Pokud na řemenu bylo uvedeno 669 a na originálu pro tvůj skůtr je taky 669, jde o stejně dlouhý řemen, není kratší. 669 je jeho délka, takže při stejném označení nemůže být kratší. Těch 18 a 13,5 je jeho šířka a ta rozhoduje, jak se bude chovat skůtr po rozjetí a při jízdě. Pokud je tam ještě třetí rozměr, je to zkosení stran řemene. Pokud nasadíš řemen, tak na jedné straně (ať už u variátoru nebo na straně spojky, podle toho, zda stojíš nebo jedeš) je u osky a na té druhé se blíží k okraji variátoru nebo soustavě řemenice spojky. Když je řemen správně dlouhý i široký, tak se ve chvíli, kdy je u osky, dostane k okraji jedné nebo druhé strany tak akorát blízko. Pokud je ale kratší, je sice u osky, ale nedostane se dostatečně k okraji a tím pádem se nevyužije naplno výkon. Pokud je správně široký, pohybuje se po obou stranách správně. Ale pokud je užší (a toto bylo fakt hodně), tak ve chvíli, kdy se rozjedeš a válečky ve variátoru začnou k sobě tlačit obě jeho řemenice, takže on začne tlačit řemen ven ke svému okraji, v soustavě řemenice spojky je to naopak, řemen jde dolů k osce, se obě řemenice dostanou k sobě ještě dřív, než je řemen na jejich okraji, stejně jako na opačné straně, u spojky, bude už dole u osky a ty nevyužiješ naplno převodové poměry. To, jestli je tam standartně dodávaný variátor nebo je tam Naraku, je jedno, protože v základní konstrukci jsou takřka totožné, liší se ale dráhy, po kterých se pohybují válečky, takže je jiný průběh výkonu při různých otáčkách. Moje rada zní: dej tam výrobcem doporučený, případně se s ním zkontaktuj a poraď se. Rozhodně bych ale nedával řemen, který je o čtvrtinu užší. Pokud se někde mýlím, tak ať mě kdokoliv opraví. Mýlit se je lidské