Třeba mě někdo opraví....
Ale nafoukej podle manuálu nebo podle toho, co předepisuje výrobce skůtru. Za studena měřit tlak, za studena dofoukat. Nelaborovat s tím, že jezdíte dva apod., případně že vážíte tolik a tolik. Výrobce, pokud je nosnost např. oněch 150 kg a skůtr je taky naplno využíván, při vývoji a následných pokynech pro tlak v pneu a další věci s tím už počítá. Rozhodně nemá tabulky, kde by při určitém zatížení měl být jiný tlak, než při jiném zatížení. Maximálně bude v manuálu poznámka, že pokud jezdíte ve dvou nebo majitel je silnější postavy (on to napíše kulantněji
), tak aby si nastavil předpětí pružiny u tlumiče na zadním kole, pokud to konstrukce umožňuje, aby na nerovnostech nešel až na doraz. To bys musel pokaždé buď upouštět nebo dofoukávat. Nafoukej na ten, který je předepsaný a budeš jezdit v pohodě. Při podhuštěných gumách bude vyšší spotřeba, větší valivý odpor, skůtr bude na nerovnostech "plavat" a gumy se budou rychleji a nestejnoměrně sjíždět. Při přehuštěných se budou taky sjíždět rychleji, hlavně ve středu. Proto nafoukat na tlak předepsaný výrobcem.
Naposledy upravil
PBM2 dne 25 srp 2015, 18:48, celkově upraveno 1