Maxon Forcer 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod jedlounek » 13 bře 2012, 16:41

:shock: Ahoj Maxoňáci, měl bych otázečku.... Nemáte někdo zkušenost se zaseklým plynem? Po přidání plynu do levého oblouku se zasekne a motor je stále v otáčkách a po chvilce třeba 5min to je zase v pořádku. Lanko sem již zkoušel promazat v bovdenu, různě lanko prosahat jestli někde není zaseklé a stejně se to čas od času stane. A věřte, že v pražském provozu to není nic veselého :?
jedlounek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 10 dub 2011, 21:04
Skútr / moto: Maxon Forcer

Tak co už jste letos vyjeli? - Březen 2012

Příspěvekod Mytys » 30 bře 2012, 20:37

Sluníčko vytáhlo scoter z garáže. Vlezl jsem pod sedlo a nacucnul hadičku podtlaku aby se dolil benzín do karbecu a na první brkn to nastartovalo ( bez plynu). Byl jsem překvapen? Je na tom trošku zima, ale už se dá jezdit. Ale je březen a nemám zimní pneu.
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod TUNER » 31 bře 2012, 15:35

....což je uplně jedno protože se to na motorky nevztahuje :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod JoseA » 06 dub 2012, 11:02

Pokusím se vyjádřit k dotazům kolegy ze slovenska:
Motorový olej používám castrol 2T scooter do oddělené nádržky a do benzínu nepřidávám olej ani žádné aditiva, tedy jednou jsem tam trochu aditiva cvrknul, ale nemělo to žádný vliv. Spíš se snažím brát "lepší" benzín, což sice samozřejmě nepoznám, ale prostě beru dražší než do auta. Na plné nádrži to udělá rozdíl deset korun a když zapátrám v paměti nějakých deset a více let zpět, tak simson jel na každý benzín trochu jinak (na N98 frčel nejlíp:-)).
Brzdovou kapalinu jsem v manuálu nenašel, ale na víčku nádobky by mělo být napsané dot3 nebo dot4. Když jsem kontroloval brzdovku, tak ji tam bylo dost, takže jsem zatím neřešil.
Hodiny ukazují čas i bez klíčku v zapalování, ale podsvícení displeje se zapne až po zapnutí zapalování.
Ty dálkové světla svítí opravdu jak píšeš daleko do tmy, ale před mopeda moc nevidíš, takže dálkové taky moc nepoužívám. Paradoxně mnohem lepší světlo (potkávací i dálkové) mi přijde na kentoya zoom, kde je jenom jedna klasická žárovka a nikoliv dvě halogenky jak na maxonu. Takže asi konstrukční vada či nedokonalost. Jestli jdou nějak naklopit paraboly netuším, ale nevrtal bych do toho, protože pokud je sklopíš, tak zas budou potkávačky nepoužitelné.
Jinak já mám letos první jízdy na skútrech za sebou, ani na jednom jsem nemusel násavat hubou benzín do karbecu a chytly v pohodě. Akorát baterky jsou obě v háji a snad ani nemá smysl kupovat novou. Zmetek co mi dělal první garančku na maxonu mi sice v rámci záruky baterku vyměnil, ale místo nové tam dal nějakou svoji starou, údajně zánovní, protože by prej musel dlouho čekat než mu dodají novou. A s tou nastartuju startérem tak nanejvýš do půl hodiny po jízdě a to samé po dobití nabíječkou. Naštěstí za jízdy to blinkry utáhne a to i na volnoběh. Celkem mám najeto na maxonu 1100 km a zatím pohoda. Pneumatiky mi zatím neustřelily, ale jezdím jen za sucha. Kentoyu chci prodat a možná mrknout po silnějším skútru a to buď něco staršího, např burgmana nebo aspoň čínskou 125, na co můžu semtam vzít i ženskou. Řidíčákem naštěstí omezený nejsem, ale jedna padesátka stejně zůstane doma na dojíždění do práce 4km.
skutry.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
JoseA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 25 črc 2011, 12:13
Bydliště: okres Vsetín
Skútr / moto: Honda CBF 600S / Maxon forcer 50/piaggio X9
Tuning / úpravy: vyšší štít MRA, vyhřívané gripy, motokufr, nerez kryt výfuku. Maxík: žlutý kufřík z keeway matrix, motoalarm, omezovač pryč, EGR blbost pryč, Vmax 75km/h

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Kvetinac » 11 dub 2012, 18:44

Cuzz borci,

mam problem po zimě jsem vcelku bez problému nastartoval sjel jsem v garaži k vratům postavil na malej stojan. Potom už jsem ho nenastartoval . Svíčka dává jiskru a je mokrá, benzin je novej, v kelly dávali novej karburátor, cidlo na stojanu . Motor točí ale ani neškytne, Z výfuku je cejtit benzin a fouká.Už fakt nevim ani mechanici v kelly . Nemáte nekdo nějakej návrch co s tim budu vděčnej .
Kvetinac

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 11 dub 2012, 18:27
Skútr / moto: Maxon force 5O

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Mytys » 18 dub 2012, 23:00

Jí nevím ale asi to máš uchlastaný. Já osobně pokud startuji s plynem tak to nikdy nechytne. Jen bez plynu. pokud nechám uchlasnanej scoter 2 hod, stát tak to pak jde natočit v pohodě.
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Kvetinac » 19 dub 2012, 18:29

no tak nakonec v jinym servisu Kelly to daly po trech hodka do kupy , daly jinej karbec civku a zacalo to běhat . :-) díky bohu na zaruku
Kvetinac

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 11 dub 2012, 18:27
Skútr / moto: Maxon force 5O

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod celeston » 29 dub 2012, 15:29

starování. Zdravím budu na maxonovi poprvé ted přes zimu stál. Kde nacucnu tu hadičku a jak?
celeston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 10 dub 2011, 11:31

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Mytys » 29 dub 2012, 15:52

Pod sedadlem odkrytovat kryt nad motorem. Uvidíš karburátor. V koleně mezi karburátorem a motorem je hadička ( ta vede do nádrže). Nepoplést s druhou hadičkou co v ní teče benzín z nádrže do karburátoru. Hadičku z kolena odpojit ( je tam jen vzduch) a napojit plastovou injekční stříkačku. Tu potom natáhnout. Nátáhne se do ní vzduch co otevře podtlakový ventil pod nádrží. Nechat cca 20 sec aby se dopustil benzín do karburátoru. Potom hadičku podtlaku vrátit zpětně do kolena u karburátoru Startovat bez plynu !!!
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod JoseA » 01 kvě 2012, 09:16

Ahoj. Včera jsem si udělal výlet na maxonu do ostravy pro zateplenou deku held na kolena. Měl jsem trochu obavy aby se něco nepos..... nebo aby skútr v tom horku neztratil nějak extrémně výkon, ale dojel v pohodě až na jedno tlačení, což byla ovšem moje chyba, protože jsem předpokládal, že na plnou nádrž musím najet 200 km, ale najel jsem 185 a bylo dojeto. Během tlačení 2 km na benzínku jsem opravdu doufal, že jenom došel benzín, protože ten palivoměr pořád ještě ukazoval mezi první a druhé červené políčko, takže jsem myslel, že k té benzínce dojedu. Naštěstí po nabrání plné nádrže 4,3 litru po chvilce startování skútřík chytnul a jelo se dál. Takže spotřeba 2,3 litru, no čekal jsem trošičku míň na tak dlouhou vzdálenost, ale na druhou stranu to nejsou ideální rovinky a jízda chvílema proti větru taky dělá svoje. Ale tak příště vím, že na palivoměr není spolehnutí a budu brát benzín dřív. Byl jsem rád, že se aspoň nijak nezavzdušnil karbec a v pohodě to chytlo když čtu jak někdo nasává ústy nějakou hadičku. Nic takového jsem naštěstí nemusel dělat ani po zimní odstávce. Akorát teda někdy zahřátý skútr drží vysoké otáčky, stačí párkrát přidat plyn a srovnají se. Nebo vypnout motor a znovu nastartovat a volnoběh je ok, tak to ještě připomenu při druhé garančce, která mě už vlastně čeká, neboť jenom včera jsem najel skoro 300 km a momentální stav tachometru je 1480km.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 13:41, celkově upraveno 1
JoseA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 25 črc 2011, 12:13
Bydliště: okres Vsetín
Skútr / moto: Honda CBF 600S / Maxon forcer 50/piaggio X9
Tuning / úpravy: vyšší štít MRA, vyhřívané gripy, motokufr, nerez kryt výfuku. Maxík: žlutý kufřík z keeway matrix, motoalarm, omezovač pryč, EGR blbost pryč, Vmax 75km/h

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod maslicko » 01 kvě 2012, 15:27

Zdravim :wink: tak přispívám svojí troškou do mlýna :) Maxona mám první rok najeto 1600km vše bez problémů... akorát te´d už ztratil svižný rozjezdy... byl jsem sním na prohlídce po 1500km ale už mě bylo řečeno že mě na záruku variátor apod. nevymění...tudíž sem se vrhnul do oprav sám :wink: Koupil jsem varec Mallosi jak tu někdo zmiňoval...jen se chci zeptat zda-li někdo dělal taky spojku + pružinky...protože o té tu nepadla ani zmíňka nebo jsem hold slepej :D Variátor se tu řešil mnohokrát to samí jak zaslepení kolena na výfuku... a kuchání katu... ale chtělo by to probrat sportovní spojky a pružinky...nevím která sedne do Maxona Forcer... Proto jestli někdo má měněnou spojku za sportovní ať se snáma podělí o informace která tam sedne ;) Na ten variátor se vrhnu tenhle týden...pak dám info jak to jede ;) ikdyž si myslim že bude třeba vyměnit aj ty pružinky na pojce nebo celou spojku protože ty rozjezdy jsou marný...ve dvou si to nedokážu představit... když už te´d se do křižovatky musím rozject po svejch...
maslicko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 30 kvě 2011, 22:00
Skútr / moto: Maxon Forcer 50

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod celeston » 01 kvě 2012, 19:52

Mytys píše:Pod sedadlem odkrytovat kryt nad motorem. Uvidíš karburátor. V koleně mezi karburátorem a motorem je hadička ( ta vede do nádrže). Nepoplést s druhou hadičkou co v ní teče benzín z nádrže do karburátoru. Hadičku z kolena odpojit ( je tam jen vzduch) a napojit plastovou injekční stříkačku. Tu potom natáhnout. Nátáhne se do ní vzduch co otevře podtlakový ventil pod nádrží. Nechat cca 20 sec aby se dopustil benzín do karburátoru. Potom hadičku podtlaku vrátit zpětně do kolena u karburátoru Startovat bez plynu !!!

Ok zkusím to tak,Já tam ale nechal baterku přes zimu,ale byl v teple no tak uvidim. A jak velkou tu stříkacku? Malou velkou jeste sem tam nemel otevřený ty hadičky.
celeston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 10 dub 2011, 11:31

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Mytys » 06 kvě 2012, 23:38

Ani stříkačku nepotřebuješ. stačí hadičku odpojit z kolena karburátoru a strčit do pusy a nacucnout a zacpat jazykem na 20 sec. - udělat podtlak. V hadičce je jen vzduch a nikdy ne benzín. Nemusíš se bát že si nacucneš benzín. Nacucneš jen vzduch, který podtlakem otevře automaticky ventil u nádrže a pustí benzín do karburátoru ale tou druhou hadičkou co vede z nádrže do karburátoru. Ta co je na ní filtr na benzín. Kdyby sis vyměnil potlakový ventil u nádrže za normální jak býval kdysi u pionýrů ( fechtlů, Jawa 50, mustang a na jiných motorkách) tak bys jen otočil kohoutkem a pustil benzín. Po skončení jízdy bys musel kohoutek zase zavřít. U maxona je to auktomaticky přes tu podtlakovou hadičku. Jak vypneš motor tak tam není podtlak a ventil u nádrže automaticky zavře benzín. Při startování se motor otáčí a vytvoří podtlak a ventil se otevře a benzín teče. Pokud to necháš déle stát tak se benzín z karburátoru odpaří a při startování se nestačí naplnit karburátor benzínem a proto je potřeba nacucnout tu hadičku aby nateklo více benzínu a pak teprve startovat.. Dělám to u před zimou že vypojím hadičku podtlaku a ventil se zavře a pak vyjedu benzín z karburátoru. Zamezím tím aby se mi ucpaly trysky nějakýma nečistotama. A fungu je to.
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Petrsvetr » 07 kvě 2012, 19:55

Zdarte ,potrebuju radu.Tak vykuchal jsem vyfuk,vyvrtal kolinko v airboxu co to slo.trysku jsem dal 70 puvodni tryska byla 62.Smes dobra svicka dobra.Neni tak rezata jako pred zasahem ale co uz.A hned kdys jsem si ho poridil urezal jsem a zavaril ten emisni nesmisl.Jde me o to ze pred zasahem jsem jezdil rovinka sam 74kmh z vahou 88.Ve dvou to same misto 67km.Po jsem rad ze jedu 65 a to jeste trva mnohem dele nez pred.A to po upravach ktere by meli spise zlepsit nez ubrat.Zajima me jestli vymena kontrastky popripade valecku, spojkovich pruzinek zmeni to, ze maxon nejde vytocit jako driv pred zasahem?Jak se ladi variator co se stane kdys dam tessi-lehci valecky?Jaky to ma vliv na prevod?Co udela tvrdsi kontrastka s prevodem??Popripade jakou tam supnout gramaz.Zajimaji me skusenosti tech kteri neco podobneho delali. Jo zda se me ze remen je volnejsi nez by mel byt a ze prevod remene jde hrozne rychle do maximalni polohy prikladam video http://www.youtube.com/watch?v=fhVYL2Dw ... e=youtu.be

K dnesnimu dni najeto 5400km S toho tak 2000 lesi louky pole nesetrim ho jezdim vsude kde se da opravy zavady vubec zadne.Max praskla zarovka jinak nic.Dam sem i nejake fotky.Pro predstavu.

http://petrsvetrkylometr.rajce.net/Maxon
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Petrsvetr

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 01 kvě 2012, 18:21
Skútr / moto: Maxon forcer 50

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod energic » 09 kvě 2012, 20:24

Zdravím
obracím se na vas s prosbou o radu,
z niceho nic mi zacal skutr špatně startovat,za jízdy cca 6km mi 3x chcípne.a pak zpět stěží startuje....
prosím poraďte co s tím,kde a jak se na to podívat.popř fotky...díky moc
energic@seznam.cz
energic

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2011, 10:45

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků