Maxon Matador 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod berka » 23 pro 2015, 17:43

Plocha.jpg
Nedá mi to, ale musím. Majitelé značkových skútrů zde pořád tvrdí, jak jsou ty jejich stroje skvělé a že je 100x lepší koupit ojetý stroj, třeba 10 let starý, než nového číňana. Jenže si chlapci nevidíte na vlastní špičku nosu. Já neříkám, že vaše stroje nejsou lepší, ale jen prvních pár let v případě že kupujete nový. Jak můžete vědět, že to co kupujete není jen navoněná bída, která je sice značková, ale své doby už má dávno za sebou. Že se nejedná o olítanej vrak, do kterého bude budoucí majitel jen cpát peníze. Tvrdím, že nákup staršího skútru nad 3-4 roky bych si pořádně rozmyslel.
A že ty vaše stroje nejsou taky žádný zázrak dokazuje toto forum. Prohlédněte si dobře přiložený obrázek. Ano, jedná se o vaše témata: Nestartuje, chcípe, ztráta výkonu, nejede, vynechává z kopce atd. Pánové, ty vaše "motorky" se s.erou stejně jako ty čínský, jen nás to nestojí tolik peněz. Pokud by tomu tak nebylo, bylo by toto forum o jiných tématech.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
berka

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 141
Registrován: 06 pro 2015, 15:46
Skútr / moto: Honda ADV 350/ Maxon Matador 125
Tuning / úpravy: Polini Maxi Hi-speed

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod crhy » 23 pro 2015, 18:30

Co ti na to říct, jedině nebuď hloupý, prodej Bávo a kup Yuki. Směle do toho. :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod berka » 23 pro 2015, 19:35

Báwo není důvod prodávat a Yuki kupovat nemusím, máme doma už Maxona. To je právě ten protipól motorek. Za cenu nového Maxona nekoupíš ani originál rádio na bawora. Otázka zní, je to rádio opravdu tak špičkové, nebo je jen neskutečně předražené? To že na sobě někde nese znáček BMW, ještě neznamená, že bude lepší než jiná rádia za 1/5 ceny.
P.S to rádio stojí pěkně za prd, použil jsem ho snad 2x :D
Uživatelský avatar
berka

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 141
Registrován: 06 pro 2015, 15:46
Skútr / moto: Honda ADV 350/ Maxon Matador 125
Tuning / úpravy: Polini Maxi Hi-speed

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod Skittles » 23 pro 2015, 19:52

plnej souhlas s p. Berkou ,očividně je to první přispěvatel na dané téma s tím že může hodnotit dvojmo,nebot je majitelem značkového bmw a poloznačky maxon, jinak více mi řekne značka maxon než třeba jihahulda 50 u takové značky bych byl taky na vážkách :) nu a pro ostatní mám jen jedinou otázku a to sice ,, Proč značkáři chodíte do témat které se vás ani trochu netýkají a máte ještě tu drzost sem psát bláboly z vaší vysypané značkové makovice? myslím že autor tohoto webu měl namysli aby v sekcích čínské skůtry se probíraly diskuse ohledně čínských skůtrů a né bláboly o yamaha a podobně ,nečekám nikdy když se zeptám na maxona že dostanu odpověd na yamahu nebo o ní,řešme co se má řešit a neřešte blbosti na ty se vás nikdo neptal,koneckonců jak píše p. Berka vaše sekce je jinde a mám dojem že to s poruchami máte zasypaný taktéž :) je to jako bych šel do sekce značkových a obhajoval tam čínský stroje,jako nemám zapotřebí řešit hovadiny jako vy ,to si raděj bucnu a spím :) a je mi fajn ale někdo hold potřebuje prudit.kolikrát mám pocit že si píšu s 12ti letejma frackama.

