Jo fotky by chtělo pojmenovat ,ale nebyl čas tak snad časem až i ty ostatní videa a foto nějak setřídím.Foto jsem sem dal jako takovou ochutnávka pak to setřídim chtěl bych udělat takovej instruktážní filmeček na různé skůtry.
Ta výměna oleje ve stálém převodu za teplého oleje caa 10km jízdy první po 300km pak dle servisní knihy bez výplachu caa 0,11l 80W-90.
Jinak do motoru není špatnej ani olej pro dvoutakty ten přímo od Kelly 2T červenej dokonce je předepsanej dle záručních podmínek a dávkuje jej olejové čerpadlo ne podtlak může se samozdřejmě odpojit a míchat benzin přímo v předepsaném poměru a lít přímo do nádrže.
Panda není náhoda mám jich několik,ale ta na fotu jezdí ADC a různé slalomy,a amaterské rallyčka ve třídách do 1000cm3 a docela úspěšně i neúspěšně třeba do stromu
http://www.youtube.com/watch?v=gFgE7FBfx64Funkce variátoru je jednoduchá vše záleží na válečkách (hmotnost) a profilu drah válečků a zadní kontrastní pružině a řemenu.
http://www.youtube.com/watch?v=3yRskb0BYwEjinak např. na tubu je těchto animaci mrak.
Hl. tryska origo je 68 dá se dát i větší ,ale restrikce v sání není jedině odpojením omezovače Maxona 50 otevřete alespoň u těch kusů co se mi dostali do ruky(co kus to pomalu originál)a pak jezdí i v serii docela obstojně a do města ideálně samozdřejmě jako dobrá 50cm3.
Servis nám Kelly nedalo nejsem v síti AKASe síť opraven pro AutoKelly a namám Showroom jedna z podmínek servisování těchto strojů jestli je někdo kvalifikovanej na opravu moto. to už se asi neřeší,protože v místě kde mám já opravny Krajské město určitě má tuto kvalifikaci jen pár lidí,protože přes 30let možná ještě déle nebyl otevřen obor opravář moto. a první znovuotevřený obor moto měl závěrečky až tento rok caa 12 lidí jeden z nich je shodou okolností i můj syn,ale může mě těšit,že v našem Krajském městě neni jediná ofiko opravna pro Kelly Všechny ve vesnicích okolo caa 15km a myslím si ,že na těchto strojích bude práce dost proto už teď pilně trénujem jejich klady a zápory aby jsme byli připravený.
Servisovat dle blokové vyhlášky může kdokoliv kdo má servis na moto a dodrží servisní postupy dle manuálů atd.tím neztrácíte záruku.
Jo a našlapovací páka se nemusí sundavat když sundáte kryt na řemen a variátor
a ten odkaz na díly na minarelli je dost výstižný odkud všechny čínský padesátky pocházej