od Mr.Voza » 31 črc 2015, 13:18
Po koupi doporučuju vyčistit karbec, vzduchovej filtr, vyměnit olej, koplet zkouknout, vyčistit a případně povyměňovat věcy kolem variátoru (variátor samotnej, vodítka, válečky, řemen, spojku...) a smířit se s tím, jak to jezdí a bejt rád, že tu vůbec jezdí. Nějaký úpravy u tohohle motoru nemaj smysl - je to klasika čína 139QMB, o něm je tady toho napsáno haldy - hledej pod tím označením motoru 139QMB. Jestli chceš, aby to jelo líp, tak to prodej a kup něco značkovýho v týhle kubatuře ve dvoutaktu, nebo něco značkovýho 125ccm, jestli nejseš limitovanej řidičákem na 50tku.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP