Motorro GTX 50 2T - zkušenosti

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Motorro GTX 50 2T - zkušenosti

Příspěvekod ondrys » 26 bře 2011, 22:57

zdravim lidi
Chtel bych se vas touhle cestou zeptat zda uz nekdo mate zkusenosti s timto strojem ???
Potreboval bych poradit kde mam najit cdi nemuzu ji nikde najit a pak jeste otaska z ceho tam pasujou dily ja jsem na to u nas v kramu sehnal 70kovej kit na cpi vyndal vsechny restrikce a porad to neni ono odpich je slusnej a pak je to slaby a kdyz tomu nandam plnej tak je to jako kdyz dochazi benzin a trysku jsem z 50ti zvetsil na 70 je tam dany primak myslyte ze by tryska chtela jeste zvetsit ?????
diky vsem za rady a skusenosti
ondrys

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 bře 2011, 22:32
Skútr / moto: cpi oliver

Re: Motorro GTX 50 2T - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 26 bře 2011, 23:11

Trysky se neladí po 20 číslech...ale musíš najít optimum třeba po 2 číslech. Směs se ladí podle barvy svíčky. Dále je potřeba sladit kontrastku,spojkový pružinky,váhu válečků a pak to pojede jak má. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Motorro GTX 50 2T - zkušenosti

Příspěvekod ondrys » 27 bře 2011, 08:54

Ahoj diky za odpoved spojku a variator nalazenej je me jde o to ze aby mi to jelo tak musim mit bohatost uplne utahlou protoze primak dava vic vzduchu a kdyz se rozjedes tak dobry ale po chvilce plnyho to je ze tomu neco dochazi tak proto se ptam jestly to chce jeste zvetsit trsku kdyz mam bohatost na plno a nebo ten primak trosku olepit at tam jde min vzduchu
ondrys

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 bře 2011, 22:32
Skútr / moto: cpi oliver

Re: Motorro GTX 50 2T - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 27 bře 2011, 20:56

Otevřenej filtr je na takovýhle setupy nesmysl...přináší víc problémů než užitku. Když jsem měl kdysi na BWčku open,tak s tim byl pořád problem a postupně jak se filtr zanáší to chce dolaďovat směs... Takže to nebude nejspíš upně dobře naladěný...směs naladíš podle barvy svíčky,ale msí to aspoň ject,pokud tomu po chvilce něco dochází,tak je nejspíš špatná velikost trysky...teprve až to pojede,tak můžeš ladit směs šroubem na karburátoru a jemně dolaďovat....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Motorro GTX 50 2T - zkušenosti

Příspěvekod ondrys » 29 bře 2011, 10:13

zdravim tak trysku jsem dal 90 a svicku mam krasne cihlovou a ted musim neco prednastavit ale nevim co jestly variator nebo pruzinky s pruzinou protoze do triceti je to takovy splaseny a nechce to jed a jak se to dostane nad tricet tak uz to tahne krasne do tech sedumdesati (skousim do lechkyho kopecku a dolu u nas neni zadna rovina) co by jste mi doporucily nejdriv poladit valecky tam mam 4.7 a origo spojku a jeste mam danou jehlu co nejvic
diky za rady
ondrys

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 bře 2011, 22:32
Skútr / moto: cpi oliver


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron