Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
05 dub 2012, 13:39
dneska jsem dal rekord na mym ardouru 125 km/ h prikrcenej, z kopce a s docela silnym vetrem v zadech na 100 oktanovej benzin a nalepenej za pr..... auta. Ty oktany na vykonu nejsou moc znat ale krasne to startuje. Jinak najeto 3562 km a jezdi dobre jen ta spotreba je u me vyssi a tim padem dojezd je mensi. Uz jsem zkousel hejbat s hladinou ale zase jsem to vratil zpatky protoze to po chvilce pod plnym zaclo cukat. Uz nevim co tim.
05 dub 2012, 18:03
Já mam najeto 230km a spotřeba se mi zdá taky velká. 4,2 litru na 100km. Pořád doufám, že se to zajede. Nebo až dám iridiovou svíčku. Psali, že to má líp chytat a s menší spotřebou. Nevim
05 dub 2012, 18:17
Takže tacho proměřuje tak o 30-35 ? mazec....
05 dub 2012, 18:38
přeměřuje jen o 5- 8 km/h !!! Jinak když to bylo nový tak jsem na plnou nádrž najel 72 km
ale postupně se dojezd zvyšoval ale od nějakých 1000 km jezdím kolem 4 L
06 dub 2012, 11:08
To delaji ty velky kola me n 12kach to ve 105 uz nejde vic vytocit.
Jinak ta spotreba to je hukot to jezdim ted ja s tou 170kou.
06 dub 2012, 11:19
to je dost málo na nádrž 72km... to ta větší nádrž bude taky potřeba
06 dub 2012, 12:13
Tak jsem dneska tankoval a pokrok 3,9 l treba se na ty 3 litry casem dostanu. Jo a na strankach primo vyrobce jiajue nebo jak to je maj 150 ccm ardoura a ten ma nadrz na 8 litru nevim proc ma teda 125 jen tak malo.
06 dub 2012, 12:30
jarejec píše:přeměřuje jen o 5- 8 km/h !!! Jinak když to bylo nový tak jsem na plnou nádrž najel 72 km
ale postupně se dojezd zvyšoval ale od nějakých 1000 km jezdím kolem 4 L
Ještě mi řekni že věříš že to jede skutečnejch 120 a jdu do kolen
06 dub 2012, 12:38
to je 2 takt nebo ze vam to tolik zere
06 dub 2012, 13:24
zere to jak 2 takt ale jede jak 4 takt kdyby jsi videl ten kopec ze kteryho jsem jel a tu silu vetru v zadech a co se s tim v ty rychlosti delo jak to vibrovalo tak bys fakt padal do kolen ale je to tak tech 115 tam bylo urcite.
Naposledy upravil
jarejec dne 06 dub 2012, 13:30, celkově upraveno 1
06 dub 2012, 13:29
no ja timhle stylem na cinske 50 atakoval 80km/h na tachometru
Jednou jedinkrat to stacilo a vice uz nikdy
06 dub 2012, 13:32
taky jsem na keewaji atakoval ale 75 km/h realne to bylo 68 km/h kdyz to ztratilo kompresi
06 dub 2012, 22:53
radesed píše:kire549 píše:neporadi mi niekto ?
vymenil som už NARAKU CDI,dal som indukčnú cievku naraku,platinovú sviečku,odpojil EGR
a stale sa neviem dostať nad 90km/h tachometrových
Nechci být za chytrého, ale nezdá se mi, že by tato úprava měla nějak zvýšit rychlost, naraku CDI má sice trochu upravené zapalovací mapy, může to mít nepatrný vliv při rozjezdech a ve středním pásmu otáček, rychlost to ale dramaticky nezvýší. Spíše bych zainvestoval do sportovního variátoru např. NARAKU Maxi Speed, který při dobrém odladění rychlost přece jen zvýší. Z osobní zkušenosti jsem ale dosáhl podstatně zvýšené rychlosti až montáží kitu o větším objemu ovšem na úkor spotřeby
Radeset napiš nám víc zkušeností s tím nikasilem 150 ccm co máš ty,já se rozhoduji mezi airsal 150 ccm nebo Naraku 160 ccm.Může paradoxně ten nikasil jezdit lépe má vyšší účinost lepší odvod tepla nižší tření ve válci.Takže jak to jezdí po rovině do kopce maximálka spotřeba o kolik vyšší otáčky oproti sérii proč open filter dávals sport vačku nebo tuning hlavu a jak ti to jezdilo s origo airboxem s púvodní tryskou, na internetu není nic o nikasilu na 4t motory GY6,díky.
07 dub 2012, 06:20
já osobně bych tam na to nandal tu 160ku je za míň peněz a nazdar a vzhledem k tomu že maxon má hlavu s velkejma ventylama už v serii tak bych to neřešil
07 dub 2012, 07:28
Je to velký rozdíl ta 160 ccm oproti serii 125?Nechci z toho mít letadlo,ale svižnou jízdu do kopce a po rovině občas ve dvou.Kolik ti to jede do normálního a prudkého kopce s tou 160 ccm,dík
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 12:37, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku