Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
27 dub 2011, 12:33
Prosím o dodržování pravidla o citaci v tomto topicu! Wictor
27 dub 2011, 12:48
výměna válečků a variátoru je to stejný,válečky máš ve variátoru,tak nevím co furt zkoumáš
27 dub 2011, 13:22
Asi neví co jsou válečky a co variátor...stačí si pročíst pár základních rad na scootlandu a ne se pak ptát pořád dokola na jednu a tu samou blbost...
27 dub 2011, 15:54
TUNER- No když se podíváš na reakce,tak se nediv že píšu pořád dokola. Když jeden napíše výměna valečků není výměna variatoru a druhej napíše -výmena válečků je to samé jako výměna variatoru tak z toho člověk moudrej neni.
Jasně jdu si to vygooglit,jen sem myslel že by to tady někdo mohl vědět.
27 dub 2011, 19:22
já sem ti semka dával dvakrát odkaz na scootland,kde to máš i s obrázkama,co víc chceš vědět?Válečky jsou ve variátoru
27 dub 2011, 19:45
.....a aby jsi se dostal k válečkum ve variátoru,použiješ stejnej postup prací,jako kdyby jsi měnil variátor - tak to bylo zřejmě myšleno....stačí koukat na odkazy a rady. Jinak ti poradit nikdo nedokáže.....
27 dub 2011, 19:59
ma cenu menit valecky na seriovem Forceru??? pokud ano za jakou gramaz? mate nekdo zkusenost? diky
27 dub 2011, 20:02
luk.ino:za týden ti to řeknu,budu zkoušet
27 dub 2011, 20:07
ok, mam toho srsne od nedele, tak zatim hledam informace
. jinak co te cirkulace na vyfuku?? je to neco jako EGR v aute? mam to zaslepit?
27 dub 2011, 20:09
jj erg,zkus tam dát kus plechu,já to tam mám,nějáký rozdíl sem cítil,ale jde o to,jestli to nebyl placebo efekt.zkus,kdyžtak to dáš pryč.
27 dub 2011, 20:12
a jeste jeden dotaz. za jizdy vse v pohode, ale nekdy kdyz zastavim treba na krizovatce, tak mi to chcipne a pak se mu moc nechce nastartovat. Nastartuje, ale jak sahnu na plyn tak chcipne... nekdy i citim pri rozjezdu male zavahani...
27 dub 2011, 21:52
Pro Celeston,Koukám že si stále nerozumíme!! Ty mluvíš o výměně sportovního variatoru Malossi tzn,celeho kitu!!! ne o výměně variatoru jako součástky v pohonu kola. Na Skotllandu je pdrobný návod na výměnu tak musíš hledat a zjistíš že je to jednoduché.Čau Míra.
Ahoj, s tím chcípáním a pytlem na plynu to bude v seřízení karburátoru,je totiž citlivy na vlhkost vzduchu,teplotu atd.Pokud se do seřizování pustíš sám,tak ale opatrně!Je citlivý na seřízení,tzn seřizovacím šroubem jak pro směs tak pro volnoběh otáčej jen max o čtvrt otáčky,nebo to rozšteluješ úplně!!! Ahoj Míra.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
28 dub 2011, 12:45
Míra.Jeřábek.
Jo díky.Heledam tada na skootlandu,ale co jsme našel co se tyče variatoru je jen vyman tech válečku jak jsme posílal.
29 dub 2011, 20:58
Já dnes nahodil otáčkoměr a tachometr,taky jsem dal lehčí válečky a mám led smd skoro všechny žárovky.Jinak origo válečky měli 5.2g
2011-04-29150111.jpg
2011-04-29125548.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
LukeOII dne 29 dub 2011, 21:06, celkově upraveno 1
29 dub 2011, 20:59
Už někdo měnil CDI na Maxonu?
Mám koupené CDI NARAKU NK390.18 a nevím jak to zapojit.