Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Téma uzamknuto

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

30 led 2017, 17:58

Hele,to už nemá cenu.Žij si s tím svým luxusním výkonem.Prostě vyměnil jsi starý uježděný součástky za nový.Načuchal jsi na netu,jaká je to pecka,když si dáš nějakou kravinu ala Costa,Mallosi,Puley apd.Změnou jsi dosáhl jen toho,že se kroutící moment přenáší za jiných podmínek,než to vymysleli konstruktéři ruku v ruce z vývojem.
A mimochodem jsi ani nenapsal,jak je ten Tvůj skůtr starý,kolik to mělo asi nakrouceno km před úpravou :D ,jestli na sobě vozí skoro maximum,co uveze,kdy jsi měnil řemen,pružiny a tak.Ale jak je vidět stojíš si za svým a iluze Ti brát nebudu.

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

30 led 2017, 18:26

Rok starý , najeto do 5 tisíc km.

Ona ta moje představa je realitou - pokud umíš číst výkonovou křivku z dynamometru.

Takto se změnilo zrychlení:
Rychlost (tachometr) / Čas standardní variátor sec. / Čas variátor Dr.Pulley sec. / Změna v %
0 - 50 km ------------------------------- 6 -------------------------------------- 5 --------------------- 17%
0 - 90 km ----------------------------- 20 --------------------------------------15 ---------------------- 25%
0 - 100 km ---------------------------- 27,4 ----------------------------------- 22 ---------------------- 20%
50 - 70 km ---------------------------- 5,4 ------------------------------------ 4,4 ----------------------- 9%
70 - 90 km ----------------------------- 11 ------------------------------------ 7,5 ---------------------- 32%

Omlouvám se za svoje představy.

K čemu ti jsou nově laděný zadní tlumiče - nejsou to jen přestavy ? :-)
Naposledy upravil JardaB dne 30 led 2017, 19:09, celkově upraveno 1

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

30 led 2017, 18:32

Tím je řečeno vše, díky Jardo za info tabulku, jinak tu asi už není o čem diskutovat, takže by se to mohlo v klídku uzavřít... :wink:

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

30 led 2017, 18:57

Jarda:Víš k čemu?K tomu,aby se podle hmotnosti zátěže dalo regulovat odpružení motocyklu.Pro odborníka Tvého kalibru asi proto,abych při hmotnosti motocyklu a zatížení cca 390 kg mohl regulovat komfort jízdy.Proto se po mě PAN TUNER chtěl více informací,aby bylo možné zadní odpružení nastavit dle parametrů.A jelikož Majesty 400 nemá v zadním odpružení až takovou výhru v loterii,tak jsem se obrátil na PANA MISTRA.
A jinak ty svoje křivky si smotej do klubka a už opravdu nepruď těma výkonama.
Prostě a jasně si nechceš připustit to,že to celý stálo za ten hnědej válec v WC.A garantuji Ti to,že skutrpadesátka Ti zmizí z dohledu,než se vzpamatuješ.A v principu nedáš ani můj minibike.Ale pro Tebe to je o grafech,ale o realitě.Jo a mimochodem už tam nemáš 37%,ale 32%.
Tak hele KOCÚRE,běž si oblbovat někoho jinýho a ne nás tady na foru.Po nějaké době,člověk zjistí,že je každý jiný.Ale aby mi prodali kastroly z Lídlu za Zepter?Tak blbej jsem nebyI ani jako spermie.
Z klukama,kteří na forum chodí často se docela známe,sice písemně,ale každý ví to,že OBJEM NIKDY NIČÍM NENAHRADÍŠ.Tak si vytiskni Ty svoje grafy,přijeď někam na sraz a uvidíš o čem to je.
Jo jen taková myšlenka.Známe se z fora a co s takhle,spíš asi podle dostupnosti udělat mejdan normálních,co klucí?

-- 30 led 2017, 18:21 --

Křižíku,můžeš prosím JardoviB,ty kopírovaný příspěvky odmazat.Díky.Když zkopíruju pro info pár vět,tak je průser.Ale tohle kopíruje celý stránky.Je to prostě KOCÚR.

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

30 led 2017, 21:00

Hoši moji drazí. Doporučuji pokračovat v argumentaci po SZ neb zde již myslím bylo řečeno vše podstatné. Téma zamykám a odemknu pouze na žádost majitele či potencionálního majitele v nadpisu zmiňovaného strojku, který bude mít zájem podělit se o relevantní informace :wink:
Téma uzamknuto