Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
23 úno 2012, 12:55
Aha tak dokonce po 300 ja myslel ze ty 4t maji po 500.
Tak se s nim domluv aby to dal za 100 razitko a udelej si to sam.
25 úno 2012, 18:08
Ještě bych se chtěl zeptat jesli něco vidíte ve zrcátkách? zkoušel sem to nějak nastavit ale nijak to nejde. Vůbec v nich nic nevidim. Nebo mam koupit nějaké jiné?
25 úno 2012, 21:24
Tak ja tak na 1/3 vidim ramena ale jinak je to v pohode.
25 úno 2012, 22:09
Tak to mam asi spatnej kus....ja se koukam za sebe ale jenom dozeme. Bud sem moc velkej (181) nebo nevim. Zkousel sem pootocit ale nejde to, protože je tam zarážka jenom na jednu polohu.
25 úno 2012, 22:17
Pockej to je nejaka blbost ty zrcatka se nechaji otacet na tom sroubu a pak si je nastavujes na tom kloubku jo a jeste se necha pootacet tim drzakem.
26 úno 2012, 18:04
Tim držákem právě ne. Měl jsem to rozebrané a na tom držáku je výstupek, který je zasazen do díry na řídítku. Takže stim otočit vůbec nejde. Otacet se daji ale na tom kloubko to stejnak dostatecne nezvednu, takže koukam do země.
26 úno 2012, 21:43
Aha to je ale divny vzdyt kamaraduv otec ma dva metrya jezdi na men normalne a dozadu vidi.
26 úno 2012, 23:44
Tak to nevim. Asi špatný kloubky na zrcátkách, nebo špatně navrtaná díra v řídítkách. Protože se mi zdá, že mam i vypínače na světla a blinkry moc dolu.
27 úno 2012, 00:22
Aha tak s tim skoc do autokelly servisu at se snazi!
02 bře 2012, 18:33
Ještě bych se chtěl zeptat jaké označení oleje do motoru? a jaký převodový? Mění se taky to sítko? Dnes bylo krásně a konečně jsem si došel pro značky tak sem ho trochu provětral.
02 bře 2012, 20:21
Ahoj, Mám Maxona Ardoura 125 najeto 461 km a prostě víc jak 80 km/h mi to po rovině nejede, což si myslím že je málo to mi jel i Simson. Nevíte co s tim ? Děkuji za odpovědi
02 bře 2012, 20:45
Ten typ oleje máš určitě uveden někde v manuálu, nejběžněji se používá SAE 10W/40, API SJ, já používám Castrol Power 1 4T 10W/40 nebo MOTUL SCOOTER EXPERT 4T 10W40. Sítko se nevyměňuje, důkladně ho ale umyj třeba v techn. benzínu. Olej měním pravidelně po 2500 km.
Co se týká té rychlosti po 461 km bych ten skútr zas tak nehonil, zdá se mi to příliš brzo, osobně jsem zkoušel maximálku až po 1000 km. Restrikce na motoru nebo variátoru by u 125 ccm neměli být. Pokud budeš vyžadovat vyšší rychlost, bude potřeba se pustit do úprav na motoru (sportovní variátor, větší kitový válec, sport. vačka, popř. delší převody) doporučuji po záběhu a skončení záruky.
02 bře 2012, 21:06
Díky za odpověď a myslíte že se ještě trochu rozjede nebo ne ? Nebo třeba na kterou dážku mám dát jehlu v karburátoru a jestli to vůbec pomůže ?
02 bře 2012, 21:36
Určitě s najetím dalších km, počítej tak ještě 500-1000 km si motor víc sedne a poběží hladším průběhem, tím se zvýší i max. rychlost. Nebude to ale o 20 nebo o 15 km/h, spíše tak o 5 až 10 km/h, víc ne. S jehlou v karburátoru jsem nikdy nehýbal, já měnil velikost hlavní trysky z původních 105 na 112 jelikož jsem dával otevřený filtr od Malossi. Pak jsem dal sportovní variátor Naraku MAXI SPEED a rychlost se zvýšila cca o 10 km/h na 95 km/h. Následně po 12000 km jsem si udělal přes tuto zimu radost a dal jsem nový kitový válec od Airsal 150 ccm (
http://www.skutry-malsice.cz/keeway/arn ... ml#content). Nikasil není potřeba dlouho zajíždět (v návodu mají uvedeno ca 45 minut), rychlost se zvedla o dalších 10 km na 105 km/h. Víc jsem zatím nezkoušel.
02 bře 2012, 22:40
Díky moc, tak až padne záruka tak vím do čeho vrazit prachy
. Přeji mnoho šťastných kilometrů hlavně bez nehod. Ještě se chci zeptat co je EGR ventil má to vůbec tento skůtr ?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 říj 2013, 20:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 2 příspěvky pod sebou