Ahojte, mam na Matadorovi nabehanych zatial cca 300km. Pri rychlosti okolo 70km/h (tacho) je citit vibracie od riadidiel. S kazdym pridanim plynu sa tieto vibracie zvacsuju. Nepredpokladam ze je to zle vyvazene koleso, skor nieco od motora. Mate s tym niekto skusenost ? Dakujem
A teď vážně, jsou to nevyvážená kola ve spojitosti s punkovym podvozkem
Kája
Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem Kokříkovi cesty Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech!Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Oukej, vdaka. skusim dat vyvazit a snad pomoze; este jeden dotaz, co sa tyka olejov (motorovy+prevodovy); lejete tam specifikaciu danu vyrobcom (motorovy 10W30, prevodovy 80W90) ? Syntetika/polosyntetika ? Dakujem
10W30 bych nedával - klasicky na 10W40 to v našem klimatu funguje bez problémů. do zadního převodu je ten olej ok, kdybys tomu chtěl vyloženě dopřát, můžeš koupit spešl malou tubu s olejem právě pro skútří převod na kolo.
berka píše:Do motoru dávám 10W-30, jak doporučuje prodejce, ale uznávám,že 10W-40 by asi byl vhodnější. Až ho spotřebuji tak na něj přejdu.
Tak to jazdi len ked je vonku do 25st. Chudak motor hlavne piest a valec. Co myslis ako dobre ten olej maze pri 130stC. Az sa otepli vymenalej za tu 40ku
nejlepší automatickej sytič je předělávka na páčku mě to dělalo taky divný věci, hodil jsem tam konverzi na manuál a je pokoj...
ještě k olejům - u GY6 ani není třeba utrácet za motooleje, automaticky dražší díky tomu "moto" v názvu - vzhledem k absenci spojky skvěle poslouží jakýkoli autoolej. třeba tohle plní specifikaci API-SL https://eshop.paramo.cz/zbozi.aspx?kod=V531361312
Zdravím, mám takovej problém .. Když jedu tak při rychlosti 100km/h začne skútr poskakovat a rychlost klesne na 60km/h a pak zase jede a furt opakovaně ... To samé při rozjezdu .. že hned nezabere .. dám plnej plyn a asi za 1-2 sk zabere .. Nevíte si rady? :/ Děkuji za odpovědi. P.S: Začlo to dělat až sem rozdělal karbec .. Protože kap benzín tak jsem karbec profoukl a benzín nekape .. Ale to nic .. Mám teď problém s tím poskakovani.
Kúpil som Motul prevodový aj motorový olej. Keďže sa chystám na svoju prvú výmenu, chcem poprosiť radu : - motorový olej - uvoľniť zospodu vypúšťací šrob, počkať kým vytečie olej, vrátiť naspäť, vytiahnuť merku oleja a naliať - kam ale s prevodovým olejom? Mam vytlačený servisný manuál ale na fotografiách je ti veľmi zle vidieť Ďakujem
To je klon gy6 motora? Potom odporucam sa na mierku vybodnut. Zobrat odmerku 1l odmerat 0,7l oleja a nalia to tam. Prevodovy sa tam dava iniekcnou striekackou 20ml 6x.
Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem Kokříkovi cesty Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech!Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!