Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Maxon Matador 50

24 kvě 2012, 22:10

Zdravím všechny příznivce skútříků. Koupil jsem Maxon Matador a původní majitel mi nechal plnou nádobku oleje, ale pomalu ubývá a já potřebuji poradit, jaký koupit. Mám doma Valvoline 2T, ale má zelenou barvu a ten co je ve skůtru, tak je červený, můžu je smíchat? Poraďte prosím kdo jaký olej kupuje
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 23:17, celkově upraveno 3
Důvod: Přesunuto do již existujícího tématu

Re: Maxon Matador 50

24 kvě 2012, 22:20

vofer:
Můžeš tam dát jakýkoliv motorový olej do dvoutaktu. Já tam třeba leju Castrol 2T scooter. Smíchání ničemu nevadí, oleje musí splňovat stejnou specifikaci bez ohledu na jejich barevné rozlišení.

Re: Maxon Matador 50

24 kvě 2012, 22:27

JoseA:
děkuji, ale jaký přesně Castrol 2T scooter, vidím že je jich víc a i ceny jsou různé. Našel jsem třeba Castrol Power 1 Scooter 2T, Castrol ACT>EVO SCOOTER 2T, Castrol ACTEVO X-tra Scooter 2T .....
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 23:17, celkově upraveno 4
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Maxon Matador 50

27 kvě 2012, 13:40

Zdravíčko pánové,

mám opět jeden problém a tím pádem dotaz.
U skútru jsem s kamarádem odstranit restrikce,které tu byly řečeny
a pak jsem objednal nové tuningové díly.
Po několika vratkách eshopu,kde mi zaslali nesprávné díly
jsme ty správné nainstalovali v podobě válce 70ccm Stage 6,
řemen Naraku,variátor Mallossi Multivar a nakonec
kamarád pokoušel namontovat karburátor Dellorto 19mm
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 40631.html
Skútr se ale pořád dusí a "chcípe"
Po konzultaci se servisním technikem nám bylo doporučeno dokoupit sadu trysek Stage 6
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 70-92.html ,
ale i potom stejnej výsledek.
Na origo karbec to jede jak střela,ale tento nový(univerzál) ani ťuk.
Nemáte někdo s tím zkušenost.
Za každou radu díky

Re: Maxon Matador 50

27 kvě 2012, 17:13

Vofer:
Když se podíváš na: Castrol Power 1 Scooter 2T
Popis produktu:
Castrol Power 1 Scooter 2T je vysoce výkonný motorový olej se syntetickými komponenty pro 2-taktní motory skútrů.
Castrol Power 1 Scooter 2T je spolehlivou ochranou proti tvorbě úsad na pístu a spalovacího prostoru. Tento Castrol Power 1 Scooter 2T výrazně snižuje opotřebení a zajišťuje delší životnost motoru.
Castrol Power 1 Scooter 2T je ve všech 2-takt - motory používané v skútry (skútry), japonských a evropských výrobců.
JASO FD; API TC; ISO EGD

Castrol ACT Evo Scooter
Castrol Act>evo Scooter 2T je kvalitní olej do dvoudobých motorů s velmi nízkou kouřivostí. Heat Protection Molecules chrání proti usazeninám.

Castrol Actevo X-tra Scooter 2T
je olej pro dvoudobé motory výjimečné kvality s nízkou kouřivostí. Obsahuje Heat Protection Molecules zajišťující ochranu před vytvářením vysokoteplotních usazenin při vysokém zatížení. Je vhodný pro použití ve všech moderních japonských a evropských skútrech.

Splňuje specifikace: API/ ILSAC TC/EGD, JASO FD Oleje

Z následujících textů plyne jen to, že všechny už dneska splňují danou normu a dokonce ji i musí splňovat. Jako běžný spotřebytel bych se řídil tým, že toto je už jen od prodejce Marketingový tah jak běžnému uživateli dopřát i hodně drahý olej. Pro neupravené skůtry stačí oleje v rozmezí 200-300Kč a skůtr ti bude brblat vesele dál. Pokud mám jako běžný spotřebytel vycházet z toho, že jsou i oleje za více peněz jsou pro mě zbytečné=>kvalitnější olej využiju v motorech kde mám větší sílu,napětí,namáhání (každý ať si to nazve jak chce")....Tento olej se nespálí a zůstane potom ve spalovací komoře........

