zdarec chlapy,také zvažuji matador otázka objemu obsahu mi dělá vrásky ,nemusím mít nutně ani 50ccm ani 125ccm (u které jsem skupinou a1 limitován) ale jde mi hlavně o to neudělat při výberu hloupost ,výkon je boužel u vzducháčů chabí, otazka zni co by bylo lepší 2T maxon 50ccm 2,6kw---nebo 125ccm 4T 6,2kw,--- co bude mít lepší odpichy z místa tj křižovatek? kolik km/h reálných lze v základu vytlačit z 50tky a kolik ze 125? logicky pokud 50tka by vytahla 70km/h a 125ccm 85km/h tak těch patnáct vem čert ,v cenách autokelly jsem to nepochopil že silnější 125 je jen o 1000kč dražší- proč tedy,nevyjde to vpodstatě nastejno? at je 50 nebo 125,vim obsah nenahradis ale prostě polopatě kdyžto vemu kolem a kolem tak ,,hledám něco co jede více než 50km/h,se spotřebou 2-3,5 litru,když to bude 50tka tak mě uspokojí 1x za 4roky stk,malá pojistka, problematika oprav+štelung 2T motory si opravuji sám ,4T to už bych raděj svěřil odborníkům není má parketa,upřednostním více eleganci prostředku než zastaralost či old timer,pohodlí při cestách do 100km denně,potřebuji jej hlavně do práce a to jest tam i z5 do 50km,poslední 2 roky jsem provozoval jednorychlostní babettu 207 na tyto jízdy ač zrovna tato volba nepatří mezi také ty nejspolehlivější ale sloužila dobře když se něco pokazilo spravila to chvilka času a špinavý ruce na cestě a jelo se dál,když by to bylo podobně spolehlivé tak se nic neděje ,prvotní mušky se musej vychytat snad na všech strojích zvláště u těch kazivějších. Jinak mít život bez starostí asi bych tu ted nepsal a šel si zrovna koupit novou 125 hondu nebo něco cestovního do 125ccm,ale nemám boužel práci do které by se mi vyplatila honda za 90klacků ,když to zvládla babča po dobu 2 let proč by to neměl zvladnout čínský bazmek,který je navíc cenou oproti babetám uplně jinde,známí má kentoyu 50 a jezdí už pátým rokem má sice své mouchy a docela hroznou motorizaci 4t 1,9kw :/// ale slouží mu i s 7tisici km. mě se zdá u 2t 2,6kw málo ale jeto rozdíl nepopsatelný
, Prosím o pár odpovědí majitele těchto Maxonů různých motorizací,či bývalé majitele,.
Proč zvažuji koupi čínského taiwanského rádoby rákosnického bazmeku??? značka je drahá a nevyplatí se mi znám ze zkušeností
Před babčou jsem měl Yamahu majesty 125ccm 8,5kw vodníka rok 2002 - nejspíše dovoz IT .jetý značkový dovoz už bych si určitě nepořídil kor z Itálie
celkově na majdu nemůžu říct že by jezdila špatně byla to dračice ale boužel spotřeba k 5litrům je sakra dost,udávaných 3,5l platí snad když se jezdí 60km/h a je to nový
,problémy s motorovým olejem ,po chvilce ježdění mi chcal olej na zadní kolo - dost nepříjemná situace při koupi značky za 25000kč (celkově je toho plný internet těchto vraků od 20-50000kč myslím tím hlavně dovozy z IT a naše šmelynáře) no při otázce na scootland kolik by stálo přetěsnění motoru 5000-10000kč mi bylo jasný že když už značku tak novou ,no a taky mi bylo jasný že jako študent můžu tak maximálně prásknout rukama a poslat to o dům dál s velkým prodělkem(to by mě čerti brali ,naštěstí už to je pár let pryč) jo ještě byla závada v elektroinstalaci než se přišlo na vyhnápanej startér kterej vydržel asi 20 startů ,prodejce měl šikovné ruce asi tak na prodejku nachystal plně funkční stav,magnety čili stator se vylámal jako perník a vzal sebou i rotor,uhlíky byly zajímavě spájené,kdoví co tam kdo štoural) nic začal se hledat nový startér- no kluci zlatí necelé 2000kč za nový startér a ještě neoriginál protože orig stál kolem 4000kč vyřešil to repasovaný přez inzerci za pětikilo ovšem jestli byl repasovaný či jen vyndaný z nehodící se ho skůtru nevím neřeším ,přišel namontoval sem a startoval, strašná situace kdy vám vyflustne baterie nebo se zkazí startér tak to panečku ještě v ohromné dálce někde v opičích horách potěší ,mé poučení moto musí mít elektrický startér + nakopávačku přez to nejede vlak a ony wietnamčíci asi nemaj tak uplně naděláno v hlavně a ony mašinky těmito věcičkami vybavují biď i na 125ccm. což rozhodně člověk považuje jako velké díky,. člověk si řekne měl jsi peška o rok později bratr zakoupil aprilia scarabeo 125 , 2004 tuším,též dovoz IT ale od jiného chlápka 25000klacků,šlo přeci o to nekupovat čínana ale značku ,špatně dopadnul po ujetí 500km se mu rozsypal motor napřed odešla vodní pumpa tu nechal opravit pak celý motor, hold jedinec by řekl asi ste mělý štěstí na špatný kusy třetímu by se to nestalo
))
Tak proto volím nyní volbu a razím heslo lepší nová CHINA než vygrajdaná světoznámá a uznávaná značka. značka by ale měla od nova vydržet alespon 40tis km a nová čína ke 20tis km pro plnou spokojenost alespon u me. když mi chína za 30000kč vydrží 15-20tis km s běžnou udržbou tak koupě měla smysl,celkem hodně i na mě né moc známích značek z číny dělá dojem 25000km a jeste jezdí??? zajimavé,pokud se nemenil motor tak je to az uctihodné. nová yamaha ,piaggio,honda atd by měla vydržet s klidem 40000km
Jinak jsem měl jěště simsona s51 jetou,a s ním jsem najel taky moře kilásků zrovna jak s bábuškou.
no abych se ještě trošku vrátil k Maxonu: ve výběru mám maxon matador 50-125ccm a dále mne zaujala 50tka tzv RHON sršeň
u něj se uvádí motorizace 2t 3,2kw ty kilowaty jsou reálný? případně s rhonem máte zkušenosti? cobyste raděj volili rhon 50 vs matador 50??? díky za exklusivní odpovědi ,těším se.