Zdar lidi. Tak původně sem myslel, že jsem koupil Rhona, protože manuál je i kupní smlouva je psaná na rhona. (Koupil jsem to jako nové z druhé ruky - zřejmě taky dárek z AK). Zatím mám najeto 150km a všiml jsem si, že když přijedu do práce a hodím skútra na boční stojánek, tak pod ním po chvílu najdu trochu oleje jak již tady někdo psal, ale pokud ho dám na hlavní stojan, tak nic nevyteče
. Ještě po třech dnech co skútr nejel jsem nenastartoval startérem - slabě točil. Tak jsem to nakopl startovací pákou, dojel do práce, zhasnul a zkusil startovat startérem a bez problému hned chytnul. Odpoledne všask zase nic. Takže sem doma vytáhnul baterku, značka nějak YHUASA made in japan, ale je trochu nafouklá. Rači sem ji nedobíjel, ikdyž nabíječku mám a gelovka to určitě nebude a akorát jsem vylepill kastlík pro baterku pěnovou páskou, aby tolik baterka nedrnčela a odpojil zrovna omezovač rychlosti. Chystám se příští týden na garančku a tam bych řekl jak o prosakujícím oleji, tak o baterce a ještě to dělalo bordel s volnoběhěm. Za studena musím pro nastartování přidat trochu plynu a chvilčku držet trochu otáčky aby nezdechl, ale za tepla naopak drží otáčky vysoké a na hlavním stojanu se roztočí zadní kolo. Zkoušel sem párkrát přidat plyn, jesti není zaseklý sytič, ale nepomohlo to. Jenže ve čtvrtek sem na motorce zmoknul a v pátek po dojetí z práce už to zase drželo volnoběh akorát. Ty problémy bych asi nejak na garančku. Samozřejmě než tam pojedu omezovač zapojím, i tak jezdím do tachometrových 65km/h, ale z mírného kopečka šla ručička přes 80km/hod, aniž bych držel plný plyn. Ventil na přisávání výfokových plynů jsem zatím nezaslepoval. Jo a ještě se chci zeptat chtějí po vás na ganční prohlíce doklad od koupě motorky? Ten totiž nemám, mám návod k obsluze, servisní knížku a záruční list a seznam opraven. Všude je razítko AK,