jinak kvalita čína skutru je diskutabilní - když novej ani nezajíždím a rupnu maximalku ihned a jezdim po poli či lesích jako s endurem pak se člověk nesmí divit že toho skůtřík moc nevydrží a klidně po pár km umře :) ale jsou Jezdci kteří vybírají moto kvůli svému využití a přežije jich to :) jinak z číny nemám zas takovej strach, kupoval jsem si nové horské kolo olpran z OBI za 1700kč s tím že s mým ježděním bude supr když vydrží cca2 roky a pujde do kytek,zajímavé je že už drží 3,5roku a stále bez servisu či potřebného doladění,jen jednou jsem vyměnil pedály za protiskluzové a přitáhnul volný krček který jsem od koupi nedotahoval,myslím že za 17 stovek odvádí svou funkci parádně ,závodník nejsem ani nadšenec do cyklistiky tudíž ani kolo za 50 klacků neupotřebím :)

ps: asi kvůli vám se dám na knižní vydání mých příspěvků :wink:
Kim Čong Un
Uživatelský avatar
Skittles

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2015, 01:49
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: maxon matador 125,babetta 207

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod Vratas » 24 pro 2015, 15:00

berka píše:
Plocha.jpg
Nedá mi to, ale musím. Majitelé značkových skútrů zde pořád tvrdí, jak jsou ty jejich stroje skvělé a že je 100x lepší koupit ojetý stroj, třeba 10 let starý, než nového číňana. Jenže si chlapci nevidíte na vlastní špičku nosu. Já neříkám, že vaše stroje nejsou lepší, ale jen prvních pár let v případě že kupujete nový. Jak můžete vědět, že to co kupujete není jen navoněná bída, která je sice značková, ale své doby už má dávno za sebou. Že se nejedná o olítanej vrak, do kterého bude budoucí majitel jen cpát peníze. Tvrdím, že nákup staršího skútru nad 3-4 roky bych si pořádně rozmyslel.
A že ty vaše stroje nejsou taky žádný zázrak dokazuje toto forum. Prohlédněte si dobře přiložený obrázek. Ano, jedná se o vaše témata: Nestartuje, chcípe, ztráta výkonu, nejede, vynechává z kopce atd. Pánové, ty vaše "motorky" se s.erou stejně jako ty čínský, jen nás to nestojí tolik peněz. Pokud by tomu tak nebylo, bylo by toto forum o jiných tématech.


Mě to také nedá, a proto ti doporučím, než začneš někoho soudit, že si na špičku nosu nevidí, tak si pročti forum i zpětně a porovnej, kolik je problémů s čínskými skútry oproti těm značkovým, za jakou dobu od koupě a s jakými ujetými kilometry a pak můžeš udělat závěr, stejně jako ho tu dělají ti, co tady jsou již pár let a ne pár dní narozdíl od tebe, což samozřejmě nepopírá tvé nabyté moto dovednosti a zkušenosti. Za další, je opravdu ojetina a ojetina, pokud si někdo koupí italský hrob, který rozvážel poštu nebo pizzu, kilometrově se vrací z Měsíce a na tacho v ČR má 18 tisíc kilometrů, tak to také samozřejmě není košér. Mohu tě ubezpečit, že značkové motorky se opravdu neserou, jako ty čínské, leda by tomu u BMW bylo jinak........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jinak jsem hrozně rád, že SF ŽIJE
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod Garrett » 24 pro 2015, 23:35

S tím žije to nepřeháněj, je to spíš velký chaos. Fórum, kde je tolik OT v tématech jsem ještě neviděl a činnost moderátorů zde, je řekl bych nulová. Dopátrat se konkrétních informací v jednotlivých tématech lze jen stěží.
Osobních výpadů jeden proti druhému je tu nepočítaně...
Bylo - Kymco Downtown 125i 2013
Je - Honda Forza 125ccm 2017
Uživatelský avatar
Garrett

250+
 
Reputace: 38
Příspěvky: 306
Registrován: 19 říj 2015, 20:21
Bydliště: u Vyškova
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm. 2017 Bílo modrá

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod JRM66 » 25 pro 2015, 01:26

