Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
26 říj 2015, 21:54
"kroužky taky akorát" to je přesně kolik? U 50 osm stovek až max dvě desetiny.
Ventily těsní? Zejména gufera.
Jestli je to vše "taky akorát" tak jedině těsnění a musí to fungovat
26 říj 2015, 23:31
milich93 píše:tak tlak ve válci maximálně 3,5atm, na ventilech vůle je, píst OK kroužky taky akorát na válci je nepatrná rýha ale tím to nebude si myslim
Tak tlak 3,5 atm je špatně.Vyběhaný válec udělat výbrus.Ve válci nesmí být ani nepatrná rýha,ztrácí se tlak.V každém případě rozdělat a udělat buď výbrus nebo nový válec,píst,kroužky,čep,segrovky a teprve to pojede.
27 říj 2015, 00:39
Dědku ty jsi věštec a máš před sebou křišťálovou kouli aby si z jednoho čísla poznal, že je vyběhaný válec.
Celou dobu tady píšeš pouze bludy. Až někdy ve svém životě uvidíš nějaký válec možná budeš překvapen s jak velikou rýhou je to schopno nejen nastartovat ale i obstojně jezdit. Výbrus je blbost, nesežene píst ani kroužky, u těch číňanů není jasné ani v jaké třídě je válec vyrobený.
Změř mezeru na kroužku jestli je víc než 0,2 mm má Dědek pravdu. Musíš to změřit, pootočit a změřit znova, obíhá se to do oválu.
Následně sem můžeš hodit fotku pístu. Uvidíme jak moc se ti to přidřelo.
27 říj 2015, 13:34
A pokud je válec prodřený tak to má nějaký důvod za předpokladu, že je ve motoru olej a pravidelně se mění, pak by se to "nemělo" stát.
Bylo by fajn vyřešit důsledek a zapomenout na příčinu...
27 říj 2015, 13:37
Nejsem věštec,ale abych mu radil,že má u čtyřtaktu vyměnit gufera a pojede,tak to muže říci je osoba která o tom nemá páru.2.Jestli u 4 taktu má ventily a rozvody OK, tlak mu ukáže3,5atm tak asi to nebude guferama,ale buď něco s kroužkama nebo vyběhané.Taky jsem psal,že od stolu se špatně radí,ale žádné bludy já nedávám,to tak pasuje na Tebe.
27 říj 2015, 14:42
Dědku jsi guma!
Gufera na ventilech. ne na klice! A navíc nikdy jsem netvrdil udělej to a to ono to na 100% bude fungovat. To je tvoje parketa. Zatím hledáme proč to nejede.
27 říj 2015, 15:00
Hodím to někomu na seřízení ventilů atd. jinak při startování to fouká víkem ventilů, jak je tam odsad vedená hadice do sání karburátoru
27 říj 2015, 15:30
bigbejcek píše:Dědku jsi guma!
Gufera na ventilech. ne na klice! A navíc nikdy jsem netvrdil udělej to a to ono to na 100% bude fungovat. To je tvoje parketa. Zatím hledáme proč to nejede.
můžeš vysvětlit jakým zázrakem se gufera na ventilech podílejí na kompresi??
27 říj 2015, 17:27
Když natlakuješ hlavu a ventily netěsní v sedlech (napečený karbon, poničená sedla) tak to kolem nich hezky fouká. Celou dobu tady píšu aby je zkontroloval a ne je měnil.
27 říj 2015, 17:37
Tak sedla nejsou gufera jako na klice. To by to vydrželo tak jeden start. Nicméně kontrola sedel a doléhavost ventilu na sedlo bude v tomto případě jedna z hlavních věcí, stejně jako samotné seřízení vůle.
27 říj 2015, 19:35
bigbejcek píše:Když natlakuješ hlavu a ventily netěsní v sedlech (napečený karbon, poničená sedla) tak to kolem nich hezky fouká. Celou dobu tady píšu aby je zkontroloval a ne je měnil.
Aha, takže ty máš jenom chaos v tom, co je sedlo ventilu a co gufero. Gufero je těsnění na dříku ventilu, aby ti netekl olej do sání nebo výfuku, na těsnost spalovacího prostoru nemá vliv.
27 říj 2015, 20:27
milich93 píše:Hodím to někomu na seřízení ventilů atd. jinak při startování to fouká víkem ventilů, jak je tam odsad vedená hadice do sání karburátoru
Mas mat tlak 15bar a mas 3,5bar. Ked ti to fuka odtial tak ti kompresia uteka do skrine tj problem pjest kruzky valec.
25 bře 2016, 13:07
Ja mam Cpi aragon gp a mam taky problem že sa nedaju nstavit otačky suvelmi vizke, v karburatore je vysoka hladina benzinu a ked sa zohreje štartuje len ked pridam plny plyn neviete mi pomoct ?
26 bře 2016, 17:55
Asi bych se v první řadě obrátil na prodejce a uplatnil záruční opravu.
26 bře 2016, 20:07
Peter466 - máš si koupit raděj ojetou značku z italie pak bys neřešil tyhle poruchy