Maxon Forcer 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Míra Jeřábek » 28 kvě 2011, 11:59

Ajoh ,jo to je ten varíátor ale je použitelný pouze na Maxona ne na Rhona!!!! Čau Míra.
Míra Jeřábek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 17 bře 2011, 23:04
Bydliště: Pardubice Citi
Skútr / moto: Maxon Forser 50

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Dubak551 » 28 kvě 2011, 12:58

hej hej ja mam maxona najprv som myslel ze to je rhon ale jak som to tu vsetko cital tak som zistil ze su dva rozdielne, a dakujem za info 8)

Míra Jeřábek: este sa stem spytat ci je to mozne vymenit doma alebo treba stym ist do servisu lebo niekde som vydel nejake video jak to menili a nevyzeralo to byt problem
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:44, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku
Dubak551

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 20 kvě 2011, 23:08
Skútr / moto: Maxon

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Winterwolf » 28 kvě 2011, 18:09

Ahoj ,
vymena je vcelku snadna pokud mas razovou povolovaci pistoli , pokud ne je treba si udelat "rovnaknaohybak" nebo blokovaci kleste. tim chytnes to ozubene kolo u varia, povolis vyndas, nandas a utahnes :wink:

prvni 3 obrazky

Jo a pokud je to dvoutakt tak jen piston stoper misto svicky a povolis to taky :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Dubak551 » 28 kvě 2011, 18:17

no je to 2T a ten piston stoper nieje problem takze by to malo ist
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:17, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Dubak551

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 20 kvě 2011, 23:08
Skútr / moto: Maxon

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod maslicko » 30 kvě 2011, 22:13

Zdravim místní osazenctvo a přidávám se k vám :) Maxe mám asi něco kolem 14 dní z toho jsem na něm lítal ani ne týden a najel jsem 450km dneska už mě to nedalo a musel jsem odpojit omezovač...Myslim že těch 450km už by mělo stačit a jde to hned znát...Ještě to moc teda netýrám ale na 80km podle radaru jsem se už dostal :) Jak tu někdo zmínil ježdění těch dálek...Není problém...pr.... dostává solidní záhul ale přez 100km za den jde ;) a bez problémů...i v terénu si poradil :) a to jsem ho 2x nešetřil.Akorát je dobrý kontrolovat a podotahovat šroubky atd. Hlavně řízení...Jediný problém co mám u svýho Maxe je že mě nejdou zamykat řidítka...zamknu je ale nevytáhnu klíček.Pak taky utržený zobáček na výčku od nádrže.To už jsem ale vyřešil že jsem vyměnil pouzdro uzávěru za jiný. Jinak bych se chtěl zeptat jak jste spokojený s výměnou variátoru za nějaký jiný sportovnější popřípadě přidání lehčích válečků. Buďte zdrávy a vítr ve vlasech ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:39, celkově upraveno 1
maslicko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 30 kvě 2011, 22:00
Skútr / moto: Maxon Forcer 50

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Míra Jeřábek » 30 kvě 2011, 23:32

Čau,jak se všichni máte?Tak jsem měl po delší bobě zase závadu!!! Došel mi benzín :lol: :lol: A já si říkal,vole zajed na benzinku to nedáš a fakt nedelo!! Tak jsem jako trubka tlačil 4 kiláky :roll: TAk jen pro zpestření a doufám že se brzo uvidíme!!!!???? Zatím čus Míra.
Míra Jeřábek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 17 bře 2011, 23:04
Bydliště: Pardubice Citi
Skútr / moto: Maxon Forser 50

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod toli07 » 31 kvě 2011, 10:51

Tak mám najeto necelých 1900 Km a závady za dobu provozu-netěsnil výpušťák oleje, tekl benzin přes těsnění plováku, mírně naprasklá podlaha u baterky- to zatim neřeším, povolený kabely u měřáku paliva a fouklé těsnění válec-výfuk, takže žádná hrůza, samý drobnosti.
toli07

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 05 úno 2011, 13:59
Bydliště: Kaplice
Skútr / moto: MAXON FORCER 50
Tuning / úpravy: Odstraněna el. restrikce, válec 70 ccm,výfuk stage6 pro replica,variátor Stage6 SportPro, Dellorto 19mm

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Kamilus » 31 kvě 2011, 12:03

No řeknu ti, že si tedy nedovedu představit, jaké závady by tě musely potkat, aby to hrůza byla.
Druhá a poslední jsou docela drsné.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod celeston » 31 kvě 2011, 12:12

No tak já mám zatím asi 350 km.najeto a zatím bez závady. Co na forum čtu každou chvíli to u Maxona musí přijít:-D

Co by se stalo kdybych do maxona nalil třeba nějakej V-power? :-D To by motoru asi neudelalo dobře že?

