píst, čep..)? A kolik tyhle varianty v servisech zhruba stojí? Psal jsem dvěma opravnám Yuki a každá mi napsal něco jiného. V motorech se nevyznám, takže přemýšlím, zda se vyplatí skútr nechat spravit, nebo jej prodat za cenu dokladů na náhradní díly. Díky Vám za odpovědi.
16 čer 2009, 13:29
Zacnu u toho nejjednodussiho, co benzin jak je stary? Takze ho prvne vymen, nevim jak je to s olejem u tohoto modelu, jestli se tam dava mix a nebo si to micha samo, ale v pripade mixu dodrz pomer co predepisuje vyrobce.
16 čer 2009, 14:53
Zkoukni také svíčku ,, možná bych i pročistil karburátor
16 čer 2009, 19:11
Vsechny prispevky OT a ktere nekoho urazely byly smazany
16 čer 2009, 20:46
A nebo jen je spatnej variator také se mi to stalo byl spatnej řemen a valečky a skutr měl poloviční vykon a kouril jak kdyby nevim co jako kdyby horel tak jsem do nej dal 11 000 dal tam lepsi variator a ostatni blbosti. Ale zase musim uznat byla to první važná porucha a to mel nalitano pres 12 000 kilometru tad má skoro 15 000 a jezdi jako drak i jizda je vice akcelerační.
24 črc 2009, 14:07
Vsechny prispevky od Frysi jsou presunuty do kose vcetne reakci na ne. Nenechte se prosim priste strhnout podobnymi uzivateli k takovym to diskuzim. Uzivatel Frysi ma trvale timto okamzikem zablokovan pristup na skutrforum. Myslim ze nam takovyto jedinci schazet nebudou. Dekuji za pochopeni.
04 srp 2009, 20:55
Tak mi to nějak nedá abych se zde nepodělil o článek z ČMN. Jinak nejsem nijak zaujatý, jen mě to docela překvapilo.
Rozhovor je s dovozcem skútrů Lingben do ČR. Dále jen volně cituji:
Příprava jednoho skútru než ho předáme zákazníkovi trvá čtyři pracovní dny a to nepočítám čas strávený vymýšlením jak to všechno po Číňanovi napravit.
Skútr prakticky celý repasujeme. Plasty musí dolů. Kontrola elektriky. Musíte prolézt celou elektrickou instalaci, konektor ke konektoru. U čtyřdobých padesátek rozebrat vršek motoru, sundat válec, zkontrolovat pístní kroužky, zabrousit ventily, doladit ventilové vůle a karburátor. Kvalita pryžových věcí je mizerná. Preventivně vyměňujeme silentbloky motoru, měníme prakticky všechny O kroužky, občas je nutné vyměnit ventilky a někdy celou pneumatiku.
Chuťovka je seřízení světlometů. Přišli jsme také na konstrukční chybu v karburátoru, kdy Číňan vyrobí perfektní kopii něčeho, o čem ale nemá ani pojetí, proč to tak má být. A tím pádem vyrobí zmetek,....atd atd
Pokud toto někdo dělá je určitá šance, že se povozíte. Pokud si ale skútřík někdo koupí v Tescu,....
edit: Je to číslo 29. Tam jak je příloha o skútrech. Fakt jsem si to nevymyslel a ani nevytrhl z kontextu. I mě to překvapilo,...
05 srp 2009, 11:35
Gullwing: Tak to je sila, to bych snad radsi prestal v tomto oboru podnikat.