:o
berka píše:
Plocha.jpg
Nedá mi to, ale musím. Majitelé značkových skútrů zde pořád tvrdí, jak jsou ty jejich stroje skvělé a že je 100x lepší koupit ojetý stroj, třeba 10 let starý, než nového číňana.
Ahoj Berko, pokiaľ si na nejakom BMW fore tak isto vieš že podobne problémy z motorkami sú aj u BMW obzvlášť u nového modelu až kým ho za 2-3 roky nevychytajú. Aj ja som si 4 roky naspať kúpil postaršieho boxera R850R dovoz Swiss z nájazdom 95tkm ale v stave ako keby vyšiel z fabriky! :o Po dvoch rokoch prevádzky cca 7tkm náhle prestal isť do otáčok a bol zachcipany , X ľudí mi nevedelo pomôcť a ani poradiť, vyskúšal som snad skoro všetko, :roll: až nakoniec mi niekto povedel že ked to tak strieľa aj do vzduch filtra tak že bud je v riťí čerpadlo alebo filter, po demontáži nádrže bol objavený roztrhnutý palivový filter ktorý bol ešte pôvodný aj ked už mal byť minimálne 3x meneny počas svojich kilometrov. Niekto to vo šwajcu jednoducho flakal, po následnej výmene za novy Mahle filter motorka obžila a robí mi opäť radosť.Takže záverečným zhrnutím je to vždy o kvalitnom a predpísanom servise ktorý niekedy ani u premianta nemusí platiť. Další príbeh je že asi pred mesiacom som si kúpil udajne podľa niekoho olietatu italsku plastojebku BV-250 RST ktorá ma ani nechytala za srdce,(srdcovka je verzia Touring) ale po dôkladnej prehliadke bolo zistene že kilometre na stav opotrebenia sedia a mohlol byť kľudne stav kilometrov aj nižší ako bol udaný aj v inzeráte. Tak po dôkladnom vzhliadnuti to bol skôr kauf z rozumu ked som videl skoro zánovné brzdové kotúče ako aj pôvodne brzdové obloženie ktoré skutočne odpovedalo kilometrom na ODOmetri, tak som neváhal ani na minutu. Pôvodnu cenu od dovozcu z IT som ešte vdaka kiksnutej baterií a možnemu vadnému regleru (ktorý bol napokon OK) + prasknutému zrkadlu sklepal o 150,é nižšie. Jasne že po kaufe bolo treba nejaké investície ohľadom valčekov do vari ktoré ešte boli pôvodne, aktuálne skoro šesťhranne ale už remeň bol očividne vymenený plus sa už pri tom vymenila aj kontrastná pružina za 300kč +výmena brzdovej kvapaliny v zadnom okruhu ktorá ešte bola podľa ropnej farby zreje ešte pôvodná, :shock: dalej výmena všetkých náplni a filtrov Takže ja som do toho nastrčil cca 2500kč z cenou motorky to je stále pod 1000,-é ale mašina je fakt v stave A1 a viem čo mam. Takže vždy je dobre sa pri nákupe poprevrtavať a pozerať sa na veci ktoré zväčšia na prvý pohľad nie sú až tak bádatelne. Mal som jednoducho štastie na dobrý kús, to že som sa vedel správne pozerať mi pomohlo k dobrému kaufu. Dobre je pred nákupom jazdenky ak tomu moc nerozumieme prizvať si nejakeho borca ktorý tomu fakt rozumie a vie vás pripadne od nevýhodnej kúpi odradiť a tým ušetriť nemalé následne peripetie. Takže za mňa je lepšie kúpiť niečo podobne v dobrom stave aj ked z malou investiciou ako nejaku mrdavu druhotriedu činu vo vyššej cene ako som to kúpil ja! čiňania sorry za OT ale nedalo mi to! :oops: :wink:
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod berka » 25 pro 2015, 10:07

