Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Motorro Desire 50 4T - výměna válce na 72ccm

22 srp 2010, 01:27

Cago belo lidi,pred 14 dny jsem koupil tento skutr a nechal predelat na obsah 72 ccm /sada naraku/,po prestavbe to vubec nejelo,max 55 s problemy,duseni motoru a vynechavani pri pridani plynu,zadny vykon,tak jsem tam hodil zpatky 50 ccm,.....zpocatku vynechavani pri pridani plynu a slabe rozjezdy,svicka uplne cerna,....dnes jsem odstarnil z airboxu vnitrni seskrceni sani a jede to zase 70/kratkodobe,najeto cca 400 km/.
Ma nekdo zkusenost s prestavbou z 50 na 72??Podle me byla zavada v omezeni pristupu do sani,ale nechcu s tim dal laborovat.
Z nedostaku casu jsem sveril prehozeni v prvotni fazi ze 50 na 72 mechanikovi,ale obavam se ze to nejak pos..ral,totiz origo pist ma montazni polohu razenym nalitkem nahoru/k SV/,avsak pist naraku 72ccm,soudim podle predlitych prolisu pro ventily,...pro nej je tato poloha opacna,tj. nalitek/napis IN by mel smerovat dolu,tj. k VV/,mimo jine je pist vuci ose pistniho cepu vyosen o cca 0,2 mm. Ma nekdo zkusenost s montazi 72 ccm a konkretne s naraku 72??Co je potreba udelat,aby skutr opravdu jel??Ted jede 70 max dle gps a radaru,ale myslim si,ze pouzitim 72 ccm pri zachovani stavajiciho variatoru se musi minimalne zlepsit kroutici moment,tj. tazna sila a i kdyz se neda ocekavat nejake zvyseni rychlosti s puvodnim variatorem,mel by byt znatelny vykon ve stoupani.
Za kazdou info velicee dekuji R.

7.9. edit:
..problem vyreseny...
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 říj 2013, 20:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Motorro Desire 50 4T - výměna válce na 72ccm

29 kvě 2011, 02:36

Ahoj mam stejnyho skutra a taky bych si rad udelal nejake upravy jede tak 65-70km/h po rovine a z kopce 75-80km/h.Co si mel presne v tom airboxu zaskrceny?A jak si vyresil tu 72ccm valec a jak sis polepsil?Dekuji moc za odpoved.
Odeslat odpověď