Problémy s Čínskými skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod semztohoblazen » 07 čer 2009, 21:41

I tak za 3,5 roku 16000Km v dešti , v mrazu.......
tel. 602350737
Uživatelský avatar
semztohoblazen

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 04 črc 2008, 18:28
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Burgman 200 K8

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Mitja » 07 čer 2009, 22:18

aumirek píše:semstohoblázen to není sebemrskačství prostě manželka jezdí na šichtu 3 km autobus nejede pak do obchodu na nákup a po drbech do sousední dědiny ten skutr jel nejdál 18 km takže to je celkem v pohodě a ta rychlost je víc než dostatečná teda pro ni a pro tento učel
TOM_F nevím kde žiješ když teda tvrdíš že rozdíl v cene není až trojnásobnej čínu běžně koupíš za 20 značku za 60 pokud nemyslíš čínu novou a značku ojetinu

Takze na vylety tu k nam do Polanky :lol:. Jako v zime to stejne musi byt celkem krute ve skutru na snehu, ni? Jinak v lete je to pohodicka, kolikrat prijemnejsi takovy kousicek na skutru nez autem.. to rozhodne jo.
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod aumirek » 07 čer 2009, 22:38

TOM_E ono se bavíme o 50 tkách a byli občas i levnější
mitja no v mrazu a sněhu je to opravdu kruté bohužel máš li na výběr jít ty 3 km pěšky nebo tím skutrem tak je lepší těch 5 minut skutrem a ono pracovat se musí a dnes se těžko vybírá jinak v létě je to opravdu příjemnější jak autem bohužel manželka nemá řidičák na auto
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bady » 08 čer 2009, 20:32

Zdravíčko také jezdím i v zime v mrazu do obchoudu a v zime na naledí se dobre delá bordel na skutřiku mam ho 3 roky a už bude mít 15 000 km a jsem s ním spokojenej akorad sem menil variatortak jsem udelal lehčí tunning kterej stal skoro 12 000, ale stoji to za to jizda je vice dinamičtější a podelavam na nem treba hondu cbr 125 jezdí mi kolem 110 km v hodině a leji do nej plnou syntetiku to take dela dost, když tam lupnete nejakej olej za par korun tak motor za chvilku odejde a malo maže. Já osobne sem mel doporuceni na olej Castrol 4T 10w40 a mením ho po 2 500 km. Kouknete sem na stranku je tam vse pro skutry a i pro tuning skutrů http://www.baotianmotors.cz/ jsou tam velice dobre vecičky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 říj 2013, 16:03, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
bady

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2009, 22:20
Bydliště: Troubky
Skútr / moto: Cyborg Ace 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi MULTIVAR Spojkové pružinky Malossi

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod pariz.martin » 09 čer 2009, 06:59

tak já se taky přidám, loni jsem se skůtry začínal a po posbírání několika zkušeností mi zkončila v ruce Yamaha z roku 99 a jsem více než rád je pravdou že došlo k několika tedy dvěma investicím se sumou 6,5t ale koupě byla 30t. V těch 6,5t je repas vidlic výměna variátoru a s tím i řemenu. olej a benzín nepočítám. Za rok, lépe řečeno od května, jsem najezdil 7000km a nemůžu si jí vynachválit. Oproti tomu si kolega koupil Matrixe a ten nejdřív začal blednout (na přístrojovce), pak byl 2x na opravě motoru a nakonec dojezdil úplně. Další zkušenost byla hmed v autoškole kde měli k mání i Yuki 125 v podobě choperu. Rád řeknu lépe nevidět. starší než moje Máňa nebyla ale budíky vybledlý ručička zkroucená, plasty pomalu z betonu. Myslím si že koupit si starší značku než novej bůh ví z čeho byla dobrá volba. I když si totiž vyměním pár provozních částí byť v ceně klidně 10t nevidím v tom problém, ale abych sháněl budíky atd. to mě fakt nebere.

Mimo to bych rád rozlišoval značky který v římě vyrábí (tzn. i odlívají, soustruží, ......) a nebo dováží a montují. Byl jsem na přednášce škodovky a docela mě překvapilo že je pro ně jednodušší dovézt rozebraný v kontejneru zabalený auto než ho převážet v celku.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bobych » 11 čer 2009, 14:20

Taky jsem zakoupil čínský skútr, jsem s ním spokojený. Jediné co mě mrzí je, když jdete do servisu a máte čínu, není o Vás zájem jako u značky. Proto co jde, tak si udělám sám.
bobych

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 11 čer 2009, 13:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: babeta classic 50ccm
Tuning / úpravy: vario NARAKU+pružinky

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Daelimek » 11 čer 2009, 14:31

Přesně tak, dneska jsem se ptal na lehčí tuning mého skútru, čili spíše výměna varce apod. Nikdo neměl zájem se semnou nějak moc bavit. Čili koupím si vario-stopper a díly a udělám si to sám..dle fotek na scootland.cz to nebude těžké..
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod ixion » 16 čer 2009, 11:17

Zdravím a obracím se s dotazem. Mám doma skútříka Yuki Speed 50, r.v. 2004, dvoutakt, nebyl to žádný zázrak, ale na popojíždění na manší nákupy stačil. Najeto 4000, používala ho matka. Teď jsem se chtěl projet a ani jsem nevyjel z garáže. Skútr nemá prakticky žádný výkon, v garáži bo po rovince se pomalu rozjedu, ale do mírnějšího kopce se nedostanu. Není možné s ním jet do servisu po vlastní ose, proto se obracím tady na fóru na odborníky na motory, co by tomu asi tak mohlo být a na kolik by vyšla oprava motoru, jestli to má vůbec smysl nechávat spravovat. Motor relativně v poho startuje, má snahu, ale nejede. Dost se z něj kouří, jako kdysi z pionýra. Domnívám se, že bude přidřenej válec. Dělá se vůbec výbrus nebo se kupuje celá sada (válec, píst, čep..)? A kolik tyhle varianty v servisech zhruba stojí? Psal jsem dvěma opravnám Yuki a každá mi napsal něco jiného. V motorech se nevyznám, takže přemýšlím, zda se vyplatí skútr nechat spravit, nebo jej prodat za cenu dokladů na náhradní díly. Díky Vám za odpovědi.
ixion

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 15 čer 2009, 17:01
Skútr / moto: Yuki 50

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Rady » 16 čer 2009, 13:29

Zacnu u toho nejjednodussiho, co benzin jak je stary? Takze ho prvne vymen, nevim jak je to s olejem u tohoto modelu, jestli se tam dava mix a nebo si to micha samo, ale v pripade mixu dodrz pomer co predepisuje vyrobce.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dave Krčmik » 16 čer 2009, 14:53

Zkoukni také svíčku ,, možná bych i pročistil karburátor
Uživatelský avatar
Dave Krčmik

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 252
Registrován: 26 bře 2008, 22:13
Bydliště: Kostelec nad Černými lesy
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 400 K7

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Rady » 16 čer 2009, 19:11

:!: Vsechny prispevky OT a ktere nekoho urazely byly smazany :!:
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bady » 16 čer 2009, 20:46

A nebo jen je spatnej variator také se mi to stalo byl spatnej řemen a valečky a skutr měl poloviční vykon a kouril jak kdyby nevim co jako kdyby horel tak jsem do nej dal 11 000 dal tam lepsi variator a ostatni blbosti. Ale zase musim uznat byla to první važná porucha a to mel nalitano pres 12 000 kilometru tad má skoro 15 000 a jezdi jako drak i jizda je vice akcelerační.
bady

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2009, 22:20
Bydliště: Troubky
Skútr / moto: Cyborg Ace 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi MULTIVAR Spojkové pružinky Malossi

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Rady » 24 črc 2009, 14:07

Vsechny prispevky od Frysi jsou presunuty do kose vcetne reakci na ne. Nenechte se prosim priste strhnout podobnymi uzivateli k takovym to diskuzim. Uzivatel Frysi ma trvale timto okamzikem zablokovan pristup na skutrforum. Myslim ze nam takovyto jedinci schazet nebudou. Dekuji za pochopeni.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Gullwing » 04 srp 2009, 20:55

Tak mi to nějak nedá abych se zde nepodělil o článek z ČMN. Jinak nejsem nijak zaujatý, jen mě to docela překvapilo.
Rozhovor je s dovozcem skútrů Lingben do ČR. Dále jen volně cituji:
Příprava jednoho skútru než ho předáme zákazníkovi trvá čtyři pracovní dny a to nepočítám čas strávený vymýšlením jak to všechno po Číňanovi napravit.
Skútr prakticky celý repasujeme. Plasty musí dolů. Kontrola elektriky. Musíte prolézt celou elektrickou instalaci, konektor ke konektoru. U čtyřdobých padesátek rozebrat vršek motoru, sundat válec, zkontrolovat pístní kroužky, zabrousit ventily, doladit ventilové vůle a karburátor. Kvalita pryžových věcí je mizerná. Preventivně vyměňujeme silentbloky motoru, měníme prakticky všechny O kroužky, občas je nutné vyměnit ventilky a někdy celou pneumatiku.
Chuťovka je seřízení světlometů. Přišli jsme také na konstrukční chybu v karburátoru, kdy Číňan vyrobí perfektní kopii něčeho, o čem ale nemá ani pojetí, proč to tak má být. A tím pádem vyrobí zmetek,....atd atd

Pokud toto někdo dělá je určitá šance, že se povozíte. Pokud si ale skútřík někdo koupí v Tescu,....

edit: Je to číslo 29. Tam jak je příloha o skútrech. Fakt jsem si to nevymyslel a ani nevytrhl z kontextu. I mě to překvapilo,...
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod janon » 05 srp 2009, 11:35

Gullwing: Tak to je sila, to bych snad radsi prestal v tomto oboru podnikat. :lol: :roll:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků

cron