Ahoj vlastním hodně podobný stroj akorát v jiném kabátu je to Crogen RS 50
mám ho již rok a najel sem na něm cca 2000km celkově má najeto 3500km...
je to klasická čína nevím co propagujou ty keci o Maďarsku ta kvalita určitě není evropská teda kdyby byla styděl bych se....
pokud chceš být vlastníkem tohoto prskoletu je dobré vědět kde co a jak funguje závady se vyskytujou a pokud si je sám neumíš opravit tak si to určitě nepořizuj budeš zklamanej....viz předchozí příspěvek ty led diody vzadu stojej za .... sám sem je všechny povyměnoval je to celkem pakárna letovat tam nový na ten malej ťišták jinak sem měl problémy s aut. syťičem taky sem to pořešil dále překontrolovat všechny šrouby aby ti po cestě neupadali - nedělám si srandu málem mi fakt upadli... proto píšu že s Evropskou kvalitou to nemá co dělat!
spotřeba je tak 2-3 litry podle toho jak to držíš a tachometrová rychlost? v 50 to ukazuje 60...
maximálka je někde u mě 90 takže reálně cca 70-75km/h při 9t ot/min což nemůžeš držet pořád to snad chápeš...
podvozek je celkem tvrdej - sportovní... na delší jízdy zapomeň na to není dělaný ani to sedlo vypadá dobře ale není pohodlný ...
gumy no name originální dost tvrdý se snad ani nesjíždej nebo co??
dobrý tak když je venku +30 C a není mokro jinak jim moc nevěřím
brzdy slušný ubrzdíš co potřebuješ
pod sedlo dáš i integrálku
ovladatelnost do města je slušná s přihlédnutím na výkon tak max do 10km i mimo město nemá to štít takže dost na tebe fouká
sám sem ho kupoval na jízdu do práce po městě a tam dělá svou práci dobře... teďka na něm dojíždím cca 40km denně a je to znát že už na to nemá tzn prodat a koupit něco vetšího se štítem
určitě nepůjdu už do žádné číny přece jenom když někde zůstaneš viset kvůli tomu že se někde neco po.... na to nemám čas takovýhle věci řešit