Problémy s Čínskými skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 20 říj 2015, 18:00

nic moc jsem neproměřoval, protože jiskru hází tak mě nenapadlo že by mohlo být vadné, může být v háji i když hází jiskru?
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Trabuk » 20 říj 2015, 20:10

Jde o to kdy hazi a jestli hazi pod tlakem ve valci.....

Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 20 říj 2015, 20:20

Je nějáká možnost to zjistit? Nebo mám koupit jiný CDI?
A ještě svíčka je suchá i když ho točím docela dlouho, ale spíš to bude v tý elektrice když to neblafne ani když dám benzín pod svíčku
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dědek64 » 20 říj 2015, 21:02

Nejprve zjisti zda svíčka venku vůbec hází jiskru,když né tak jěště jdi zda z káblíku od indukční svíčky jde jiskra proti kostře.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 20 říj 2015, 21:05

Jiskru hází, i bez fajfky cca 3mm od kostry přeskočí
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bigbejcek » 20 říj 2015, 22:16

Jen tak letmo:
1. Jiskru hází před Hú? Na značky na magnetu se nespolehej. (Ustřižený klínek, pootočené magneto).
2. Komprese je? Visící ventil, špatné těsnění, výbrus KO.
3. Vzduch jde?
4. Jsi si jist že svíčka je dobrá? Setkal jsem se s problémem, že svíčka venku házela jiskru jako víno ale po namontování a pod tlakem ani prd.

Zatím vše. Ale mám v zásobě dalších asi 1024 rad proč by ten čínský antikrist mohl stávkovat.
bigbejcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2014, 14:29

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod jirkaa » 20 říj 2015, 23:31

milich93 píše:Je nějáká možnost to zjistit? Nebo mám koupit jiný CDI?
A ještě svíčka je suchá i když ho točím docela dlouho, ale spíš to bude v tý elektrice když to neblafne ani když dám benzín pod svíčku

Suchá svíčka je podezřelá. Možná jde o kombinaci závad. Jako první bych zkontroloval a vyčistil karbec, to nic nestojí. Jako druhou věc bych vyměnil svíčku, to je za pár korun. Že pálí venku ještě nic neznamená, ve válci pod tlakem může být všechno jinak. Zkontrolovat kdy pálí taky není až takový problém, mělo by to být kousek před horní úvratí. Co komprese? Vůle ventilů??
jirkaa

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 40
Registrován: 10 zář 2015, 17:30
Bydliště: Moravský Kras
Skútr / moto: Honda PCX 125 2015, Suzuki V-strom 650
Tuning / úpravy: muchy na plexi :)

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Trabuk » 21 říj 2015, 08:28

Zkus sehnat na radu někoho z tvého okolí aby to viděl a zkusil...odkud jsi?
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 21 říj 2015, 17:36

Jsem od Havlíčkova Brodu, jinak chvíli jsem tam měl svičku novou a taky nic, skůtr má najeto cca 2000km takže válec by neměl být uplně KO a ventily těsní. Jak poznám zda pálí před horní uvratí?

-- 21 říj 2015, 20:03 --

Tak zřejmě je bez komprese, když vyndám svíčku a ucpu to prstem tak to nemá žádnou snahu
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dědek64 » 22 říj 2015, 21:19

Tak jak píšeš,že to nemá kompres (doufám,že to je pravda,nejlíp ukáže kompresiometr) podívej se zda mají ventily vůli.Kdyby byly tvrdé tak by to naznačilo,že se ztrácí kompres.Dále je zapotřebí se podívat zda je v pořádku časování(to znamená značení na klikovce a značení na vačce musí souhlasit s proti značením).Ale nejspíše budou tvrdé ventily.Tak od stolu se těžko radí,závady můžou být různé.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 25 říj 2015, 21:53

Zkusím dát píst do uvratě a kouknu na ty ventily jestli nejsou otevřený, jinak tu rysku na klice najdu kde?co se musí rozdělat?
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod bigbejcek » 25 říj 2015, 22:11

Takto nezjistíš nic. Vyndej motor, sundej z něj hlavu a válec a uvidíš hned co tomu je.

Vše důležité k 139qm* najdeš zde.
bigbejcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2014, 14:29

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 26 říj 2015, 20:16

tak tlak ve válci maximálně 3,5atm, na ventilech vůle je, píst OK kroužky taky akorát na válci je nepatrná rýha ale tím to nebude si myslim
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dusan14 » 26 říj 2015, 21:06

3,5 je dost nalo nie to si skusal nakopavackou? Mal si pridany plny plyn
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 26 říj 2015, 21:11

Nakopávačkou, startér udělá podobně - asi slabá baterka
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron