Miso taky bych to viděl jen na to Kymco asi to bude tím, že na Kymcu jsem začínal a vystřídal od nich celkem 4 scooty a to od 50 do 500, takže jsem vlastně takovej zaslouženej Kymcař jo a i když nejsem detailista, tak rodná země Kymca je Taiwan a ten se od Číny přece jen liší a to právě tou kvalitou
Naposledy upravil wictor dne 07 úno 2010, 15:27, celkově upraveno 1
W: mas pravdu, Tai je neco uplne jineho Kymco je toho prave dokladem R: po tom, co sem si sednul na aprilku, tak bych tady v zadnym pripade uz nesel zpet
já to prodal rok starý s 3 a půl najeto za 16......... no ale holka co to má, na tom bude jezdit až nekdy od května.... tak se bojim aby to vůbec nakopla a nevolali mi furt... jako jezdilo to...všechno o čem jsem věděl,jsem opravil,koupil nový plastíky co byly popraskaný a snažil se to dát do 100% stavu...... smlouvu mám podiktovanou...vše jsem popsal vysvětlil...(jejímu oteckovi) no ale moc ho to nezajmalo chtěl to ...má to... tak snad nebudou problémi ještě..
PS: jo a nový to stálo 25990.-
Naposledy upravil jarafari dne 07 úno 2010, 13:24, celkově upraveno 1
Před rokem jsem prodal Yukinu a byl jsem za to moc rád,najeto pouze 4000 km,protože byla skoro pořád v servisu.Olapáliích se servisem nechci ani psát.Došlo to až na právníky.Jinak koupeno za 34000,prodáno za 18000 kč.Pro mě jediné ponaučení.Už nikdy čínu a hlavně ne ze řetětezcu.A všem kterým čína slouží,přeji aby jim to vydrželo protože ježdění je moc príma.Ahoj všem