Problémy s Čínskými skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod sklokan1 » 15 dub 2011, 21:00

Nevěděl by někdo kde shánět náhradní díly na číňany?třeba já mám značku PGO a nikde jsem pořádně nic nenašel.Dnes jsem chtěl udělat náhradní klíč a nebyl jsem schopen sehnat zámečníka co by to zvládl.
sklokan1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2011, 23:05

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod janon » 15 dub 2011, 22:22

sklokan1: Nechci se te dotknout, ale pokud mas starosti jen s udelanim nahradniho klice, tak bych se urcite do niceho dalsiho nepoustel... Sorry to se nedalo.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod sklokan1 » 15 dub 2011, 22:39

:cry: :cry: nechápu co tím myslíš?V příbrami je jen jeden kvalitní zámečník a ten se s tím sr.... hodinu a nebyl schopen to udělat protože profil klíče co mám je širší než všechny ostatní profily co on má na krámu.A co se týče toho jestli se budu nebo nebudu pouštět do oprav svého skůtku je myslím moje věc.Ty mi ho opravovat určitě nebudeš.Taky se tě nechci nějak dotknout,ale reagovat jsem musel.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 13:15, celkově upraveno 1
sklokan1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2011, 23:05

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Smells » 27 dub 2011, 20:20

Tak jsem dneska namontoval válečky 5,5g místo původních 7g.Od garáže to mám z kopce,takže hned bylo slyšet,že motor jede ve vyšších otáčkách,z čehož jsem měl velkou radost,protože se otáčky dostaly blíž k výkonové špičce.
Na rovince jsem měl,ale trošku zděšení,protože skútr začal vynechávat jako bych přidával a ubíral plyn.Prostě vždycky když jsem se dotal k těm správnejm otáčkám tak to jakoby zdechlo a to už třeba od rychlosti 10 km/h.Do kopce to zase bylo v pohodě,protože šly otáčky dolů(ono přece jenom těch mejch 90kg dá do kopce motoru zabrat)
Pokud to dobře chápu znamená to,že mám asi bloklý CDI,který si myslí,že jedu vyšší rychlostí podle otáček motoru.
Je to možný ???
Činskej drak Junlin JL50QT-5,open filtr,tryska 90,válečky 5,5g.
Ve skříni zatím čeká : 72ccm
Smells

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 20 bře 2011, 19:28
Skútr / moto: Adams JL50QT-5
Tuning / úpravy: Zatím čeká

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod generic » 28 dub 2011, 21:17

Já mám třeba na mym 80ccm 7g válečky. Je to možná někdy moc ale mě nižší otáčky vyhovujou, zvlášť kvůli spotřebě a celkovym opotřebení motoru. Přitom to není žádný extra rozdíl když jsem dal optimum - což bylo asi 6,5g. Těch 5,5g jsou zbytečný. Je to hrozně málo, skútr se dře ve vysokých otáčkách, možná už vysoko nad výkonovou špičkou. :wink: Určitě v tom co říkáš hraje roli bloklé C.D.I, které nedovolí jít ještě do vyšších otáček. Jestli chceš, kup si odbklokované C.D.I nebo najdi ten správný kabel.. :-) Ale ty válečky, je to pro ten skútr strašně málo. Víc se z něj nedostane, těch 5,5g je určitě nad výkonovou špičkou. Skútr se dře a ten výkon je nižší. A spotřeba vyšší.
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod PumaDedek » 28 dub 2011, 21:38

..PROBLEM,ZATIM,NIC MOC,AKORÁT TO MOC NEJEDE.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Smells » 28 dub 2011, 22:59

OK zkusím to skombinovat s těma 7g a mělo by to být nějakejch 6,3g na váleček.CDI asi budu muset pořídit nebloklý.
Činskej drak Junlin JL50QT-5,open filtr,tryska 90,válečky 5,5g.
Ve skříni zatím čeká : 72ccm
Smells

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 20 bře 2011, 19:28
Skútr / moto: Adams JL50QT-5
Tuning / úpravy: Zatím čeká

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod generic » 29 dub 2011, 20:18

A ty máš větší trysku na 50ccm válci a otevřený filtr? 6,3g to bude asi optimum přibližně.. pak už jen podle větru :) Já když mám teď 7g tak je to takový línější trošku do prudkých kopců, ale ve dvou moc nejezdím tak to přežiju a vyjedu a potom do mírnýho kopce, na rovince a z kopce je to paráda.. Nízký otáčky a rychlost celkem na tenhle skútr vysoká.. :-)
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Smells » 30 dub 2011, 09:16

jj open filtr a trysku jsem dal zatím testovačně devadesátku,ale asi to bude málo.
Mě ani tak nejde o maximálku,mám to na ježdění po městě takže mě spíš jde o to aby to bylo trošku svižnější.
Hlavně kopce jsou tragedie,protože já prakticky se svejma 95kg jezdím jako,kdyby většina z vás jela ve dvou :D
Chci to trošku poladit a pak povalí válec ze skříně do skútru.
Činskej drak Junlin JL50QT-5,open filtr,tryska 90,válečky 5,5g.
Ve skříni zatím čeká : 72ccm
Smells

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 20 bře 2011, 19:28
Skútr / moto: Adams JL50QT-5
Tuning / úpravy: Zatím čeká

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod generic » 01 kvě 2011, 20:12

Sice nejsem moc odborník na to ale vím že do stejnýho válce větší tryska nepomůže.. akorát to víc žere a nejede to víc.. to samý ten filtr.. u 4T 50ccm je blbost podle mě.. Kdybys tam měl tu 72ccm tak tam už možná trošku by to šlo.. a kolik máš spotřebu? (btw kopce se prostě musí přečkat, no.. :) , já mam 80ccm ale před kopcem radši rozjíždim a nemam je rád.. nedejbože když fouká protivítr :D )
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Smells » 02 kvě 2011, 17:58

generic: Já bych tam ten sportovní filtr nedával,ale rozpadl se mě origo airbox a než kupovat novej za osm kol,tak jsem raději koupil sportovní filtr za 400,-
Spotřebu zatím nevím,protože skutr je pořád v testovačbím módu a jezdit se s ním moc nedá :D

btw. zjistil jsem,že to těma válečkama nebylo,protože jsem tam vrátil origo a dělá to to samý,akorát v těch nižších otáčkách to jde míň poznat.
Asi je v kaši směs,i když jsem se díval na svíci a měla barvu šedo rezavou,tak nevím.Musím to pořádně projet,aby se mě svíčka vybarvila a mohl jednat dál.
Na stojanu jsem to zkoušel točit,při malým plynu to jede skoro normálně,v půlce to už začne jakoby vynechávat a když dám plnej,začne to blbnout uplně maximálně.Když pak ten plnej rychle pustím tak se jakoby ty vysoký otáčky ustálí a až potom to jde zase do volnoběhu.
Zkoušel jsem ten filtr i postupně přicpávat(oblepil jsem ho izolačkou),ale lepší to nebylo,tak mě napadá asi jenom bohatá směs.
Činskej drak Junlin JL50QT-5,open filtr,tryska 90,válečky 5,5g.
Ve skříni zatím čeká : 72ccm
Smells

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 20 bře 2011, 19:28
Skútr / moto: Adams JL50QT-5
Tuning / úpravy: Zatím čeká

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 19 říj 2015, 14:05

Zdravím, dovezl jsem domu 7 let starý skutr s motorem 139qm tuším, skůtr hází jiskru ale nechce naskočit ani když stříknu benzín pod svíčku, když sundám hlavu tak to nevypadá že by to někde foukalo nebo tak, nemá s tím někdo zkušenosti?
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Dědek64 » 19 říj 2015, 21:58

Je-li to dvoutakt tak vyměň gufera na klice z obou stran
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod milich93 » 20 říj 2015, 13:39

Právě je to 4takt
milich93

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2015, 19:03

Re: Problémy s Čínskými skútry

Příspěvekod Trabuk » 20 říj 2015, 14:04

Většinou je v háji CDI...co jsi na tom už proměřoval, příp. vyměnil?
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron