Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod jakattara » 27 lis 2012, 16:10

Kluci, je třeba počítat s tím, že každá manipulace kolem varce (výměna válečků, kontrastky ...) potřebuje čas na to, aby si to sedlo. Já poznal rozdíl třeba až po ujetí 40-50km ;)
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod Stanley Henkl » 27 lis 2012, 17:35

Ahoj, najel sem cca 100 km. Teď sem to přehodil, tak následující 2 dny ukážou :wink:
Suzuki Burgman 650
Suzuki V-Strom 650
Tel.: 776498775
Uživatelský avatar
Stanley Henkl

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 262
Registrován: 25 zář 2012, 15:39
Bydliště: Olomouc.
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 650, Suzuki DL 650 V-STROM.

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod jakattara » 03 pro 2012, 07:48

Ahoj Stanley, jezdil jsi? Nějaké poznatky?
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod Stanley Henkl » 05 pro 2012, 13:44

Ahoj, tak jezdil jsem do prvního sněhu. Dál už to hrotit nebudu :wink: . Jinak do -10 se dá jezdit. Aspoň těch 8 km co to mám do práce. Ale jak mrzne a je mokro, tak vyměknu a sednu raději do auta :wink: . Teď lítám po doktorech, tak moc času nemám. Ale zima teprve začala, tak času na úpravy je dost. Co u tebe novýho?

Edit: Jinak sem tam vrátil 5g válečky a myslím že je to optimální řešení jak pro max. rychlost, tak pro kopce. :)
Suzuki Burgman 650
Suzuki V-Strom 650
Tel.: 776498775
Uživatelský avatar
Stanley Henkl

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 262
Registrován: 25 zář 2012, 15:39
Bydliště: Olomouc.
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 650, Suzuki DL 650 V-STROM.

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod Kili123 » 24 led 2013, 19:58

Ahoj

Mohl by jsi prosím tě sesumírovat nějaké info o tvém stroji, nějaké zkušenosti? Jak jsi spokojený, jaké problémy se objevili, jak spolehlivý,. apod. Protože dozvědet se něco této značce je umění všichni ji prodávají ale nikdo o ní nepíše, a ty jsi snad jediný kdo o ní píše. Mě zaujal ten samý stroj ale ve 125, chci to na popojíždění z bodu A do bodu B max. 15km daleko a vzhledem k tomu že jsem spíše kochající jezdec a nemusí to jezdit rychlostí světla tak se mi to líbí a vypadá to pohodlně, a že se bude muset něco dotáhnout no bóže jsou horší věci na světě a i o tom to je. :D :D :D Jenom mě děsí ty malá kola.

Díky Honza
Kili123

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 led 2013, 20:04
Skútr / moto: není ale bude, bude ...... :D
Tuning / úpravy: natural

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod Stanley Henkl » 25 led 2013, 16:13

Ahoj,
mám na něm naježděno cca 2-3 měsíce. Jediný problém u mě byl s tím, že je potřeba něco občas dotáhnout. JInak jsem nic neřešil, kromě toho že mi došel s vlastní blbosti benzín :). Jelikož to má motory baotian, tak není problém cokoliv na něj sehnat. Většinu věcí si taky uděláš sám. U mě jinak zatím spokojenost. Jezdím na něm cca 10 km denně. Kromě vyjížděk. To jezdím třeba do Karviné, cca 120 km. A jak říkám zatím spokojenost-maximální. Dnes jsem byl v Lidlu pro nabíječku a ze srandy jsem ho zkusil nakopnout přes el. startér a na podruhé chytl. Což mě překvapilo-mile. Kdyby jsi měl ještě nějaké dotazy, tak se klidně ozvi. Jinak 50ccm na těch 15 km denně stačí. U 125 máš zase vyšší spotřebu. jinak hodně štěstí při nákupu. Předpokládám že chceš kupovat nový?

Ahoj.
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 dub 2013, 09:04, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Suzuki Burgman 650
Suzuki V-Strom 650
Tel.: 776498775
Uživatelský avatar
Stanley Henkl

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 262
Registrován: 25 zář 2012, 15:39
Bydliště: Olomouc.
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 650, Suzuki DL 650 V-STROM.

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod Kili123 » 25 led 2013, 22:03

Díky za reakci, samozřejmě nový o použitým ani neuvažuju. Tak na jaře se připojím do klubu jako plnohodnotný člen na dvou kolech. Zatím byl jenom pinclík. Samozřejmě jsem si říkal že kdyby to nebylo k tomu tak ho takhle nemazlíš, jinak skvělá práce. Fotečky říkají vše. :D :D Ještě mi prosím tě řekni kde jsi ho kupoval? U ATV rakovník? Ještě tedy pokukuji po Ardourovi, ale ten retro styl se mi líbí víc. :D :D
Kili123

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 led 2013, 20:04
Skútr / moto: není ale bude, bude ...... :D
Tuning / úpravy: natural

Re: Můj 139QMB

Příspěvekod Stanley Henkl » 27 led 2013, 11:56

Já ho kupoval ve http://www.skutry-olomouc.cz. Je to autorizovany prodejce ATV Rakovník, a hlavně....mám to tady nejblíž. Tak sem si ho tady prohlédl a bylo jasno:). Rádi tě tady přivítáme. Hlavně se tady hodně do začátku dozvíš. Zatím ahoj.

