od Vratas » 10 pro 2013, 18:30
Proveď kontrolu funkce podtlakového ventilu. Vyjmi hadičky z karburátoru, které z ventilu do něj vedou. Tu hadičku, která nevede do komory karburátoru si strč do pusy, vytvoř podtlak a tu druhou benzínovou sleduj, zda teče benzín při podtlaku. Pokud tady nebude chyba, pokračuj dále kontrolou karburátoru a jeho částí. Vyjmi ho celý ven a rozdělej ho opatrně na nějaký hadr, pak pročisti obě dvě trysky, které v něm jsou, zkontroluj funkci a hybnost plováku a celkově to opatrně vyčisti. Pokud to budeš mít, namontuj zpět a zkus skútr nastartovat pouze startovací pákou. Bude to chvíli trvat, než se tam nasaje nový benzín, ale počítám, že tak 5-10 prošlápnutí by mělo na chytnutí stačit.
Potom bych zkontroloval, zda při našlapávání máš mokrou svíčku, jestli je vše opravdu pro benzín čisté a průchozí a také zkontroluj, zda svíčka hází jiskru.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...