To je jasný, že je to naprostá kravina, prodejce si nechal od nějakého známého, co se trochu motá kolem paragrafů napsat tento odrazující dopis pro otravné a nespokojené zákazníky, kteří chtějí odstoupit od kupní smlouvy a takhle to používají stále dokola, takže se na to raději každý vyflákne, aby při odstoupení smlouvy náhodou netratil. V praxi by to potom vypadalo asi tak, že po tříměsíční tahanici s prodejcem odstoupím od smlouvy, vrátím skůtra a ještě doplatím

- fakt dělaj z lidí blbce. Pokud je to v záruční době a stejná závada (jak píše Rady) se opakuje 3x po sobě, má kupující nárok odstoupit od smlouvy, dokonce, pokud skůtra mají měsíc v servisu, o tuto dobu se záruční doba prodlužuje, tedy o měsíc (pokud se tedy nejedná o závadu vzniklou uživatelem).
Jinak paragrafama, kterýma se ohání prodejce, co tu popisuje jel.en, se takto může vztahovat pouze jen na zboží použité, jako třeba autobazary, prodaj auto, nový majitel s tím 5 měsíců jezdí, na autě vznikne závada, je potom jasný, že se autobazar takovouto věcí ohání, pač prodává zboží jeté - opotřebené, ale nechápu, jak s tímto můžou vyrukovat u nového skůtru

Kdo alespoň párkrát viděl pořad " černé ovce ", kde se pokaždé opakuje stejná věc dokola - jak prodejce vyj..... se zákazníkem, a jakmile se v tom šťourá televize, náhle je vše jinak.