5.3. edit:
Zdravím všechny po zimě. Která už pro mě skončila minulý týden. A vesele jezdím. Ráno trošku zima, ale odpoledne-luxus :wink: . Jinak jsem zazimoval s plnou nádrží a zhruba od konce ledna dal na inteligentní nabíječku. A světe div se - nepotvrdilo se to, že po zimě nejdou číňani nastartovat. Druhé nakopnutí a už koníci řehtali :D . Začíná mě zlobit zámek na zadním kufru, tak dnes už se dívám po novém - určitě kvalitnějším. Vzhledem k tomu jak můj oř vypadá, tak bych raději volil kožený kufr. Ale ta cena :roll: . O dalších úpravách budu informovat. Jinak hodně šťastných kilometrů v tomto roce a nejen v tomto. Čus. :D

2.7. edit:
Tak zítra vezu svého scoopra na kit 90 ccm. Tak až budu mít hotovo, napíšu postřehy.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 říj 2013, 22:06, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
Suzuki Burgman 650
Suzuki V-Strom 650
Tel.: 776498775
Uživatelský avatar
Stanley Henkl

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 262
Registrován: 25 zář 2012, 15:39
Bydliště: Olomouc.
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 650, Suzuki DL 650 V-STROM.

Re: Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Příspěvekod jackm » 02 črc 2013, 19:45

Ty bláho na QMBéčko dávat 90ccm válec. :D To musíš vyměnit i karbec za větší ne? Tam už asi tryska nepomůže.
No každopádně, bude to mazec, by mě zajímalo, jestli budeš stačit i dvácám, když nepojedou na plno. :D Ale taky by mě zajímalo, jestli se to nebude přehřívat a tak, to už je skoro 50% nárůst... Klikovku necháš origo?
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Příspěvekod MilosVee » 05 črc 2013, 09:16

Stanley Henkl píše:Tak zítra vezu svého scoopra na kit 90 ccm. Tak až budu mít hotovo, napíšu postřehy.

Nemáš strach, že se to rozpadne?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Příspěvekod roxman » 05 črc 2013, 10:49

Myslím, že to není zrovna nejlepší nápad. Tyto motory jsou rády, když se nerozpadnou se sériovým výkonem. Chlazení variátoru nebude taky určitě dělané tak, aby uchladil bez problému 50% zvýšení výkonu motoru. :)
Obrázek JET 4 125
Uživatelský avatar
roxman

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 25 úno 2012, 18:29
Bydliště: Topolná
Skútr / moto: SYM Jet 4 125

Re: Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Příspěvekod saimon1 » 05 črc 2013, 10:52

Jestli nechá origo klikovku, tak se 100% rozpadne. :?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Příspěvekod MilosVee » 05 črc 2013, 12:35

Takže pokud nepořeší kvalitní klikovku, a pořádné chlazení celého soustrojí, motor udělá pravděpodobně po pár km pá pá
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Můj 139QMB - magoři mezi námi? Bohužel....

Příspěvekod Stanley Henkl » 06 črc 2013, 09:32

pánové, dávám tuhle :D

http://www.multimoto.cz/?843,klikov%EF% ... 6z-%7B9%7D

EDIT: První dojmy:
Jede krásně, na půl plynu do kopce 55-60km/hod. dle GPS.
Upravil se zvuk.
Maximálku sem nezkoušel-až po zajetí.
Akorát budu muset dát těžší válečky-pozdě řadí.

Toť vše.

EDIT: 12.7.2013
Jen zpráva pro rýpaly. Klikovka namontována zároveň s kitem. Karburátor původní, jen vyměněná tryska. Co se týká přehřívání varce, tak kdyby k něčemu takovému došlo, tak mám náhradní řešení v podobě nuceného chlazení.

Jinak dnes vyjížďka cca 110 km pouze s 2 zastávkami. Jelikož zajíždím tak rychlost max 45-50 km/hod.. Nic se nepřehřívalo. Ventily si už pomalu sedají, tak ještě 100 km a přeseřídit je. Vyměnit olej a zajíždět dál.

Jinak děkuji jednomu nejmenovanému debi.ovi z pražskou SPZ, že mě dnes málem smetl v Tošovicích. Silnice prázdná a on mě minul jen těsně a ještě na mě zablikal trojůhelníkem.

Jen pro zajímavost, když jezdím do práce těch cca 8 km, tak jezdím v normálním oblečení. Ale když jedu delší trasu, tak se oblíkám do moto bundy, kalhot, atd. A pak narazím na blbe.ka v Potštátu na benzince a začne si dělat prd.l , že se oblíkám jak biker a jedu na skůtru. Bohužel chlapec narazil, tak ho to snad trošku donutí přemýšlet nad tím, že i pád v 50km/hod může být ošklivý....... Jen škoda, že i tací se najdou mezi námi. Každopádně po našem "rozhovoru" vypadal jako kdyby v té 50km/hod rychlosti se vysekal on.

12.7. edit:
Pánové za chvíli mě čeká seřízení ventilů. Mám jednu otázečku.........

Je lepší přístup zespodu, nebo oddělat kryt pod sedlem?
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 říj 2013, 22:07, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 2 příspěvky pod sebou
Suzuki Burgman 650
Suzuki V-Strom 650
Tel.: 776498775
Uživatelský avatar
Stanley Henkl

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 262
Registrován: 25 zář 2012, 15:39
Bydliště: Olomouc.
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 650, Suzuki DL 650 V-STROM.

Re: Můj 139QMB - rady, zkušenosti atd.

Příspěvekod jackm » 12 črc 2013, 20:26

Oddělej kryt sedačky. :wink: Zespoda si to ani nedovedu představit. :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron