pánové, dávám tuhle
http://www.multimoto.cz/?843,klikov%EF% ... 6z-%7B9%7DEDIT: První dojmy:
Jede krásně, na půl plynu do kopce 55-60km/hod. dle GPS.
Upravil se zvuk.
Maximálku sem nezkoušel-až po zajetí.
Akorát budu muset dát těžší válečky-pozdě řadí.
Toť vše.
EDIT: 12.7.2013
Jen zpráva pro rýpaly. Klikovka namontována zároveň s kitem. Karburátor původní, jen vyměněná tryska. Co se týká přehřívání varce, tak kdyby k něčemu takovému došlo, tak mám náhradní řešení v podobě nuceného chlazení.
Jinak dnes vyjížďka cca 110 km pouze s 2 zastávkami. Jelikož zajíždím tak rychlost max 45-50 km/hod.. Nic se nepřehřívalo. Ventily si už pomalu sedají, tak ještě 100 km a přeseřídit je. Vyměnit olej a zajíždět dál.
Jinak děkuji jednomu nejmenovanému debi.ovi z pražskou SPZ, že mě dnes málem smetl v Tošovicích. Silnice prázdná a on mě minul jen těsně a ještě na mě zablikal trojůhelníkem.
Jen pro zajímavost, když jezdím do práce těch cca 8 km, tak jezdím v normálním oblečení. Ale když jedu delší trasu, tak se oblíkám do moto bundy, kalhot, atd. A pak narazím na blbe.ka v Potštátu na benzince a začne si dělat prd.l , že se oblíkám jak biker a jedu na skůtru. Bohužel chlapec narazil, tak ho to snad trošku donutí přemýšlet nad tím, že i pád v 50km/hod může být ošklivý....... Jen škoda, že i tací se najdou mezi námi. Každopádně po našem "rozhovoru" vypadal jako kdyby v té 50km/hod rychlosti se vysekal on.
12.7. edit:Pánové za chvíli mě čeká seřízení ventilů. Mám jednu otázečku.........
Je lepší přístup zespodu, nebo oddělat kryt pod sedlem?