berka píše:Nedá mi to, ale musím. Majitelé značkových skútrů zde pořád tvrdí, jak jsou ty jejich stroje skvělé a že je 100x lepší koupit ojetý stroj, třeba 10 let starý, než nového číňana. Jenže si chlapci nevidíte na vlastní špičku nosu. Já neříkám, že vaše stroje nejsou lepší, ale jen prvních pár let v případě že kupujete nový. Jak můžete vědět, že to co kupujete není jen navoněná bída, která je sice značková, ale své doby už má dávno za sebou. Že se nejedná o olítanej vrak, do kterého bude budoucí majitel jen cpát peníze. Tvrdím, že nákup staršího skútru nad 3-4 roky bych si pořádně rozmyslel.
A že ty vaše stroje nejsou taky žádný zázrak dokazuje toto forum. Prohlédněte si dobře přiložený obrázek. Ano, jedná se o vaše témata: Nestartuje, chcípe, ztráta výkonu, nejede, vynechává z kopce atd. Pánové, ty vaše "motorky" se s.erou stejně jako ty čínský, jen nás to nestojí tolik peněz. Pokud by tomu tak nebylo, bylo by toto forum o jiných tématech.
Ahoj Berko, pokiaľ si na nejakom BMW fore tak isto vieš že podobne problémy z motorkami sú aj u BMW obzvlášť u nového modelu až kým ho za 2-3 roky nevychytajú. Aj ja som si 4 roky naspať kúpil postaršieho boxera R850R dovoz Swiss z nájazdom 95tkm ale v stave ako keby vyšiel z fabriky! Po dvoch rokoch prevádzky cca 7tkm náhle prestal isť do otáčok a bol zachcipany , X ľudí mi nevedelo pomôcť a ani poradiť, vyskúšal som snad skoro všetko, až nakoniec mi niekto povedel že ked to tak strieľa aj do vzduch filtra tak že bud je v riťí čerpadlo alebo filter, po demontáži nádrže bol objavený roztrhnutý palivový filter ktorý bol ešte pôvodný aj ked už mal byť minimálne 3x meneny počas svojich kilometrov. Niekto to vo šwajcu jednoducho flakal, po následnej výmene za novy Mahle filter motorka obžila a robí mi opäť radosť.Takže záverečným zhrnutím je to vždy o kvalitnom a predpísanom servise ktorý niekedy ani u premianta nemusí platiť. Další príbeh je že asi pred mesiacom som si kúpil udajne podľa niekoho olietatu italsku plastojebku BV-250 RST ktorá ma ani nechytala za srdce,(srdcovka je verzia Touring) ale po dôkladnej prehliadke bolo zistene že kilometre na stav opotrebenia sedia a mohlol byť kľudne stav kilometrov aj nižší ako bol udaný aj v inzeráte. Tak po dôkladnom vzhliadnuti to bol skôr kauf z rozumu ked som videl skoro zánovné brzdové kotúče ako aj pôvodne brzdové obloženie ktoré skutočne odpovedalo kilometrom na ODOmetri, tak som neváhal ani na minutu. Pôvodnu cenu od dovozcu z IT som ešte vdaka kiksnutej baterií a možnemu vadnému regleru (ktorý bol napokon OK) + prasknutému zrkadlu sklepal o 150,é nižšie. Jasne že po kaufe bolo treba nejaké investície ohľadom valčekov do vari ktoré ešte boli pôvodne, aktuálne skoro šesťhranne ale už remeň bol očividne vymenený plus sa už pri tom vymenila aj kontrastná pružina za 300kč +výmena brzdovej kvapaliny v zadnom okruhu ktorá ešte bola podľa ropnej farby zreje ešte pôvodná, dalej výmena všetkých náplni a filtrov Takže ja som do toho nastrčil cca 2500kč z cenou motorky to je stále pod 1000,-é ale mašina je fakt v stave A1 a viem čo mam. Takže vždy je dobre sa pri nákupe poprevrtavať a pozerať sa na veci ktoré zväčšia na prvý pohľad nie sú až tak bádatelne. Mal som jednoducho štastie na dobrý kús, to že som sa vedel správne pozerať mi pomohlo k dobrému kaufu. Dobre je pred nákupom jazdenky ak tomu moc nerozumieme prizvať si nejakeho borca ktorý tomu fakt rozumie a vie vás pripadne od nevýhodnej kúpi odradiť a tým ušetriť nemalé následne peripetie. Takže za mňa je lepšie kúpiť niečo podobne v dobrom stave aj ked z malou investiciou ako nejaku mrdavu druhotriedu činu vo vyššej cene ako som to kúpil ja! čiňania sorry za OT ale nedalo mi to!berka píše:Nedá mi to, ale musím. Majitelé značkových skútrů zde pořád tvrdí, jak jsou ty jejich stroje skvělé a že je 100x lepší koupit ojetý stroj, třeba 10 let starý, než nového číňana.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků