Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

Příspěvekod zdeny65 » 30 led 2017, 17:58

Hele,to už nemá cenu.Žij si s tím svým luxusním výkonem.Prostě vyměnil jsi starý uježděný součástky za nový.Načuchal jsi na netu,jaká je to pecka,když si dáš nějakou kravinu ala Costa,Mallosi,Puley apd.Změnou jsi dosáhl jen toho,že se kroutící moment přenáší za jiných podmínek,než to vymysleli konstruktéři ruku v ruce z vývojem.
A mimochodem jsi ani nenapsal,jak je ten Tvůj skůtr starý,kolik to mělo asi nakrouceno km před úpravou :D ,jestli na sobě vozí skoro maximum,co uveze,kdy jsi měnil řemen,pružiny a tak.Ale jak je vidět stojíš si za svým a iluze Ti brát nebudu.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

Příspěvekod JardaB » 30 led 2017, 18:26

Rok starý , najeto do 5 tisíc km.

Ona ta moje představa je realitou - pokud umíš číst výkonovou křivku z dynamometru.

Takto se změnilo zrychlení:
Rychlost (tachometr) / Čas standardní variátor sec. / Čas variátor Dr.Pulley sec. / Změna v %
0 - 50 km ------------------------------- 6 -------------------------------------- 5 --------------------- 17%
0 - 90 km ----------------------------- 20 --------------------------------------15 ---------------------- 25%
0 - 100 km ---------------------------- 27,4 ----------------------------------- 22 ---------------------- 20%
50 - 70 km ---------------------------- 5,4 ------------------------------------ 4,4 ----------------------- 9%
70 - 90 km ----------------------------- 11 ------------------------------------ 7,5 ---------------------- 32%

Omlouvám se za svoje představy.

K čemu ti jsou nově laděný zadní tlumiče - nejsou to jen přestavy ? :-)
Naposledy upravil JardaB dne 30 led 2017, 19:09, celkově upraveno 1
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

Příspěvekod Mirus1 » 30 led 2017, 18:32

Tím je řečeno vše, díky Jardo za info tabulku, jinak tu asi už není o čem diskutovat, takže by se to mohlo v klídku uzavřít... :wink:
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

Příspěvekod zdeny65 » 30 led 2017, 18:57

Jarda:Víš k čemu?K tomu,aby se podle hmotnosti zátěže dalo regulovat odpružení motocyklu.Pro odborníka Tvého kalibru asi proto,abych při hmotnosti motocyklu a zatížení cca 390 kg mohl regulovat komfort jízdy.Proto se po mě PAN TUNER chtěl více informací,aby bylo možné zadní odpružení nastavit dle parametrů.A jelikož Majesty 400 nemá v zadním odpružení až takovou výhru v loterii,tak jsem se obrátil na PANA MISTRA.
A jinak ty svoje křivky si smotej do klubka a už opravdu nepruď těma výkonama.
Prostě a jasně si nechceš připustit to,že to celý stálo za ten hnědej válec v WC.A garantuji Ti to,že skutrpadesátka Ti zmizí z dohledu,než se vzpamatuješ.A v principu nedáš ani můj minibike.Ale pro Tebe to je o grafech,ale o realitě.Jo a mimochodem už tam nemáš 37%,ale 32%.
Tak hele KOCÚRE,běž si oblbovat někoho jinýho a ne nás tady na foru.Po nějaké době,člověk zjistí,že je každý jiný.Ale aby mi prodali kastroly z Lídlu za Zepter?Tak blbej jsem nebyI ani jako spermie.
Z klukama,kteří na forum chodí často se docela známe,sice písemně,ale každý ví to,že OBJEM NIKDY NIČÍM NENAHRADÍŠ.Tak si vytiskni Ty svoje grafy,přijeď někam na sraz a uvidíš o čem to je.
Jo jen taková myšlenka.Známe se z fora a co s takhle,spíš asi podle dostupnosti udělat mejdan normálních,co klucí?

-- 30 led 2017, 18:21 --

Křižíku,můžeš prosím JardoviB,ty kopírovaný příspěvky odmazat.Díky.Když zkopíruju pro info pár vět,tak je průser.Ale tohle kopíruje celý stránky.Je to prostě KOCÚR.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Offensive 125i EFI od Delphi a čipování výkonu

Příspěvekod krizik1 » 30 led 2017, 21:00

Hoši moji drazí. Doporučuji pokračovat v argumentaci po SZ neb zde již myslím bylo řečeno vše podstatné. Téma zamykám a odemknu pouze na žádost majitele či potencionálního majitele v nadpisu zmiňovaného strojku, který bude mít zájem podělit se o relevantní informace :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků