Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
24 srp 2010, 10:12
Tady to nějak umřelo. Mrkni a optej se na
www.scootland.czNapiš mail,oni ti odpoví a poradí. Taky jsem se nezávazně ptal na pro mě výhodnější variátor.
24 srp 2010, 12:39
Umřelo, asi to všem už šlape jak má.?...
ivannk: super obrázek sršně, takový mít tak nalepovací...
24 srp 2010, 21:43
neo
jo asi to tak bude. Mluvim teda za sebe.po 350 km jsem znova vše co jde krom varoše rozebral a zkontroloval,podotahoval. Bylo to vše už skoro ok. Doladil jsem volnoběh,posunul o drážku jehlu v plynu,vyčistil komoru sytiče. A nějaké drobnosti typu lanka brzdy,vůle plynu,elektrika,předělat uchycení drátů,hadičky,baterku,plasty......si myslim,teda doufám že to bude nějaký čas makat. jo a po cca 320 km byl olej v nádobce na dně a nic se nerozsvítilo. Ještě furt dost? Bo system kontrolky na prd? Dolil jsem mogul TC. Stejně dávám od začátku i do benzinu v poměru 1: 75 + -. A budu i dále. Svíčka čistá, origoš.
24 srp 2010, 22:58
nech ho vyschnout, bude v poho.Elektrika a voda se nemaj rádi. Preventivně jsem toto vychytal pečlivým obalením izolačkou na všech spojích. Teda co se týče motoru a spol.vč zakrytí ale né uplného CDI. Ještě nějak vymyslim krytí svíčky a kabelu (je to dole a může chytnout vodu)a spínací skřínky. Chytnul už 4 šíleny průtrže,z toho jednu s kroupama a přežil. V robotě stojí pod širákem mezi ostatníma strojema na vyhrazeném místě vedle vrátnice-recepce a doma pod střechou.
25 srp 2010, 08:13
Snad to bude pravda a je to jen voda v elektrice a vyschne. Na rhonu mi píšou, že možná i voda v karburátoru, ale nějak nevím kudy by se tam dostala?..
25 srp 2010, 11:42
neofelis píše:Umřelo, asi to všem už šlape jak má.?...
ivannk: super obrázek sršně, takový mít tak nalepovací...
ohladom toho obrazku tak to by nebol problem, staci mat nalepovaci papier a vytiskut to. Nie je to take kvalitne, ale bude to aj tak cool
27 srp 2010, 15:27
Když MAXON zmokne může se voda dostat přes úzávěr nádrže do benzínu. Proto že je voda těžká dostane se rychle do karburátoru a pak to nejede. Zkus vzít PET flašku s benzínem a zapoj přímo do karburátoru jiný benzím a uvidíš.
Naposledy upravil
Mytys dne 28 srp 2010, 17:58, celkově upraveno 1
28 srp 2010, 09:53
Tak další zprávy.
Mám najeto asi 450KM. Ve 300Km vyměněn olej v převodovce a odstraněna restrikce. Svíčka NGK. Spotřeba cca 2.5l. Max rychlost z kopce 75 po rovince se dá bez problému udržet 60-65KM dle GPS. Tachometr ukazuje asi o 7KM více. Při jízdě do kopce nebo při akceleraci jsou slyšet rezonace od motoru asi někde z variátoru
. dělá vám to taky? Starty za studena jen s plynem za tepla už bez plynu. Mám objednaný kufr /350Kč aukro/ helma se mě nevejde pod sedadlo.
28 srp 2010, 22:39
Ahoj jaky olej davate do nadobky u maxona?dekuji
29 srp 2010, 19:39
Já dávám tento:
http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklov ... 2t-1-litr/lze však použít jakýkoliv olej pro dvoutakty označení 2T zeptej se u benzinky.
edit: upraveno dle prvidel SF o citaci! Wictor
31 srp 2010, 19:01
keda11 píše:Ahoj jaky olej davate do nadobky u maxona?dekuji
http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklov ... 2t-1-litr/ jezdil jsem ho závodně na 125ccm motokros a bez problémů. Navíc hezky voní z výfuku
02 zář 2010, 15:23
Baris: Údaje jako u mě
. Jinak Helmu jsem trochu pořešil, vyhodil jsem ten dekl karbece a udělal tam normální rovný. Díky této úspoře tam helmu schová alespoň manželka. Já mám velkou kebuli,tak mě čeká taky koupě kufru. Jen se bojím, aby se ta má helma vlezla do něj (litry třeba dobrý, ale co tvar...).
02 zář 2010, 20:49
krkni na toto a vleze tam uplně v poho.
kufr4.jpg
kufr3.jpg
kufr2.jpg
kufr.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.