Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
10 kvě 2012, 14:53
Pro začátek vyměň svíčku a vyčisti karbec.
16 kvě 2012, 22:05
re petrsvetr. Tys to stěma úpravama přehnal a nyní se ti motor dusí - má malo vzduchu. Vrať tam tu původní menší původní trysku nebo dej menší. Bude to míň žrát a pojede to víc.
17 kvě 2012, 13:51
Zdravím, měnil někdo v maxonu primární převod a může poradit jaký tam dát pro 70ccm válec?
20 kvě 2012, 19:22
PROOF píše:Pro začátek vyměň svíčku a vyčisti karbec.
a jak a kde se karbec cisti?prosim o foto.diky moc
02 čer 2012, 00:21
Ahoj mopedisti. Co nového? Já mám po druhé garančce. Dal jsem to jinde, protože tam, kde jsem to dával na první jsem nebyl moc spokojený a akorát nějak při 1500 km jsem si všimnul, že zase odkápnul olej u zadního kola. Tentokrát vypadá přetěsnění aspoň podle kompletně čistých ploch líp než u první garančky. Jinak žádný problém, zatím neodešla ani žárovka a zvládá i delší cesty (zatím max cca 400 km za den.) Momentálně najeto 1900 km. Ještě teda na druhé garančce poštelovali volnoběh, který rozesral ten odborník na první. Už jsem si zkusil projet i 125 ccm kentoya city one, kterou prodává kamarád, ale nenadchlo mě to a spíš budu uvažovat silnějším skútru na projížďky. Padesátka ale pokud bude sloužit jako doteď zatím zůstane doma, aspoň to snad neláká zloděje, když je za bytovkou. Mám ale i jeden technický dotaz: Funguje někomu spolehlivě na forcer 50 automatický sytič? Mě teda od začátku moc ne. Po odstávce víc než týden sice po nastartování drží pár vteřit vyšší volnoběh, ale pak klesne a motor zhasne. Při každodenním dojíždění do práce ráno musím startovat s lehce přidaným plynem, chytne hned, ale musím trochu přidávat plyn, jinak zdechne. Nějak jsem to ani neřešil na garančce, ani nevím jestli to vůbec nějak má fungovat, protože pionýr studený taky volnoběh nedržel a simson přestože měl manuální sytič, tak taky nic moc dobře nefungoval. Po chvilce už motor drží volnoběh, takže žádná hrůza, ale zase pokud to má nějak fungovat, tak bych to možná ještě v rámci záruky zkusil řešit když už jezdím a platím garančky.
02 čer 2012, 21:21
DSC_0824.jpg
Nevíte někdo jestli ve sportovních vejfucích jako např. stage6 pro replica jsou v lazené části přepážky? Dnes jsem rozřezal maxoňáckej výfuk a tam jsou a hlavně mě zajímalo jestli tam je ten katalizátor jak tu už někdo psal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
03 čer 2012, 10:32
V lazených výfucích nejsou žádné přepážky ani katalyzátory.
03 čer 2012, 12:47
To sítko jsi už vyhodil? Nějaký vliv na výkon? Já jsem včera měl nějak náladu hrabat se ve skútru, tak jsem rozebral přední masku a vyměnil obrysovku za diodovou a teď jsem si objednal i modré diodové rozptylky do budíků. Je to sice návrat k tuzingu mých mladých let, ale zkusím jak to bude vypadat, když digitální hodiny mají modré podsvícení a budíky nemají žádný barevný podklad ani světlovodivé plastové pásky. Ještě sem k tomu objednal na zkoušku zadní diodovou dvouvláknovku a hlavně jsem zvědavý, jestli to nebude na volnoběh tak poblikávat a jestli nebudou svítit třeba líp přední světla. Ty jsem taky koumal, žárvky mají označení HS1 35/35W, ale podle patice by mohly odpovídat klasickým H4 (nejsem si uplně jistý), ovšem co by udělalo namontování H4 netuším. Má někdo zkušenost nebo mám udělat pokusného králíka sám? Dálkové jsou opravdu téměř nepoužitelné - malá svítivost.
03 čer 2012, 14:24
Původně jsem chtěl vyndat jen ten kat a svařit to zpátky, ale poté co jsem zjistil že jsou tam i přepážky a ty by šly ven dost těžko raději koupím origo tlumič na to připravenej
04 čer 2012, 15:55
toli07: Co máš v plánu s původním výfukem? Na pokusy by se hodil.
04 čer 2012, 20:54
Už je bohužel zamluvenej, chce ho jeden známej na motokoloběžku
05 čer 2012, 14:21
Zdraví vás, před časem sem měl dotaz ohledně zasekávajícího se plynu, který byl bez odpovědi. Nicméně doba pokročila a už se čas od času nezasekává, ale je zaseklý stále.
Jinými slovy když nastartuji jde hned motor do plných otáček. Lanko je volné a i se normálně navíjí na rukojeť (vrací se do původní polohy po přidání). Nevíte co bych ještě mohl vyzkoušet než to dotlačím do drahého servisu? Mockrát děkuji za odpověď.
05 čer 2012, 15:06
Dost pravděpodobně to bude zaseknuté šoupátko karburátoru.
05 čer 2012, 17:48
Zdravím,jsem tu nový a skutrum moc nerozumím.Mám problém se spotřebou.Spotřeba se blíží k 5l/100. to se mi zdá opravdu moc,ale nevím jak je to možný.Máte někdo nějakou radu...Děkuji
05 čer 2012, 18:54
Máš to odblokovaný nebo nějak jinak upravovaný ? Na jaké vzdálenosti nejčastěji jezdíš ? Je to 2 takt nebo 4 takt ?