Jinak k tomu variátoru. Kupoval jsem od tama sportovní na Kymco Super8 a nebylo to zlé. Ale nebylo to ani tak dobré jako když jsme tam dali můj multivar. Jen ten se mi teď - po 18-ti tisících podělal a tak jsem dál zpět ten origo. V Multivaru jsem měl kostičky od dr.Pulley a světe div se, teď když jsou v origo varci, jede to nejlépe co mi to kdy jelo. Ono totiž Dr.Pulley jsou určeny do origo variátoru a né sportovních, s upraveným stoupáním. Tak u mě už jen jednoznačně Dr.Pulley a neblokované CDI. iJinak jezdím na sílu origo kontrastky i spojkových pružinek. Jen obojí jsem měnil cca ve 12 500km a tyto věci doporučuji pouze origo, nebo Malossi. Ufff

.
PS - jen tak ze srandy - by jste nechápali, co zavinili vodítka variátoru s číny. KO mého Multivaru. Neměl jsem jiné a tak jsem je tam dal .... vydržely cca 300km. Jak jsem rozebral zničený varec, po vodítkách nebylo ani památky.
Jen kdyby jste od tama brali ty varce, doporučuji je umýt nějakým acetonem, či něčím, co rozpouští barvy. Jak jsme ho totiž namontovali, jelo to dobře, jen cca po ujetí asi 50km to přestalo jet a pak jsme zjistili, že stříbřenka se tou teplotou rozento a úplně zamarasila jak válečky, tak komplet varec. Po vyčištění a odstranění nátěrů bylo po problému. Ale jak už jsem napsal, momentálně se nejvíce přikláním k těm Dr.Pulley

.