Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
26 čer 2011, 14:58
Pro Toma300 rozměr řemenu je 788x17mm ted ho jdu měnit za kevlar ale o rozměru 792x17 a budu měnit i vario za tuning. tady je odkazh
ttp://www.multimoto.cz/?598,variátor-polořemenice-tuning-13mm-2t-skútr-50ccm-minarelli-1p40qmb-ngr50-{1022066}
A tady řemenu
http://www.skutry-malsice.cz/piaggio/nr ... 7-457.htmlAť vám to frčí
26 čer 2011, 21:15
Já jsem ten řemen teda nemeřil, ale díval jsem se na díly v kelly a tam na Maxon Forcer 50 prodávaj řemen 792x16,6 a to by měl bejt origo díl. Já mám v plánu tam dát tenhle
http://www.scootland.cz/zbozi/hebo-remen-hebo-kevlar/
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:20, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
26 čer 2011, 21:39
Pro Jose
Já už chtěl ten hebo objednat ale řekl jsem si že se raději podívám pod kryt a já tam měl 188x17 jako má rhon. Já vím že v kelly píšou 192x16.6 ale taky tam píšou že nahradní válečky mají 8gr a já protože jsem dneska dával tuning. variator tak v maxonu jsem mel 5.5gr takže se těm jejich náhradním dílum nedá moc věrit. Nejlepší je si to nejdřív ověřit než se něco objedná čus.
27 čer 2011, 20:37
To makreps:
Ten rozměr jsi opsal přímo z řemene?
Je fakt,že na str. AK píšou rozměr 16.6 X 792,dej vědět jak se projeví ten Tvůj o 4mm delší a něco užší,ale proč ta délka, 792mm se v kevlaru nedělá??!
Varec multivar tam už mám,jede to celkem dobře,něco lépe než origo,jen jak se zahřeje,tak je to mrtvola,čili do delšího řemene,než je orig se mi moc jít nechce....
V každém případě děkuji za příspěvek.
27 čer 2011, 20:40
Tak jsem včera na maxonu měnil rěmen za kevlar a tuning. variator a je to paráda. Na origo řemen se tomu ve vedru nechtělo jet a ted to jede stejně dobře jako za studena
. No a variator jsem měnil taky byli k němu 7+3.5g válečky ale musel jsem tam dát ty originál 5.5g valečky z původního protože na ty jejich to bylo nic moc. Teď mám dle tacho maximálku stejnou jako před tím cca.80 ale v kopcích cca. +10-12km navrch takže spokojenost
Pro toma300
No ja jsem měl originál řemen 788x17mm je to ma něm napsaný. A včera jsem dával kevlar 793x17mm takže je o pět mm delší šířka je stejná 17mm a když jsem psal do těch skutry Malšice tak mi odpověděli že to nevadí že se maximálně o něco malinko zvedne maximálka a jak jsem před chvílí psal tak maximálka zustala stejná. Jinak dneska když jsem jel z práce v tom vedru tak mi to jelo stejně dobře jako ráno za chládku. Tady máš odkaz
http://www.skutry-malsice.cz/piaggio/nr ... 7-457.html
28 čer 2011, 12:02
Děkuji za informaci a přeji soustu jen dobrých kilometrů...
28 čer 2011, 23:09
Tak jsem dneska tunil. Variátor multivar + ten řemen Hebo 796x16 jede to docela dobře. Maximálka je zatím stejná furt to na tacháku tahám tak pul cm za 80km/h. Ale nepodařilo se mi vyměnit kontrastku. Potřebuju radu, jak mám povolit spojkovej zvon bez spešl nářadí jen stím co dům dá? Nechci si kupovat klíč za 400, kterej mi pak už na nic nebude. Zkoušel jsem to držet starým klíňákem z auta, ale bylo to bez šance.
29 čer 2011, 00:40
já to dal do svěráku
29 čer 2011, 00:47
Já ale potřebuju povolit tu matku co ho drží abych ho dostal dolu ze spojky tu spojku už pak rozeberu ve svěráku.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:22, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
29 čer 2011, 01:16
však já vím co myslíš,svěrák sem sundal ze stolu a chytl tím ten zvon a povolil matku a pak sundal spojku
29 čer 2011, 10:41
Ahoj , pokud nemáš žádnej spešl vercajk, tak rozevři kombinačky, tu stranu kde jsou rukojeti vraž rozevřenou do těch děr ve zvonu a skrz ty rozevřený rukojeti prostrč nějakou trubku, aby se to šprajclo a povol tu matku , jenom nevím , jak budeš potom pokračovat , když dál už nějakej ten spešl vercajk určitě budeš potřebovat
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
29 čer 2011, 13:54
Pokud nemas vzduchovou pistoli tak ani nemysli na to ze to povolis
Trapil jsem se s tim asi hodinu a pak jsem protocil matku v gole takze flexa a uz to jelo
29 čer 2011, 14:04
Nj,to nesmíš mít matky z bláta ))) jde to i bez "spešl" nářadí....třeba ohejbákem na hromosvody
Stačí plocháč,udělat dvě díry a prostřčit šrouby a stáhnout matkou....ty vrazíš do zvonu,plocháč se zapře o zem a už krásně povoluješ. Tohle a ještě klíč na varec jsem vozil vždy sebou a nebyl problem kdekoliv na cestě cokoliv opravit...(krom půlení motoru))))
29 čer 2011, 22:19
Tak jsem to dneska zkusil znova a zase se to nepovedlo. Takže si asi pujdu koupit pořadnej aku utahovák a nebo sáhnu hlouběj do kapsy a koupim si konečně pořádnej kompresor a výbavu k němu. Chtěl jsem to hodit do toho svěráku, ale ten co mám doma má o 1cm menší rozpětí než je šířka toho zvonu. Nechci si kupovat ten přípravek, kterej použiju jednou a pak už mi k ničemu nebude.