Celkem s tebou souhlasím. Jenže pokud se podíváš na všechny inzeráty, zjistíš že na prodej jsou stovky, ale spíše tisíce motorek a z nich velká část z dovozu. Buďto přímo teď, nebo dovezené v minulosti. A z toho obrovského množství, bude jen pár procent motorek ve výborném stavu, část v dobrém, ale větší část budou motorky které se prodávají z důvodu že jsou olítané a nemůžou se na ně spolehnout. Pokud bych měl část těchto motorek objíždět a hledat tu správnou, projezdím více než kolik skútr stojí.
Teď mi řekni,co bych tak suprového značkového mohl koupit za 15 tis Kč? Tolik jsem dal za "nového" číňana. Byl jsem ochoten dát maximálně 20 tis, víc jsem za skútr dát nechtěl, z důvodů které jsem hned na začátku popisoval. Nevěřím, že za tyhle peníze bych sehnal něco, co bude mít lepší spolehlivost a bude solidně vypadat. Když to tak vezmu, tak pokud ho manželka během pár dnů nerozmlátí, je předpoklad že ho teoreticky za 2 roky prodám za úplně stejné peníze a nic na něm neprodělám. Prostě ta prodejní cena, byla oproti běžné ceně stejného modelu na trhu tak nízká, že jsem ji využil.
...ano i BMW má spoustu chyb: Problémy s anténou imobilizéru, průnik vlhkosti do relé palivového čerpadla, vůle v ložiskách zadního kola, náročná a velice nákladná výměna spojky, neskutečně drahá případná výměna modulátoru ABS u prvních ročníků a hlavně vyžadují špičkový servis pouze u lidí kteří těmto motorkám rozumí, protože jejich konstrukce absolutně neodpovídá běžným motorkám a neplatí zde běžné postupy oprav. Takže na mou motorku sahá pouze 1 mechanik, nikomu jinému ji nesvěřuji. Ovšem k dobrému jménu BMW patří také to, že loni mi byl zdarma preventivně vyměněn unašeč zadního kola a celé palivové čerpadlo, ačkoliv je už několik let po záruce. Vzhledem k tomu že se snaží bezpečnost majitelů (a hlavně své jméno) brát vážně, nestálo mi to ani korunu. Toho se sice u čínské značky nikdy nedočkám, ale také jejich ceny startují na jiných částkách :)
Uživatelský avatar
berka

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 141
Registrován: 06 pro 2015, 15:46
Skútr / moto: Honda ADV 350/ Maxon Matador 125
Tuning / úpravy: Polini Maxi Hi-speed

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod JRM66 » 25 pro 2015, 21:09

Berko žiaľ to máš vo väčšine pravdu, :wink: ja som moje BV tiež nenašiel na prvý pokus, chce to urobiť poriadny monitoring a čo je možne v blizkosti aj preveriť ale aj to niečo stoji, mne sa to napokon aj vyplatilo. No v takej cene ako si ty kúpil čina skúter tak sotva zoženieš niečo použitelné, predsa aj dovoz z IT nieje celkom zadarmo. Aj ked zoberieme v zreteľ nákup nejakej vylietanky v cene okolo 400-500,-é za 1 kus a dalšie 2 stovky dovoz a zakladna provizia tak sme už niekde celkom inde. Ja som hlavne pokúšal využiť posezonnosť kedy to dovozcom už tak nejde ako v hlavnej sezone a snažia sa čo to aj zľaviť ak si to vie kupujúci aj obhájiť, obzvlášť ked mate u seba chehtaky a predajca to vie. Priznám sa že absolútne nemám prehľad o cenách činskej druholigovej produkcie, ale z toho čo som tu vyčítal tak som tipoval že to začína niekde okolo 1000,-é čo ma viedlo k môjmu tvrdeniu, ked som niekoho dostal do do omylu tak sa za ospravedlňujem. :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod Badarala » 26 pro 2015, 00:30

Takový vzrůšo pro "nic" :D
Já bych si čínu nikdy nekoupil, nebot dojíždím příliš daleko a mám práci, do které můžu přijít pozdě z důvodu na mojí straně (což nepojízdný stroj je) nebo nedorazit vůbec 1x a napodruhé můžu balit. Ale naprosto chápu, když si to někdo koupí např. do města na nákupy, kde o nic nejde apod., a nejde mu o žádnou prestiž a podobné blbosti, případně má ještě jiný stroj se kterým se může vytahovat ...budme upřímní, motorkáři se rovná 80-90 % exhibice, alespon častečná, málokomu je naprosto za všech okolností jedno jak vypadá on a to na čem jezdí, jaké to má jméno a všechny ty blbiny :-)
A skútristi na tom nejsou jak známo zas o tolik líp :-)
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod Skittles » 26 pro 2015, 07:39

díky všem za rady dám na vás a koupím značkový maxon matador 125,než nějakou čínu :wink:
Kim Čong Un
Uživatelský avatar
Skittles

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2015, 01:49
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: maxon matador 125,babetta 207

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod berka » 27 pro 2015, 17:58

Takže se vrátím k tématu něčím užitečnějším a to je osobní zkušenost s tímto strojem.
Během těchto dnů, kdy to počasí dovoluje jsem najel pár desítek kilometrů a provedl nějaké měření a poznatky.
1. Je to číňan a během těchto několika málo kilometrů nic neupadlo, vše funguje a dokonce to i jezdí a výborně brzdí (nemyslím provoz).
2. Manželka je se skútrem spokojená, já bych ocenil lepší dynamiku, takže vyměním variátor ať se to trošku točí a jde líp za plynem.
3. Provedl jsem měření tacho vs. GPS a zde jsou výsledky: 40= 34km/h GPS, 60= 49km/h GPS, 80=68 Km/h GPS. Maximální rychlost po dlouhém rozjetí je 93 km/h dle GPS, běžně dosažitelná rychlost 85-87 km/h dle GPS- skútr zatížen 1 osobou 78 kg.
Maximální rychlost celkem vyhovuje, chtěl bych se zaměřit na lepší akceleraci do cca. 60 km/h, potřebnou pro lepší jízdu po městě.
Skútr má najeto cca.120 km, dnes jsem provedl preventivní výměnu motorového oleje a oleje v koncovém převodu.
Zatím nemám co bych mu z technického hlediska vytknul, jsem zvědav jak se projeví výměna variátoru. Jen se obávám že to se dozvím až na jaře- mají přijít mrazy :cry:
Uživatelský avatar
berka

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 141
Registrován: 06 pro 2015, 15:46
Skútr / moto: Honda ADV 350/ Maxon Matador 125
Tuning / úpravy: Polini Maxi Hi-speed

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod _Tom_ » 27 pro 2015, 19:02

Porovnání s GPS je podle toho co píšeš pouze snaha plochu pohonit ale ve výsledku poplácat po zádech sám sebe. K čemu mi je ze to jede o 6km/h min než ukazuje budík, když mnohem důležitější je jak strašně moc se mění dynamika podle terénu.

Teď jsme jezdili pár km s kolegou co má maxona a v porovnání s nejlevnější hondu 110ccm. Prostě rovinka v pohodě ale přijde kopec nebo potřeba přidat a pak se teprve ukáže který motor to jek myslí

Ano u té Hondy podle GPS těžko pojedu 93,5km/h ale pojedu 75km/hod kopec nekopec

Odesláno z mého GT-I9506 pomocí Tapatalk
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod berka » 27 pro 2015, 19:36

Čti pořádně. Psal jsem že 93 bylo maximum po dlouhém rozjetí a že běžná max. rychlost je 85-87. Nevidím na tom nic divného. Jelikož zde máme i několik kopců, vyzkoušel jsem skútr i tam, ale nebudu ti tady popisovat jakou rychlostí v jakém místě jel, protože (to možná nepochopíš) každý kopec je jiný a když tady napíšu že jsem ho vyjel 70 km/h, tak napíšeš že ty jsi kopec vyjel na hondě rychlostí 75km/h.
Nevím, ale vám se tady nelíbí ani měření pomocí GPS. Když zde někdo napíše něco o rychlosti, hned se každý přidá a říká: No, jo. To je ale tachometrová rychlost, napiš kolik to jede podle GPS. Tak Vám dám přesnou hodnotu z GPS a Vám se zase něco nelíbí.
Nezažil jsem nikde, opakuji nikde, tak nabubřelý lidi jako na tomhle fóru. Nevím, zda dokážete vzhledem k Vaší slepotě a inteligenci, pochopit obsah sdělení mých příspěvků, ale u některých o tom pochybuji.
Uživatelský avatar
berka

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 141
Registrován: 06 pro 2015, 15:46
Skútr / moto: Honda ADV 350/ Maxon Matador 125
Tuning / úpravy: Polini Maxi Hi-speed

Re: Maxon Matador 125

Příspěvekod Badarala » 27 pro 2015, 22:06

Specialita českých for.
Když se přihlásíš a začneš diskutovat na forech britských, amerických, australských apod., lidi se tam nijak nezdržují od sdělování názorů, ale nikdo nikoho apriori neuráží, nikdo se nepovyšuje, a když už to někdo náhodou zkusí, ostatní ho hned vcelku mírumilovně umravní. Tady jsou lidi této úrovně zatím obvykle v menšině. Tak to zatím je. Nechtějme od sebe navzájem příliš mnoho, to přijde s časem, snad :-)
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron