od JoseA » 02 čer 2012, 00:21
Ahoj mopedisti. Co nového? Já mám po druhé garančce. Dal jsem to jinde, protože tam, kde jsem to dával na první jsem nebyl moc spokojený a akorát nějak při 1500 km jsem si všimnul, že zase odkápnul olej u zadního kola. Tentokrát vypadá přetěsnění aspoň podle kompletně čistých ploch líp než u první garančky. Jinak žádný problém, zatím neodešla ani žárovka a zvládá i delší cesty (zatím max cca 400 km za den.) Momentálně najeto 1900 km. Ještě teda na druhé garančce poštelovali volnoběh, který rozesral ten odborník na první. Už jsem si zkusil projet i 125 ccm kentoya city one, kterou prodává kamarád, ale nenadchlo mě to a spíš budu uvažovat silnějším skútru na projížďky. Padesátka ale pokud bude sloužit jako doteď zatím zůstane doma, aspoň to snad neláká zloděje, když je za bytovkou. Mám ale i jeden technický dotaz: Funguje někomu spolehlivě na forcer 50 automatický sytič? Mě teda od začátku moc ne. Po odstávce víc než týden sice po nastartování drží pár vteřit vyšší volnoběh, ale pak klesne a motor zhasne. Při každodenním dojíždění do práce ráno musím startovat s lehce přidaným plynem, chytne hned, ale musím trochu přidávat plyn, jinak zdechne. Nějak jsem to ani neřešil na garančce, ani nevím jestli to vůbec nějak má fungovat, protože pionýr studený taky volnoběh nedržel a simson přestože měl manuální sytič, tak taky nic moc dobře nefungoval. Po chvilce už motor drží volnoběh, takže žádná hrůza, ale zase pokud to má nějak fungovat, tak bych to možná ještě v rámci záruky zkusil řešit když už jezdím a platím garančky.