Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
06 kvě 2011, 15:17
jo žere to jak kráva.
Taky máte pocit,že na studenej motor to má lepší reakci na plyn jak na zahřátej motor?Já když skůtr ráno vytáhnu,tak docela sviští,hlavně tím myslím rozjezd z místa,pak ale po několika km už to tak dobrý není.navíc nevím proč,ale nenastartuju jinak jak s plným plynem.Směs mám dobrou,karbec zcela novej.
06 kvě 2011, 17:27
Já jezdím cca za 3litry na sto.
Dneska mě to taky za jízdy zhaslo. Palivovej filr suchej. Při odpojení hadičky podltaku to zasyčelo pusou jsem natáhl chvilku počkal až se naplní filtr a pak nastartoval a mazal bez problémů dál. Už mě to štve nevím co dál ventil novej a připadá mě, že je zase špatnej.
A ještě ty starty po 2-denním staní opět jen když pusou podlakem otevřu ventil aby natekl benzin.
Většina z nás má podobný problém, že za jízdy zhasíná. Najde se někdo kdo měl taky tento problém a ůspěšně ho vyřešil?
06 kvě 2011, 18:17
tak jsem dnes objednal novy karburator, vubec nejde sytic, tak to vypada ze bude problem v tom. pro jistotu pretesnim prirubu karburatoru a snad budu jezdit...
jinak ventil jedine vymenit za manualni a bude klid...
06 kvě 2011, 20:51
Přátelé kdyby jste někdo vyřešil výměnu podtlakového ventilu na benzín za klasickej tak bych měl zájem. Taky mě nebaví při delším odstavení dělat podtlak v hadičke abych napustil karburáror. Ale nevím jakej ventil by tam pasoval.
06 kvě 2011, 20:54
ale melo by stacit po delsi odstavce 2x slapnout nohou a pak by mel normalne naskocit
07 kvě 2011, 08:01
Možná napíšu hovadinu ale není třeba špatný karbec kde se vytváří podtlak? Nebo to někde netěsní? Vůbec tomu nerozumím ale když se vytvoří podtlak pusou tak to funguje a přes karbec ne? Já s tím naštěstí problém zatím nemám. A jak se znám a namontovat tam manuální ventil tak bych ho zapomínal zastavovat. To by potom chtělo nějak nabastlit přes spínací skříňku a potom bych o tom taky uvažoval. Jinak se spotřebou jsem spokojen na to že jezdím hlavně krátké trasy cca 1km a zatím bez problému a po zaslepení emisního nesmyslu jsem žádný rozdíl nezpozoroval.
07 kvě 2011, 20:52
tak jsem se dnes snazil seridit novy karburator a porad nejde nastavit pravidelny volnobeh..... na ten volnobeh to sem tam vynechava a po pridani plynu nekdy chcipne. ykousel jsem posunout jehlu nahoru i dolu doladit ktomu bohatost i volnobeh, ale porad to neni ono...... v servisu budou mit cas az za tyden a me se nechce cekat, nevite nekdo co stim???
jo a pro jistotu jsem pretesnil prirubu od karburatoru k motoru
08 kvě 2011, 00:34
ono je taky otázka,jestli se to dá u tohohle skůtru všechno krásně nastavit,co bys chtěl za ty prachy.
08 kvě 2011, 17:57
to mana
špatný karbec být nemůže, protože podltlak nevyrábí karburátor. Podtlak vytváří pohyb pístu v motoru a na karburátoru je jen vyvedená trubička na kterou je nasazena hadička vedoucí do ventilu. To jen pro upřesnění.
Luk.ino zdá se že máš pořád stejný problém i po výměně karburátoru. Tak tudy cesta asi nevede. Začal bych kontrolovat
elektro žeby slabá jiskra? zkus jen tak pro zajímavost změřit dobíjení. Pár lidí s tím mělo problém včetně mě.
08 kvě 2011, 19:00
já mám spotřebu kolem 3.7l,to jezdím většinou plnej plyn.
jak zistím,že nemám děravej píst?palivovej filtr mám někdy skoro plnej a někdy zase prázdnej nechápu.
08 kvě 2011, 19:13
Tak já si myslím že s děravým pístem by to ani nejelo
08 kvě 2011, 19:30
jak se serizuje predstih na maxonu???
08 kvě 2011, 20:27
Ahoj skútráci,Já si myslím že to tu ani snad nečtet.Problém je ve víčku nádrže a proto vám nenatéká benzín do karburátoru!!!! je špatně odvětraná nádrž.!!
08 kvě 2011, 20:35
klidek, filtr mam porad plny benzinu, v tom to nebude,
08 kvě 2011, 20:50
Já jsem v klídku neboj, ještě mě napadla taková věc. U Simsona jsem mě podobný problém,bělala to fajfka na svíčce. Taky měla krycí plech!! Já jsem ho na svém Maxonu hled sundal,nebo ji vyměn za NGK.Docházeko tam k přeskokúm na kostru.