Re: Maxon Matador 50

20 črc 2012, 16:06

PROOF píše:Vypadá fakt móóóc hezky. Je vidět že Číňani dělají čím dál lepší skútry. Jen tak dál. Trochu mi vadí ten středovej tunel. Dost to snižuje užitnou hodnotu z hlediska převozu větších nákladů. To je ale věc názoru.

Jde ten tunel nějak sundat nebo alespoň využít? Chci si koupit Ardoura a líbí se mi s tunelem, ale bojím se, že tím ztratí fakt hodně na praktičnosti, takže bych rád měl možnost to sundat..

Re: Maxon Matador 50

22 črc 2012, 16:23

tokoš píše:Odmontuj sedlo a je tam fialový dratek je spojený s černým spojkou( to je na omezení otáček). Tak to rozpoj pořadně oba konce zaizoluj, to je jedna věc a pak ještě zadělej tu odbočku na výfuku co vede k filtru a pak to jede celkem slušně. Je tam prej ještě katalizator ve výfuku ale stím sem ještě nic nedělal.

Odmontoval jsem sedlo a žadný fialový drátek jsem nenašel.Je možno poslat foto?Kde to přesně je?Díky moc.

Re: Maxon Matador 50

23 črc 2012, 20:18

Čau fotku jsem už někomu posílal ale nepodařila se mě nikde najít ale je tam po levé straně musíš hledat.

Re: Maxon Matador 50

23 črc 2012, 20:50

Jděte na to ještě jinym způsobem. Dole na krytu variátoru je černej drát a vede podél něho do rámu a pod sedlo. Tam se mění na fialovej.

Re: Maxon Matador 50

25 črc 2012, 18:35

Tak už jsem to našel ten drátek.Byl tam jak to bylo napsané.Od variatoru a pak přechází na fialový.Odpojil jsem a hned jsem to vyzkoušel.Super jede to rychlejší.Jsem spokojen.Ještě to vyzkouším na delší trasu.Jinak všem děkuji za odpověď.

Re: Maxon Matador 50

03 říj 2012, 14:45

Zdravím,
nedávno jsem se taky stal majitelem maxona a hned jsem si tady našel pár "zlepšováků", konkrétně mám na mysli ten omezovač rychlosti, koukal jsem se k baterii a našel jsem ho tam, jenže ten fialový drátek je nějak přiletovaný k té průhledné bužírce a ta vede až k tomu černému (přes koncovky). Tak jsem se chtěl zeptat, jestli můžu tu průhl. bužírku rozstříhat a nevím co ještě, abych se dostal k těm koncovkám a mohl ho rozpojit? Ptám hlavně proto, ať pak nejsou problémy s garančkou.

Díky moc

Re: Maxon Matador 50

03 říj 2012, 15:05

Čau se zarukou jsem to dělat tak že jsem to před první garančkou dal do původního stavu ale na další už jsem to nechal tak jak stim jezdím.

Re: Maxon Matador 50

31 srp 2013, 11:14

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak se seřizuje volnoběh na skůtru maxon matador 50(dvoutakt).Problém probíhá následnovně: Chci nastartovat, motor chytne ihned, ale zase ihned chcípne, proto si myslím že jde o malé otáčky motoru.
Naposledy upravil KYBLOS dne 31 srp 2013, 11:50, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce a sloučeno s již existujícím tématem

Re: Maxon Matador 50

31 srp 2013, 11:58

Dúležité je jaké má skútr otáčky po zahřátí. Jestliže jsou otáčky po zahřátí OK bude problém v něčem jiném. Zde je všeobecný návod platný pro všechny karburátory : http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/ . :wink:

Re: Maxon Matador 50

05 úno 2014, 16:03

tokoš píše:Odmontuj sedlo a je tam fialový dratek je spojený s černým spojkou( to je na omezení otáček). Tak to rozpoj pořadně oba konce zaizoluj, to je jedna věc a pak ještě zadělej tu odbočku na výfuku co vede k filtru a pak to jede celkem slušně. Je tam prej ještě katalizator ve výfuku ale stím sem ještě nic nedělal.

Jako pod sedlem ? muzes mi poslat foto ?
Odeslat odpověď