29 led 2017, 00:20
29 led 2017, 08:38
29 led 2017, 17:28
Mirus1 píše:JardaB:: Vidím dole ve tvém profilu,že máš variátor i spojku Dr.Pulley. Takže originál spojku i variátor jsi sundal a nasadil vhodný variátor+spojku od Pulleye? Rozumím tomu dobře?
Díkec za odpověď.Loni jsem nasadil jenom Pulleye, zlepšení viditelné, ale blíží se jaro a chtěl bych to ještě dotáhnout dál, právě tou spojkou a vším co s tím ještě souvisí, takže sháním veškeré info.
Tady vidím,že bych to mohl vyřešit vše naráz...http://www.scootland.cz/brno/
Mají tam motorovou brzdu a asi vše potřebné, tak uvidím..Ty jsi to dělal v servise nebo doma?
Mirus1 píše:JardaB:: Vidím dole ve tvém profilu,že máš variátor i spojku Dr.Pulley. Takže originál spojku i variátor jsi sundal a nasadil vhodný variátor+spojku od Pulleye? Rozumím tomu dobře?
Díkec za odpověď.Loni jsem nasadil jenom Pulleye, zlepšení viditelné, ale blíží se jaro a chtěl bych to ještě dotáhnout dál, právě tou spojkou a vším co s tím ještě souvisí, takže sháním veškeré info.
Tady vidím,že bych to mohl vyřešit vše naráz...http://www.scootland.cz/brno/
Mají tam motorovou brzdu a asi vše potřebné, tak uvidím..Ty jsi to dělal v servise nebo doma?
29 led 2017, 17:44
29 led 2017, 19:00
29 led 2017, 19:15
29 led 2017, 19:20
29 led 2017, 19:38
29 led 2017, 19:59
30 led 2017, 09:00
30 led 2017, 11:15
30 led 2017, 16:06
30 led 2017, 16:22
zdeny65 píše:No,dostal jsem soukr. zprávu,kde mi bylo vysvětleno v grafu,jak k výkonu dochází. Nevím,jestli jsem blbej,ale logicky a fyzikálně jestliže nedojde k úpravě sacího a výfukového systému,změně časování vačkové hřídele(ostřejší),k tomu poměr směsi,úprava vstřikování,úprava klikové hřídele,úprava hlavy válce a ještě pár drobností,tak výkon motoru zůstane pořád 11kW.
Úpravou převodového a spojkového systému dochází ke změně převodového poměru při různých otáčkách motoru.V mechanické převodovce by to byla změna převodových kol pro jednotlivé stupně.Ale u řemenového převodu toto nelze,ale je možné "ulehčit"motoru tak,že změnou proměnného řemenového převodu(míněno posuv polořemenic)za jistých otáček dochází k tomu,že převod se uvede do pohybu například při vyšších otáčkách motoru.To je docela důležité u menších kubatur,kde výkon motoru nedisponuje vyšším kroutícím momentem,jako větší kubatury.Nicméně rychlost či síla záběru lze zvýšit pouze výměnou soukolí v převodovce a nebo pokud by to bylo možné zvětšením průměru řemenic ve variátoru.
Nicméně "nárůst" výkonu na zadním kole je pouze důsledek toho,že řemenový převod je ve stavu takovém,že při záběru a jízdě nedochází k prokluzování řemene.Tudíž řemenový převod má vysokou účinnost přibližující se klasickému soukolí.
Jinak bych se "nárůstem" výkonu moc nechlubil.Pokud vlastník takového vozidla,které řídí z B řidičákem,tak už si musí udělat lejstra na odpovídající kategorii vozidla.Pokud by se něco přihodilo a v TP je napsáno 11kW a bylo by naměřeno o 37% víc,tak to je docela průser.To jen tak na okraj.
zdeny65 píše:No,dostal jsem soukr. zprávu,kde mi bylo vysvětleno v grafu,jak k výkonu dochází. Nevím,jestli jsem blbej,ale logicky a fyzikálně jestliže nedojde k úpravě sacího a výfukového systému,změně časování vačkové hřídele(ostřejší),k tomu poměr směsi,úprava vstřikování,úprava klikové hřídele,úprava hlavy válce a ještě pár drobností,tak výkon motoru zůstane pořád 11kW.
Úpravou převodového a spojkového systému dochází ke změně převodového poměru při různých otáčkách motoru.V mechanické převodovce by to byla změna převodových kol pro jednotlivé stupně.Ale u řemenového převodu toto nelze,ale je možné "ulehčit"motoru tak,že změnou proměnného řemenového převodu(míněno posuv polořemenic)za jistých otáček dochází k tomu,že převod se uvede do pohybu například při vyšších otáčkách motoru.To je docela důležité u menších kubatur,kde výkon motoru nedisponuje vyšším kroutícím momentem,jako větší kubatury.Nicméně rychlost či síla záběru lze zvýšit pouze výměnou soukolí v převodovce a nebo pokud by to bylo možné zvětšením průměru řemenic ve variátoru.
Nicméně "nárůst" výkonu na zadním kole je pouze důsledek toho,že řemenový převod je ve stavu takovém,že při záběru a jízdě nedochází k prokluzování řemene.Tudíž řemenový převod má vysokou účinnost přibližující se klasickému soukolí.
Jinak bych se "nárůstem" výkonu moc nechlubil.Pokud vlastník takového vozidla,které řídí z B řidičákem,tak už si musí udělat lejstra na odpovídající kategorii vozidla.Pokud by se něco přihodilo a v TP je napsáno 11kW a bylo by naměřeno o 37% víc,tak to je docela průser.To jen tak na okraj.
30 led 2017, 16:52
30 led 2017, 17:29