Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
08 zář 2011, 21:09
Mám rozpojeny fialový drát ale ještě bych chtěl zvednout otáčky šlo by to nějakoum lepším cdi nebo nejlépe jakým
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:27, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
09 zář 2011, 12:03
Ahoj , no zvednout otáčky - bud odblokovaným CDI , ale to je snad to samý jako rozpojený drátek na CDI , nebo zkus dát lehčí válečky do varce
09 zář 2011, 12:26
Zdarec, ešte by tu bola možnosť použiť racingové CDI napr. od Naraku, avšak tu si musíš dávať pozor aby si to s otáčkami na sérii moc neprehnal, toto by som použil iba na zabehnutej kľuke, aj tak ale nebudeš mať istotu, že sa Ti aj zvýši rýchlosť so seriovým variátorom...
09 zář 2011, 12:40
Ahoj - souhlas s - klif- , samozřejmostí je nejdříve udělat varec - výměna serie za sportovní nebo tuningový model , vyladění válečků,kontrastky a naladění karbecu - to by snad měli být základní věci při úpravě serie a jak píše klif - opatrně na kliku - ta už dala několika ladičům najevo svůj názor na zvyšování výkonu
09 zář 2011, 15:15
On si každej totiž podle příspěvků,co tady lidi píšou,myslí,že samotnou výměnou se jim zvednou otáčky a místo 8000 to bude hned točit 10000....to je ale omyl. CDI na seriovce,pokud neni blokovaný,nemá smysl měnit. Nějaký jiný sport a racing CDIčka jsou na nic a výkon jim nepřidají. Základ je mít laděný výfuk,lepší válec - to jsou věci které nejvíce ovlivňují otáčky motoru..... Takže na seriofku v klidu nechte ty co tam jsou a nevyhazujte peníze za zbytečnosti
10 zář 2011, 12:30
Tak co u vás nového? Já mám najeto momentálně na maxon forcer nějakých 650km. Zatím teda jenom špatná baterka, kterou mi vyměnil na garančce za druhou a kapal olej z toho zadního náboje, taky přetěsněno a olej vyměněn. Jenom teda tu baterku mi tam dal nějakou starší, menší a jelikož kolem ní bylo v kastlíku místo, tak to vycpal kousky nařezané gumové trubky, což mi přišlo hodně amatérské. Když sem se ptal co má ta stará baterka znamenat, tak se začal servisák vymlouvat, že autokelly mu baterku nedovezlo a ta jeho je stará pár měsíců a lepší než ta, co tam má být atd... Tak sem to tedy nechal tak, zatím baterka drží v pohodě. Jenom pokud nebude další problém, tak se vykašlu na příští garančku. Akorát jsem nedávno poprvé zkusil klakson a to je spíš bzučák než klakson, protože to nejde ani slyšet přes nastartovaný motor
, pincek troubil víc. Jinak pohoda, na jezdění do práce zatím paráda a spotřeba se drží na kratší vzdálenosti kolem 3 litrů a na delší rychlostí 50-60km/h 2,5 litrů. Nově jsem si sehnal kufr v barvě skútru, jenom s logem keeway a do toho malou otevřenou přilbu, která jako jediná tam vleze. Občas mě přepadne myšlenka, že skútr prodám, protože v práci vzbuzuje obdiv a už pár lidí se mě ptalo, jestli bych ho neprodal. Zatím ale odolávám, ale do budoucna určitě koupím ještě silnější skútr, abych mohl vzít přes léto i přítelkyni. Oba nejsme drobci, tak tu padesátku nechci trápit.
10 zář 2011, 12:59
Klakson se zřejmě o něco opírá. Měl jsem stejný problém, zašátral jsem pod kapotáží, přiohnul a už troubí jak o život.
15 zář 2011, 20:44
Měl jsi pravdu. Klakson jsem nakonec našel schovaný těsně za krytkou levého světla a právě o tu krytku se opíral a sotva mrčel, tak jsem plech, který drží klakson trochu odehnul víc dozadu a už troupí dobře. Děkuju za radu.
Nenašel jsem vhodné téma kam vložit můj dotaz, tak to hodím sem:
Máte někdo na skútru malou registrační značku, která je někdy vidět i na babetách a podobných mopedech? Viděl jsem tu malou značku o rozměru myslím 8x16 cm na pár skútrech, ale co jsem našel informace na internetu, tak jsou určeny pouze pro mopedy (= má pedály). Ovšem realita je taková, že většina mopedů nemá značku žádnou. Jak teda uředníci rozhodují o vydácí malé RZ? Možná byly na skútry vydány omylem, možná byla chyba v zápisu údajů do TP a zapsali tam moped. Zajímá mě to, protože bych tu značku rád měl a dostal jsem klasickou velkou na moto, tak jestli je ještě možnost výměny.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:56, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
16 zář 2011, 05:43
Žádná možnost výměny neni. Je to jen díky bordelu v této zemi kde má každej úřad "svoje" pravidla a všude to funguje malinko jinak.
02 říj 2011, 20:08
Všechny Vás zravím,
mám dotaz jestli někdo z Vás už dal na maxona 70ccm válec? Letos končim školu a jako diplomovou práci se chystám potunit skůtr. Mým cílem je dostat z toho kolem 9 - 10koní. Mám v plánu investovat do toho 10 - 15 000kč. Byl bych rád za jakékoli návrhy sestav. Variátor mám Multivar, takže potřebuju výfuk, válec, karbec, popř. klikovku, atd. Výfuk nejspíš dám Leo Vince ZX. Předem děkuji za rady. Kdyby jste někdo měli materiály, kde je nějaké info o skůtrech z kterých bych mohl čerpat tak jsem prosím hoďte odkaz.
31 říj 2011, 22:12
Koukám ještě se nenašel nikdo kdo by dal přesnější informace o 70ccm válci, docela by mne zajímalo, který přesně tam pasuje, kolik to pak jede a hlavně jaká je pak spotřeba.
07 led 2012, 14:07
Maxon nebo Rhon ? co je lepší ?
06 úno 2012, 21:40
Od kolegy, který je prodával mám info, že maxon je provedením kvalitnější
22 úno 2012, 14:27
Dotaz: Nemá někdo zkušenost s výměnou variátoru u tohoto skútru? Respektive, jestli by výměna dokázala opravdu zvednout výkon, jak je uváděno na e-shopech.
A ještě zkoušel jste někdo výfuk S6 Street Minarelli AC ?
24 úno 2012, 13:58
Variátor moc výkon nepřidává,spíš optimalizuje jeho průběh. A jako u většiny skútrů i zde by měla být výměna znatelná...ale když projdeš podobné témata,určitě jsou tam popsané reakce majitelů po výměně. S6 Street mam na svej minarelce,sice ne AC,ale to je jedno,je to stejné. A mohu doporučit. Je malinko hlučnější,ale nárůst výkonu je znát. V kombinaci s variátorem a při správném doladění je nárůst jak zrychlení,tak maximálky docela markantní.