Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
08 črc 2011, 09:37
Jinak je to dost možný,že s ten kabel co vede ke svíčce je dost náchylnej,měl jsem na něm otáčkoměr,ale najednou se mi celej skutr choval divně a to byl jen omotanej drát kolem toho kabelu.Jakmile sem to sundal,tak skutr jezdil zase normálně.
08 črc 2011, 10:21
Je to možné, v každém případě mám objednaný druhý kus kabelu, tak uvidíme co to udělá po výměně...
10 črc 2011, 21:48
Ahojte, tak jsem zesílil ten přípravek a konečne jsem tu matku, co držela zvon povolil. Potom už to šlo v pohodě. Rovnou jsem si vyměnil i pružinky ve spojce. No ještě jsem zjistil, že mi przní olej z převodovky přes to gufero asi nic moc kvalita když po 1700km už netěsní. Zejtra to pujdu otestovat na nějakej kopec, tak doufám, že to pojede jako střela.
12 črc 2011, 21:07
LukeOII píše:
zbyhru: zkus to prosím vyfotit co si udělal,díky moc !!!
Ahojky, jak jsem slíbil posílám fotku, můj problém vyřešilo odstranit plechový kryt na konci kabelu u svíčky, od té doby jsem najel cca 70 km a zdá se, že to problém vyřešilo...snad je to z obrázku dost patrné
maxon_kryt_svicka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 črc 2011, 21:50
dík,kouknu na to
15 črc 2011, 20:45
Nazdárek, tak u maxona jsem odpojil el.omezovač otáček a ručička tachometru se vyšplhá po delší rovině i na 80km/h . Celkem spokojenost, spotřeba do 3.5l. Nedávno jsem si pohrál s výfukem. Kde jsem zaslepil zpětné vedení spalin a samozřejmě jsem jestě pilkou rozřízl výfuk , vykoukl na mě KATALIZÁTOR. Nechápal jsem to že u 2taktu ho číňani vubec dávají... Hned jsem ten nesmysl vyoperoval a vše svařil . Skůtřík dostal při nastartování dravější zvuk , při jízdě je živejší a při mírném kopečku si drží líp rychlost. Spotřeba klesla asi na 3,3l . Časem se podívám na karburátor a dám info.
15 črc 2011, 21:37
cože?hod semka fotky cos delal,nechcese me tomu veřit
15 črc 2011, 22:10
Fotky z operace katíku nemám . Můžu vyfotit svařený výfuk. Katík se nacházel v přední části v. tlumiče , kde byl vidět jeden děrový svár z pohledové strany, pár cm od napojení kolínka od motoru. Ten mě právě zaujal a chtěl jsem vědět co tam dělá. Ještě jsou tam nějaké přepážky v zadním prostoru, ty jsem zatím ponechal.
16 črc 2011, 00:17
kdybych uměl a mělčím svařovat,tak to odstraním taky
, odkud jsi?
16 črc 2011, 13:36
Zdarec chtěl jsem se zeptat po jak dlouhé době v pohodě nastartujte?Dám skutra do garáže a po 4 dnech prd , musím nasát hadičku a nebo stříkám startovací sprej do sání pak to chytne na nakopávání taky prd.Po delší době chápu že spadne benzín ale ani ne po týdnu mě to celkem s... štve
16 črc 2011, 14:42
já už musím nakopávat po 3 dnech
18 črc 2011, 01:26
Míra Jeřábek píše:CarlosCZ píše:mno což o to já už ho mám jen to musím ještě namontovat,ale co mě hlavně zajímá tobě tam pasoval ten z toho odkazu??na tu 13mm hřídel?já si v pátek koupil ten na tu 13mm a v pondělí sem to šel měnit páč mám ten tisícihran 16mm.takže jak teda měls ten set na 13mm nebo na 16mm tisícihran?
Já mám tisícihran na klice průměr 13mm,Ale já mám Maxona a ty Rhona??A hlavně Max má válečky ve variatoru 7g a Rhon 4,5g!!Bacha na to!!Ale to už tu taky někdo psal!!! A máš stejný jako já Malossi M517075
nevim jak Forcer 50 ale Maxon Matador 50 ccm ma valecky 5,5 g k originalnimu variatoru kdyby to nekoho zajmalo
18 črc 2011, 20:52
Čau Maxoňáci. Jak to tady čtu tak válečky to je co kus to originál. Já měl ve variatoru válečky 5.5g v autokelly píšou 8g někdo zase píše 7g. Já jsem schválně zkoušel válečky od kamaráda 8g a vůbec to nejelo sotva na rovině, tak by mě zajímalo jak by se v kelly tvářili když bych jim je prišel omlátit o hlavu že ani nevědí správnou hmotnost.
18 črc 2011, 22:09
Čau všichni,ja jsem se s tím taky setkal ale zapoměl jsem to sem napsat. Ve výfuku je absorbční kat a ječtě tlumíčí přepářky.Ten výfuk se tváří jako rezonanční ale je to klasika s tlumivkou. Zákazník si koupil uni rezonanční výfuk na padesátku,dá se koupit na netu za cca 250kč,jen se musí převařit na výfukové koleno a vyrobit tlumivku. A když jsem ten originál z Maxona uříznul,tak jsem taky koukal jako trubka. Jenom s tím uni výfukem je Maxon strašně hlučný ale kdo má rád pořádnou pylu tak je to jinak super zvuk!! Každý se otáčel,když jsem to jel projet
18 črc 2011, 22:17
Adam2 píše:Nazdárek, tak u maxona jsem odpojil el.omezovač otáček a ručička tachometru se vyšplhá po delší rovině i na 80km/h . Celkem spokojenost, spotřeba do 3.5l. Nedávno jsem si pohrál s výfukem. Kde jsem zaslepil zpětné vedení spalin a samozřejmě jsem jestě pilkou rozřízl výfuk , vykoukl na mě KATALIZÁTOR. Nechápal jsem to že u 2taktu ho číňani vubec dávají... Hned jsem ten nesmysl vyoperoval a vše svařil . Skůtřík dostal při nastartování dravější zvuk , při jízdě je živejší a při mírném kopečku si drží líp rychlost. Spotřeba klesla asi na 3,3l . Časem se podívám na karburátor a dám info.
Můžeš sem hodit fotku kde je ten katalizator že bych se na to taky podíval a dal ho ven. Dík