Jinak furt se nemůžu rozhoupat k tomu Variatoru co psal Míra Jeřábek. :)

Už jsem to tady někde četl ale nemůžu to najít kde ucpu ten emisní nesmysl?
celeston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 10 dub 2011, 11:31

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod sparco » 31 kvě 2011, 14:24

Zdar vsichni,
mam 500km a zatim bez problemu. Odemceny to lita po meste 80 (dle tachometru, ale jsem rychlejsi nez auta, takze cca 60-65 ve skutcnosti). Vetsinou jezdime ja 90kg + pritelkyne 60kg a za poslednich 200km jsem tam nalil asi 8.4 naturalu 95.
sparco

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 13 dub 2011, 08:14
Skútr / moto: Maxon

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod LukeOII » 31 kvě 2011, 15:57

100oktan nedávat,hrozí zničení pístu!
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod celeston » 31 kvě 2011, 16:49

sparco píše:Zdar vsichni,
mam 500km a zatim bez problemu. Odemceny to lita po meste 80 (dle tachometru, ale jsem rychlejsi nez auta, takze cca 60-65 ve skutcnosti). Vetsinou jezdime ja 90kg + pritelkyne 60kg a za poslednich 200km jsem tam nalil asi 8.4 naturalu 95.

150 kg. To moc nejede ne? Tím odemčení myslíš jen rozepnutej ten kabel u baterky jo? Prej se má ucpat jeste neoc emisního ale nikdo mi neodkazal pořadně napsat kde ho najdu.

Já mám 77 kg. Po rovince taky těch "80" jedu ( 60 km) ale do kopečka sotva jede. nevim kdyby sem nekoho vezl jestli by to vubec vyjelo :D
Chci koupit variator co koupil Míra Jeřábek prej je to znát mě každej tvrdí že to takřka znát neni tak se nemužu furt rozhoupat.
celeston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 10 dub 2011, 11:31

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Jose » 31 kvě 2011, 20:06

Ten emisní nesmysl je recirkulace spalin. Když se podíváš na výfuk a půjdeš po něm jakoby směrem k válci je tam odbočka (slabší trubička než výfuk) asi po deseti centimetrech je příruba, kde se přepouští část spalin do sání. Tu přírubu rošrub (dva křížové šroubky), udělej si podle ní plíšek, který našroubíš mezi ni (tak aby to bylo neprůchodné). To znamená, že ti tam už ty spaliny nepůjdou. Doufám, že teď už to najdeš.

LukeOII píše:100oktan nedávat,hrozí zničení pístu!

Ahoj já tankuju V-power a zatim pohoda, ale žádnej znatelnej rozdíl v tom neni.

maslicko píše:Zdravim místní osazenctvo a přidávám se k vám :) Maxe mám asi něco kolem 14 dní z toho jsem na něm lítal ani ne týden a najel jsem 450km dneska už mě to nedalo a musel jsem odpojit omezovač...Myslim že těch 450km už by mělo stačit a jde to hned znát...Ještě to moc teda netýrám ale na 80km podle radaru jsem se už dostal :) Jak tu někdo zmínil ježdění těch dálek...Není problém...pr.... dostává solidní záhul ale přez 100km za den jde ;) a bez problémů...i v terénu si poradil :) a to jsem ho 2x nešetřil.Akorát je dobrý kontrolovat a podotahovat šroubky atd. Hlavně řízení...Jediný problém co mám u svýho Maxe je že mě nejdou zamykat řidítka...zamknu je ale nevytáhnu klíček.Pak taky utržený zobáček na výčku od nádrže.To už jsem ale vyřešil že jsem vyměnil pouzdro uzávěru za jiný. Jinak bych se chtěl zeptat jak jste spokojený s výměnou variátoru za nějaký jiný sportovnější popřípadě přidání lehčích válečků. Buďte zdrávy a vítr ve vlasech ;)

S tím zamykáním řidítek jsem měl ze začátka taky problém, ale chce to jen správnej grif. Musíš přijít na to jak správně natočit řidítka.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:46, celkově upraveno 3
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny tři příspěvky pod sebou.
Jose

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 31 bře 2011, 20:12
Skútr / moto: Maxon Forcer 50

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod LukeOII » 31 kvě 2011, 20:43

Jose:hmm už se to tu řešilo,u dvoutaktu rozdíl nepoznáš,maximálně propálíš píst
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Maxon forcer 50

Příspěvekod Jose » 31 kvě 2011, 21:37

Nepřijde mi moc pravděpodobný, že bys u dvoutaktu a navíc karburátoru měl nějakou zvýšenou šanci propálit píst. Pokud tomu tak je, zajímalo by mě proč?
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:18, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Jose

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 31 bře 2011, 20:12
Skútr / moto: Maxon Forcer 50

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků