Tyhle symptomy co tady popisují více lidí (dušení, chcípání nebo naopak držení otáček) u těhlech strojů může mít na svědomí plovák v karburátoru. Chce ho to správně nastavit, psal jsem to tu už několikrát v různých tématech, ale jedná se o to, že plovák špatně zavírá, buď brzo nebo pozdě (když brzo dusí se, když pozdě, tak stále drží otáčky, protože tam jde moc benzínu a chová se to jako by bylo přidáno).
Takže, vyndat karburátor, odšroubovat spodek a vyladit plovák, aby zavíral přívod paliva v momentě, kdy je vodorovně s hranou karburátoru - nejlépe nasadit hadičku na přívod benzínu, foukat do ní a pohybovat s plovákem a zjišťovat, kdy zavře.
Pokud by to někomu nešlo nastavit z důvodu materiálu plováku a jeho nožiček nebo to zničil, tak
ZDE je opravná sada, která má nožičku kovovou a nastavenou z výroby (vlastní pozitivní zkušenost, když jsem měl Maxon Matador).
Po montáži či seřízení bude skútr nejen držet volnoběh, ale po přidání a ubrání plynu se dostane do volnoběhu ihned, takže budou otáčky padat dolů krásně rychle jak mají.