Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Prestavba GY6 125 na 150 Keeway ARN

24 zář 2015, 21:04

Ahojte borci

Je tu niekto kto prerabal motor gy6 125 na 150? Chlapi, zaujimala by ma zmes. Vela informacii som sa sice o tomto nedozvedel ale vsetko je u tychto motorov rovnake takze otazka. treba to pretryskovavat alebo staci len doladit zmes na karburatori. Sice planujem ked bude zhodena hlava tak upravit ju. vybrusit a zlicovat kanale a samozrejme vylestit ich ale to az bude hlava na stole aby som si to mohol dobre obzriet. takze zatial mam na mysli motor so seriovou hlavou. Hlavna tryska by mala byt M5-112, mam spravnu informaciu?

Za odpovede vopred dakujem páni a prosím bez zbytocnych komentarov. ja viem ze od cinskej 125/150tky nemozem nic velke cakat, ale 150tkovy kit som mal moznost kupit od kamarata za slusny peniaz a nemam problem si to vymenit. Ked bude ta hlava schopna upravy tak samozrejme pojdem aj dalej do vacsej trysky, sportoveho filtra a lepsieho vyfuku.

Skuter je inak Keeway ARN 125 rok 2012, ma nabehanych 7030km a zatial maximalna spokojnost s motorom :)

Re: Prestavba GY6 125 na 150 Keeway ARN

24 zář 2015, 21:55

Ked pouzijes 125 hlavu tak ti na 150 zvecsi kompresny pomer co nieje na skodu,idealne je dat 160 vales teda aby som bol presny 155ccm znizeny o 1mm a ktomu hlavu s vacsimi ventilmi. Ale kesze uz to mas kupene,moze byt problem ze ti to nevojde do otvoru kde bola povodna 125 ale to je mala pravdepodobnost. Trysku no uvazuj o 115,ak bude velka to poznas pri ustalenej 60tke ked das plny kotol a najprv to pridusi a potom vyrazi v pred tak bude velka. Na co by som ta chcel upozornit je to ze ten piest je ťažší tak ze uvazuj rovno aj z vymenou staleho prevodu aspon +10% idealne 20nak jazdis sam, inak ti kluka dlho nevydrzi

Re: Prestavba GY6 125 na 150 Keeway ARN

24 zář 2015, 22:14

Praveze do vacsej kubatury ako 150 som sa pustat nechcel kvoli kluke. tento skuter sa predava aj ako 150tka a malo by byt vsetko zhodne podla predajcu takze budem optimista a budem verit ze ta kluka znesie, no a tento valec vlezie do bloku, pri vacsom sa uz musi frezovat blok. Tryska by udajne mala byt 112tkla ale kupim ked tak 115tku a uvidim ako sa to bude chovat a ci mi to pojde na karburatori este naladit. uvidim podla chodu motora a farby sviecky.

Ten staly prevod ma inak lakal, ze treba to vyuzit ked bude vacsi krutiaci moment aj objem. lebo ARN 150 tahala rucicku k 120 na tacho. Len to som este nepreveril ci je to prevodom alebo variatorom.

Re: Prestavba GY6 125 na 150 Keeway ARN

25 zář 2015, 08:25

Chlapi, jen bych Vás chtěl upozornit na odlišnost motoru GY6 u Keeway proti zbytku GY6. Motor u Keeway jde překitovat na 150 ccm, ale musí to být válec přímo od Keeway popř. Airsal v nikasilu, který je asi z tohoto výběru nejvýhodnější. Žádné jiné válce pro motory GY6 Vám tam pasovat nebudou kvůli roztečím šroubů, které jsou odlišné pro motory 153QMI (tedy keeway) a motory 152QMJ (ostatní, kentoya, motorro).
Původně jsem také zamýšlel použít válce od Naraku 160,170,.., ty ovšem nepasují.
Nakonec jsem použil tento válec: https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 67607.html
Mám na něm nalítáno přes 16.000 km z celkových 27.000 km a zatím spokojenost. Trysku doporučuji ca 116-118. Hlava pasuje původní, jinou stejně na to neseženete, protože je opět atypická proti ostatním GY6, je vyšší, v motoru je delší rozvodový řetěz proti běžným GY6. Doporučuji shlédnout tyto straánky pro porovnání dílů. http://www.gy6-motor.de/125ccm-4-Takt-1 ... ile-Tuning
Pokud budete chtít ještě něco vědět, dejte mi vědět, rád poradím.

Re: Prestavba GY6 125 na 150 Keeway ARN

25 zář 2015, 19:23

ďakujem za info, poslal som SZ
Odeslat odpověď