Problémy s Čínskými skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bigbejcek » 26 říj 2015, 21:54

"kroužky taky akorát" to je přesně kolik? U 50 osm stovek až max dvě desetiny.
Ventily těsní? Zejména gufera.

Jestli je to vše "taky akorát" tak jedině těsnění a musí to fungovat
bigbejcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2014, 14:29

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dědek64 » 26 říj 2015, 23:31

milich93 píše:tak tlak ve válci maximálně 3,5atm, na ventilech vůle je, píst OK kroužky taky akorát na válci je nepatrná rýha ale tím to nebude si myslim

Tak tlak 3,5 atm je špatně.Vyběhaný válec udělat výbrus.Ve válci nesmí být ani nepatrná rýha,ztrácí se tlak.V každém případě rozdělat a udělat buď výbrus nebo nový válec,píst,kroužky,čep,segrovky a teprve to pojede.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bigbejcek » 27 říj 2015, 00:39

Dědku ty jsi věštec a máš před sebou křišťálovou kouli aby si z jednoho čísla poznal, že je vyběhaný válec.
Celou dobu tady píšeš pouze bludy. Až někdy ve svém životě uvidíš nějaký válec možná budeš překvapen s jak velikou rýhou je to schopno nejen nastartovat ale i obstojně jezdit. Výbrus je blbost, nesežene píst ani kroužky, u těch číňanů není jasné ani v jaké třídě je válec vyrobený.

Změř mezeru na kroužku jestli je víc než 0,2 mm má Dědek pravdu. Musíš to změřit, pootočit a změřit znova, obíhá se to do oválu.
Následně sem můžeš hodit fotku pístu. Uvidíme jak moc se ti to přidřelo.
bigbejcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2014, 14:29

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Valheru_KOKr » 27 říj 2015, 13:34

A pokud je válec prodřený tak to má nějaký důvod za předpokladu, že je ve motoru olej a pravidelně se mění, pak by se to "nemělo" stát.

Bylo by fajn vyřešit důsledek a zapomenout na příčinu...
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dědek64 » 27 říj 2015, 13:37

Nejsem věštec,ale abych mu radil,že má u čtyřtaktu vyměnit gufera a pojede,tak to muže říci je osoba která o tom nemá páru.2.Jestli u 4 taktu má ventily a rozvody OK, tlak mu ukáže3,5atm tak asi to nebude guferama,ale buď něco s kroužkama nebo vyběhané.Taky jsem psal,že od stolu se špatně radí,ale žádné bludy já nedávám,to tak pasuje na Tebe.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bigbejcek » 27 říj 2015, 14:42

Dědku jsi guma!
Gufera na ventilech. ne na klice! A navíc nikdy jsem netvrdil udělej to a to ono to na 100% bude fungovat. To je tvoje parketa. Zatím hledáme proč to nejede.
bigbejcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2014, 14:29

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 27 říj 2015, 15:00

Hodím to někomu na seřízení ventilů atd. jinak při startování to fouká víkem ventilů, jak je tam odsad vedená hadice do sání karburátoru
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod jirkaa » 27 říj 2015, 15:30

bigbejcek píše:Dědku jsi guma!
Gufera na ventilech. ne na klice! A navíc nikdy jsem netvrdil udělej to a to ono to na 100% bude fungovat. To je tvoje parketa. Zatím hledáme proč to nejede.
můžeš vysvětlit jakým zázrakem se gufera na ventilech podílejí na kompresi??
jirkaa

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 40
Registrován: 10 zář 2015, 17:30
Bydliště: Moravský Kras
Skútr / moto: Honda PCX 125 2015, Suzuki V-strom 650
Tuning / úpravy: muchy na plexi :)

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bigbejcek » 27 říj 2015, 17:27

Když natlakuješ hlavu a ventily netěsní v sedlech (napečený karbon, poničená sedla) tak to kolem nich hezky fouká. Celou dobu tady píšu aby je zkontroloval a ne je měnil.
bigbejcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2014, 14:29

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Vratas » 27 říj 2015, 17:37

Tak sedla nejsou gufera jako na klice. To by to vydrželo tak jeden start. Nicméně kontrola sedel a doléhavost ventilu na sedlo bude v tomto případě jedna z hlavních věcí, stejně jako samotné seřízení vůle.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod jirkaa » 27 říj 2015, 19:35

bigbejcek píše:Když natlakuješ hlavu a ventily netěsní v sedlech (napečený karbon, poničená sedla) tak to kolem nich hezky fouká. Celou dobu tady píšu aby je zkontroloval a ne je měnil.

Aha, takže ty máš jenom chaos v tom, co je sedlo ventilu a co gufero. Gufero je těsnění na dříku ventilu, aby ti netekl olej do sání nebo výfuku, na těsnost spalovacího prostoru nemá vliv.
jirkaa

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 40
Registrován: 10 zář 2015, 17:30
Bydliště: Moravský Kras
Skútr / moto: Honda PCX 125 2015, Suzuki V-strom 650
Tuning / úpravy: muchy na plexi :)

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dusan14 » 27 říj 2015, 20:27

milich93 píše:Hodím to někomu na seřízení ventilů atd. jinak při startování to fouká víkem ventilů, jak je tam odsad vedená hadice do sání karburátoru

Mas mat tlak 15bar a mas 3,5bar. Ked ti to fuka odtial tak ti kompresia uteka do skrine tj problem pjest kruzky valec.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Peter466 » 25 bře 2016, 13:07

Ja mam Cpi aragon gp a mam taky problem že sa nedaju nstavit otačky suvelmi vizke, v karburatore je vysoka hladina benzinu a ked sa zohreje štartuje len ked pridam plny plyn neviete mi pomoct ?
Peter466

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 25 bře 2016, 11:21
Skútr / moto: Cpi Aragon GP 50
Tuning / úpravy: žiadne

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod TUNER » 26 bře 2016, 17:55

Asi bych se v první řadě obrátil na prodejce a uplatnil záruční opravu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Skittles » 26 bře 2016, 20:07

Peter466 - máš si koupit raděj ojetou značku z italie pak bys neřešil tyhle poruchy :wink:
Kim Čong Un
Uživatelský avatar
Skittles

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2015, 01:49
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: maxon matador 125,babetta 207

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron