od Mitja » 07 úno 2010, 17:42
Mam na CPI nalitano neco pres 5 tis. km za 7 let.. hodne lital jen zpocatku 16-17 roku, jak sem nemel ridicak na auto, ted uz tak po skromnu par stovek za rok. Vaznejsi zavady skoro zadne a kdyz se neco objevilo odstranil to servis (ale to se ten servis taky musi dobre vybirat jeste pred koupí a vzit to primo od nich). Plasty nepraskaji ani v tuhe zime, neco se sem tam třese za jizdy ale neni to nic hrozneho.. zadne tahani do stran se nekona, nic mi z toho neupadava.. a jen nektere vnejsi gumy zpuchrely (treba malicka krytka u stelovani plynoveho lanka), ale jen sou v nich videt trhlinky, to ne ze by upadly. Jediny problem co mam, je hoprsi startovani po delsi dobe stání (vice nez 3 dny).. to ho musim parkrat nakopnout bez elektriky, a pak jeste parkrat s elektrikou a chyti. Jo a baterku mam jeste puvodni, stale drzi a toci starterem.. jsem zvedavy po tehle silne zime, protoze byva posledni 4 roky venku spolecne se skutrem. Letos mu dopreju vymenu brzdovky, prevodoveho oleje a takovych veci.. a doufam ze bude slouzit jeste dlouho, do obchodu pro rohliky, na modelarske letiste a tak.. Jo a je to Tchaj-wan, ale skladany z cinskych komponentu.
Cina z marketu jsou asi fakt vyhozene penize a mnoho vrasek na cele jako bonus k tomu.. pokud nema clovek velike stesti. Ale treba CPI bych se osobne asi nebal a asi bych ho i koupil.. ale jedine u dobreho servisu. Kymca bych se nebal vubec. Ale bohuzel Kontoye a vsechny ostatni.. ne, a asi ani kdybych mel servis hned za barakem.
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03