Soucítím s Tebou, ale to je tak jediné, co pro Tebe mohu udělat.
Ale chci se zeptat mimo téma. Proč má někdo potřebu před sezónou vyndat ze skútra motor jen kvůli mytí?
To jako když chci pořádně umýt auto, tak z něj taky vyhodím motor s převodovkou a koly, abych umyl i méně přístupná místa?
Promiň, ale to mi smysl nedává. Každým "zbytečným" rozděláním riskuješ, že se něco v tom procesu podělá. A podělalo. Nepřeju Ti to a nemám z toho vůbec radost a chápu Tvé zoufalství.
Sám se chovám podle hesla: "Funguje to? Tak se v tom nehrabej!"
Na svých strojích vždy servis, kontroly a doporučené výměny dle návodu. Mytí občas, protože na čisté a vyleštěné plasty to nejezdí. Technicky ale dostaly vždy co měly. Žádné zbytečné rozdělávání, mytí, kontroly něčeho, co se kontrolovat nemusí a nemá. Kdyby chtěli, aby to někdo kontroloval, udělali by to tak, aby to bylo vidět bez demontáže motoru z rámu.
Někdy si ty problémy prostě děláme sami, ale zase je to pak sranda a troch adrenalin a nervy.
Omlouvám se za psaní mimo téma, ale prostě mi to nedalo.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350