no TUNER myslím úplně kraviny nekecá, to, že s ním nemáš problém Ti samozřejmě přeju, není nad to, když má člověk radost ze stroje, tady jde ale o něco jiného a to, že s těma čínama je obecně problémů hodně. Jsi v té skupině, která s tím nemá problém.
Já bych se taky přimlouval za ojetou značku, klidně starší, Italové a Japonci najedou při správné údržbě mnoho desítek tisíc kilometrů, a to nemluvím o zpracování. Říkám to jen a jen proto, aby nebyl někdo zklamaný jenom proto, že chtěl novej stroj se zárukou. Každej stroj má nějakej problém, ale u značkovýho skůtra je už z podstaty tato pravděpodobnost nižší, když se o něj člověk stará. Než jsem začal vůbec vybírat skůtra, udělal jsem si jasno v jedné věci - musí být z Itálie, Japonska, nebo Tchajwanu. Přečetl jsem půlku tohoto fóra a měl jsem jasno. Kdybych chtěl něco levnějšího, půjdu ZASE do ojeté značky. Pokud člověk neuspěchá výběr a omrkne pár kusů, zjistí, jaký jsou rozdíly.
No, jsem se rozkecal, tak přeju šťastnou ruku.