Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Problémy s Čínskými skútry

01 čer 2009, 22:14

Sledujete třeba dokumenty ? narvaný město skůtrama a že by to byly leštěnky to se nedá říct.servis dle mě kde hned na počkání vyřežou píst z bambusu a v ničem nemají problém.úplně jiný smysl toho proč mám skůtr.pravda je že značka je značka ,ale jsem toho názoru ať si každý pořídí to na co má ( u někoho bohužel nervy :P )a ať slouží bez závad.čtu tady že i hodně lidí na číně nalítalo slušné km tak už je nechte být :cry: .Bohužel nezávidím těm kteří se tu domáhali rady který skůtr čína ...značka a pak chtějí radu že ta čína která jim nejede.to bych asi strčil radši hlavu do písku :roll:

Re: Problémy s Čínskými skútry

01 čer 2009, 22:25

Zdravím ja mam čínana a sem velice spokojen udelal sem po 12 000km lehcí tuning jelikož sem musel menit variator a ted ma najetych kolem 15 000km a jezdí bez problémů. :)

Re: Problémy s Čínskými skútry

01 čer 2009, 23:48

Tomulátor píše:
yukinar píše:Tak to asi žiješ dobou před 5lety. Mám Yukinu a mám 2letou záruku bez omezení kilometrů.
Jo? tak se podívej na X stránek prodejců čínských skůtrů, většinou je tam jasně napsáno: " 2 letá záruční lhůta nebo ujetí 6000 km".

Nasel jsem nejaky manual k Yukinám a podle toho musim dat za pravdu yukinarovi. Ohledne zaruky je tam psano:
"Výrobce poskytuje záruční dobu 24 měsíců od prodeje motocyklu konečnému uživateli. Po tuto dobu má kupující právo na bezplatné odstranění uznaných vad."

Ale co me velmi zaujalo, je ze u servisni ukonu rozepsanych podle kilometru je poznámka v ramecku:
"POZOR: bezpodmínečně dodržujte servisní intervaly uváděné v tabulce. V případě nedodržení nebo překročení servisních intervalů hrozí ztráta garance. Řemen variátoru je nutné pravidelně měnit po ujetí 6000km, v případě nutnosti častěji. Servisní úkony prováděné dle této tabulky jsou hrazeny zákazníkem včetně materiálu."

odkaz tady: http://img.motorkari.cz/upload/files/ma ... gun-93.pdf

Re: Problémy s Čínskými skútry

02 čer 2009, 07:26

Tam ty servisní intervali jsou spočítány, tak aby se ti nepotkali ventily. I když jsou to motory koncepče starší od značkových výrobců. Tak ventilová technika je většinou čínská (jde samozřejmě vyměnit za značkovou, když člověk ví s čím to má schodné) a potřebuje pravidelněji seřídit než u značkových motorů. Proto Yuki na tom tak trvá, aby se to dodržovalo.
Naposledy upravil yukinar dne 03 čer 2009, 19:05, celkově upraveno 1

Re: Problémy s Čínskými skútry

02 čer 2009, 08:36

ano, yuki a jeden kilometr navíc a je po záruce

Re: Problémy s Čínskými skútry

02 čer 2009, 09:58

To ju, sice ty intervaly jsou pekne kratke.. ale o to mi neslo, zaujalo me to, co jsem zvyraznil tucnym "Servisní úkony prováděné dle této tabulky jsou hrazeny zákazníkem včetně materiálu.". Uz se tady o tom lidi bavili, ze nekdo platil jen material, nekdo neplatil vubec nic.. ale tady se divam plati uplne vsecko z vlastni kapsy.

Re: Problémy s Čínskými skútry

05 čer 2009, 20:52

to neni pravda, já platim jenom materiály :) .. no ted už vlastně po tuningu všechno ale jinak jenom materiály

Během jízdy na motocyklu NESMÍ být pohotovostní stojan spuštěn směrem dolů. Spuštěný pohotovostní stojan brání plynulé jízdě motocyklu a může být příčinou vážné dopravní nehody. ... to sou vážně smysluplný věty tady :D to překládali do češtiny z čínštiny na překladači nebo co :D :D

a navíc žádnej z yukin nejede se spuštěnym bočnim stojanem protože dokud neni nahoře tk nejde motor :) leda tak že bych se odstrkoval a pak si způsobil vážnou dopravní nehodu :D :D

UPOZORNĚNÍ:
Nikdy nepoužívejte bezdušovou pneumatiku na kolo, které je speciálně konstruováno pro pneumatiky s duší. V opačném případě může dojít během jízdy i při stání k náhlému úniku vzduchu a tím ke zploštění pneumatiky, které má za následek její poškození. V tomto případě je ohrožena bezpečnost osob přepravovaných na motocyklu. // taky skvělý :D :D

6.6. edit:
to mi taky občas dělá, proto nejdřív jenom ťuknu, a napodruhý to tlačítko už podržim a je to v poho.. a je to hlavně baterkou která má špatný paramtetry, když má 12,5V, neznamená to ještě vůbec, že je nabitá, jde taky o Ampéry.. vyřeš to baterkou
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 říj 2013, 16:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno 5 příspěvků pod sebou

Re: Problémy s Čínskými skútry

06 čer 2009, 13:16

TomDrake píše:Nazdar, dlouho jsem tady nebyl, ale zacatek problemu jsem vyresil (viz prvni dotaz na tomto foru). V tuhle chvili resim uz jenom elekronicke startovani. Nozni startovani, motor atd. funguje. Nefunguje pouze elektronicke startovani. Kdyz zmacknu startovni tlacitko, tak to zacne cvakat/vrcet v nejakem relatku, ale dal nic. Kontakty jsem se snazil dotlacit, popr. rozpojit spojit, kdyby byl nejaky problem tam, ale nic. Please help. Dik

Jestli mas gelovku...a cinskou, tak ji vymen a jedes dal...

Re: Problémy s Čínskými skútry

06 čer 2009, 15:37

Měl jsem to stejný a taky baterka.

Re: Problémy s Čínskými skútry

06 čer 2009, 16:39

muj názor je takovej pokud si mladej synek bude chtít koupit čínu s tím že bude požadovat výkon a rychlost a jezdit kvanta km je to blbost.Na druhou stranu ještě větší blbost je abych já koupil značku chci li to jen na ježdění do práce asi 2 km a bohatě mi stačí rychlost 50 km a opravdu mi to stačí.Měl jsem 2 japonce a to jeden po renovaci v značkovém servisu se zárukou 1,5 roku.Popravdě vydržel jen do té záruky oba 2 skutry jsem už prodal a jsem rád pořád nějaké problémy.Ale uznávám že značka je kvalitnější ono jen hlupák bude tvrdit že něco stejné ale 3 krát levnější je ve stejné kvalitě.Ale koupil jsem čínu mám jí 3,5 roku za tu dobu jen žárovka ve světlometu a letos baterka.Pardon hned v první záruční prohlídce karbec najeto 16 tisíc a to jezdím celej rok i v zimě teda manželka.

Re: Problémy s Čínskými skútry

06 čer 2009, 19:03

Tak s tímto aumirekovím názorem mohu jen souhlasit, dokonce 16 tis km za každého počasí je uctyhodný výkon.

Re: Problémy s Čínskými skútry

06 čer 2009, 22:25

to je skoro sebemrskačství.......nicméně, klobouk dolů.....

Re: Problémy s Čínskými skútry

07 čer 2009, 20:38

myslím že zde není debata o cenách 3x větších, ale o rozdílech v řádu tisíců. konkrétně u mě bylo rozhodování u nových skutrů s cenou 6tisíc a v ojetinách podobně, takže 3x vyšší ceny jsou brány podle mě spíš jako extrém

Re: Problémy s Čínskými skútry

07 čer 2009, 20:50

semstohoblázen to není sebemrskačství prostě manželka jezdí na šichtu 3 km autobus nejede pak do obchodu na nákup a po drbech do sousední dědiny ten skutr jel nejdál 18 km takže to je celkem v pohodě a ta rychlost je víc než dostatečná teda pro ni a pro tento učel
TOM_F nevím kde žiješ když teda tvrdíš že rozdíl v cene není až trojnásobnej čínu běžně koupíš za 20 značku za 60 pokud nemyslíš čínu novou a značku ojetinu

Re: Problémy s Čínskými skútry

07 čer 2009, 21:39

nová čína za 20 je podle mě fakt základní cenová a to i v padesátkách
Odeslat odpověď