Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
20 říj 2015, 18:00
nic moc jsem neproměřoval, protože jiskru hází tak mě nenapadlo že by mohlo být vadné, může být v háji i když hází jiskru?
20 říj 2015, 20:10
Jde o to kdy hazi a jestli hazi pod tlakem ve valci.....
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
20 říj 2015, 20:20
Je nějáká možnost to zjistit? Nebo mám koupit jiný CDI?
A ještě svíčka je suchá i když ho točím docela dlouho, ale spíš to bude v tý elektrice když to neblafne ani když dám benzín pod svíčku
20 říj 2015, 21:02
Nejprve zjisti zda svíčka venku vůbec hází jiskru,když né tak jěště jdi zda z káblíku od indukční svíčky jde jiskra proti kostře.
20 říj 2015, 21:05
Jiskru hází, i bez fajfky cca 3mm od kostry přeskočí
20 říj 2015, 22:16
Jen tak letmo:
1. Jiskru hází před Hú? Na značky na magnetu se nespolehej. (Ustřižený klínek, pootočené magneto).
2. Komprese je? Visící ventil, špatné těsnění, výbrus KO.
3. Vzduch jde?
4. Jsi si jist že svíčka je dobrá? Setkal jsem se s problémem, že svíčka venku házela jiskru jako víno ale po namontování a pod tlakem ani prd.
Zatím vše. Ale mám v zásobě dalších asi 1024 rad proč by ten čínský antikrist mohl stávkovat.
20 říj 2015, 23:31
milich93 píše:Je nějáká možnost to zjistit? Nebo mám koupit jiný CDI?
A ještě svíčka je suchá i když ho točím docela dlouho, ale spíš to bude v tý elektrice když to neblafne ani když dám benzín pod svíčku
Suchá svíčka je podezřelá. Možná jde o kombinaci závad. Jako první bych zkontroloval a vyčistil karbec, to nic nestojí. Jako druhou věc bych vyměnil svíčku, to je za pár korun. Že pálí venku ještě nic neznamená, ve válci pod tlakem může být všechno jinak. Zkontrolovat kdy pálí taky není až takový problém, mělo by to být kousek před horní úvratí. Co komprese? Vůle ventilů??
21 říj 2015, 08:28
Zkus sehnat na radu někoho z tvého okolí aby to viděl a zkusil...odkud jsi?
21 říj 2015, 17:36
Jsem od Havlíčkova Brodu, jinak chvíli jsem tam měl svičku novou a taky nic, skůtr má najeto cca 2000km takže válec by neměl být uplně KO a ventily těsní. Jak poznám zda pálí před horní uvratí?
-- 21 říj 2015, 20:03 --
Tak zřejmě je bez komprese, když vyndám svíčku a ucpu to prstem tak to nemá žádnou snahu
22 říj 2015, 21:19
Tak jak píšeš,že to nemá kompres (doufám,že to je pravda,nejlíp ukáže kompresiometr) podívej se zda mají ventily vůli.Kdyby byly tvrdé tak by to naznačilo,že se ztrácí kompres.Dále je zapotřebí se podívat zda je v pořádku časování(to znamená značení na klikovce a značení na vačce musí souhlasit s proti značením).Ale nejspíše budou tvrdé ventily.Tak od stolu se těžko radí,závady můžou být různé.
25 říj 2015, 21:53
Zkusím dát píst do uvratě a kouknu na ty ventily jestli nejsou otevřený, jinak tu rysku na klice najdu kde?co se musí rozdělat?
25 říj 2015, 22:11
Takto nezjistíš nic. Vyndej motor, sundej z něj hlavu a válec a uvidíš hned co tomu je.
Vše důležité k 139qm* najdeš
zde.
26 říj 2015, 20:16
tak tlak ve válci maximálně 3,5atm, na ventilech vůle je, píst OK kroužky taky akorát na válci je nepatrná rýha ale tím to nebude si myslim
26 říj 2015, 21:06
3,5 je dost nalo nie to si skusal nakopavackou? Mal si pridany plny plyn
26 říj 2015, 21:11
Nakopávačkou, startér udělá podobně - asi slabá baterka