Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
14 črc 2012, 21:22
Kluci Pomooooc - nemel by byt u skutr najeký zpetný spínač když stojim a mam volnobežné otáčky tak mi svetla jen tak tak sviti ale kdyz to roztočim tak teprve svitit začnu , je to závada a nebo to tak má byt , začaly mi praska přední vlákny
help - Sory za spisovnost . moc diky
15 črc 2012, 20:20
Pokud ti praskají žárovky,tak si změř kolik ti to dobíjí,zda není špatnej regulátro napětí. Pokud máš nízkej volnoběh,tak je normální že světla svítí málo a až s otáčkama kdy jde ze zapalování plnej výkon svítí světla jak mají.
22 črc 2012, 22:44
JoseA píše:Laďák určitě nekoupím. Ještě by si sousedé stěžovali na rušení nočního klidu když přijedu z odpolední a parkuju za bytovkou (pod oknama ložnice sousedů), a kromě hluku potřeba větší trysky, nárůst spotřeby. Maximálně do toho obětuju peníze za variátor, ať to tolik neztrácí v kopci na rychlosti, což mi jako jediné trochu vadí. Rači si odložím peníze na nějaký maxi skútr, ale ten rači budu nechávat na dílně. Teď jsem si objednal motoalarm, protože mi sousedka tvrdila, že ji v noci zbudilo nějaké šramocení pod oknem a když rozsvítila, tak jenom dupání a klid. Takže mám obavu, že někoho láká i levný, nevýkonný a nepříliš kvalitní čínský skútr.
Jako alarm bych ti doporučil klasickej bezdrátovej zvonek za 150 Kč. Hoď si na scoter plachtu nebo so tam dej nějaké spínače a jak ti s tím pohnou tak ti to doma zazvoní. To zvonkové tlačítko je malé a má svoji baterku, která ti tam vydrží 2 roky. Můžeš ci na něj napojit několik spínačů. Je to levný a učiný pokud to máš v dosahu 100 m.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 23:01, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
21 srp 2012, 00:50
Tak v sobotu jsem si po šichtě řekl, že zkusím co se skrývá ve výfuku našich forcerů. A zde je výsledek.
180820122306.jpg
180820122304.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
21 srp 2012, 05:40
No...a pak to má jezdit ))
21 srp 2012, 09:17
Všechny věci z výfuku jsem vyhodil, dneska nebo zítra to dodělám a jsem zvědavý, jak to bude řvát a jestli to bude mít i nějaký vliv na výkon. Ještě musím zalepit trubičku na airboxu co byla propojená hadicí s výfukem. Nevím jestli je to snaha o snížení emisí přisáváním vzduchu z airboxu do výfuku, ale na hadici je zpětná klapka s šipkou proudění vzduchu od airboxu k výfuku, takže si myslím, že to nebude něco jako EGR ventil, jak se psalo, ale opačný systém (Pokud teda není šipka naopak vyražená nebo klapku dal naopak kdo skútra skládal). Proč jsem se do toho pustil? Ze zvědavosti, co se ukrývá v sériovém výfuku s designem laďáku a co se stane, když z něj případné příčky vykuchám. Pokud to nebude dobré, už to zpátky dávat nebudu a objednám street výfuk.
180820122312.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
21 srp 2012, 21:13
pak teda napis jak to dopadlo s tim vykuchaným vejfukem dík
22 srp 2012, 01:01
Takže dneska (teda už včera) jsem dodělal výfuk, zaslepil dírku v airboxu po hadičce od svodu a šel to projet. Znatelně se výkon zvedl ve vysokých otáčkách. Při nižších a středních není nárůst výkonu nějak znatelný. Ovšem před chvílí cestou z práce jsem poznal jednoznačný nárůst výkonu. Jedu totiž domů nějaké 3,5 km stále stoupáním a samá zatáčka. Normálně mám odzkoušené, že to jedu dle tachometru rychlostí 55-60 km/hod. "Lepší" benzín (verva 100, shell V-power) jsem nikdy nepoznal na zrychlení, jenom když je vlhký a chladnější vzduch to jelo těch 60km/hod. Dneska s vykuchaným výfukem tachometrových 80km/hod, pak sem musel v jednom úseku brzdit, kde občas přeběhne srna přes cestu (minulou odpolední se mi cestou z práce přibrzdění vyplatilo - dvě srnky vyskočily z vysoké trávy pár metrů před skútra). No a pak jsem to zase v zastavěném úseku roztáhl tentokrát na 75km/hod. Takže je to nárůst o 20km/hod v cestě do kopce. Po rovině bych řekl, že je maximálka stejná (Dle tachometru cca 90km/hod), zato ji lze udržet mnohem déle (stoupání, protivítr). Píšu všechno tachometrové hodnoty, takže, jak jistě už všichni majitelé těchto skútru vědí, je potřeba počítat zhruba o 20% nižší reálné hodnoty. Dále bych se zastavil u hlučnosti. Tam je (bohužel) taky velký nárůst. Při nízkých a středních otáčkách je to ještě v normě, ale při vytočeném motoru je to už docela randál a mám obavy, že si někdo za mnou přijde stežovat na hluk (v 11 v noci při jízdě z odpolední rušení nočního klidu). Tak si dám asi chvíli pauzu s hraním si na tunera, jenom ještě přemýšlím, jestli mám vyhodit tu gumovou hadici s kolenem přivádějící vzduch do airboxu. Chvilku pojezdím a pak asi zkusím objednat street výfuk a variátor a zkusím jenom porovnat rozdíly mezi výfuky. Variátor bych zatím neměnil. Mám pocit, že ten originál funguje dobře.
Suma sumárum: Úpravu vykucháním sériového výfuku doporučuju těm, co nejezdí jako já obtýden z odpolední v noci z práce pod otevřenými okny sousedů a jsou si vědomi zvýšené hlučnosti, což může být nepříjemné při delší cestě i pro řidiče. Spotřebu zatím změřenou nemám po úpravě.
23 srp 2012, 21:57
Můj první krok byla výměna výfuku, nárůst byl značnej, poté jsem vyhodil to koleno do airboxu, musel přetryskovat na 85 a opět to na zrychlení dost přidalo. Spotřeba vzrostla o 0,2l. Takže doporučuju
25 srp 2012, 22:08
Namontoval jsem multivar po ujetí 2000 km jsem se rozhodnul vyměnit válečky. Ty u multivaru měly vyjetý plošky namontoval jsem jiný a poujetí 100km tam byly zase plošky . Mátady někdo nápad co stím. Dík za rady
02 zář 2012, 21:04
Ahoj,tvuj problem zdřejmě sytič nevyřeší. asi bych to udělal jinak. Vyčištit a seřídit karburátor. Sytič na karburátoru náš elektricky ovládaný ale jeho funkce je dost rychlá a tak jeho zavření je za cca do 1min. To v létě stačí,ale na popdzim motor může na volnoběh chcípnout po jeho zavření . Vysoké otáčky na volnoběh při teplém motoru vyřešíš seřízením,ale karburátor je citlivej na změnu počasí,vlhkosti a hlavně teplotě. Musíš najít nějaký kompromis. Čus Míra.
03 zář 2012, 22:13
zitra nato vlitnu díky
17 zář 2012, 23:16
Ahoj všichni, tak jsem vykuchal výfuk na Maxonu a je to fakt super zlepšení. Motor jde úpně jinak,má zátah odspodu a v kopečkách neztrácí výkon a když,tak jen neznatelně. A spotřeba šla tak o půl litru dolu,není třeba držet plný plyn aby to jelo!!! TAk že spokojenost a zvuk super!! TAk můžu jen doporučit. Ahoj Míra.
18 zář 2012, 02:00
Můžu potvrdit snížení spotřeby po vykuchání výfuku. Poslední dobou jsem měl spotřebu pořád lehce přes 3 litry a po vykuchání výfuku jsem naměřil 2,8. Jak se dostane skútr do vysokých otáček, tak drží rychlost i na čtvrt plynu. Akorát maximální rychlost trochu klesla, po rovince na radaru 68km/h. Zvýšení výkonu do kopce jsem již popisoval.
Miro máš v plánu měnit trysku za větší? Laborovat s tryskama se mi nechce, ani na to není čas, ale možná by to chtělo.