Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
26 led 2011, 14:33
Mytys:
to můj stroj asi huhlá obráceně.ZASE DNES JEDEME? K dnešku najeto 2700 km. Jak jsem psal.pokud není teplota pod -5 a tolik sněhu,aby se to nedalo projet nebo ledovka. Jinak jedem....
08 úno 2011, 21:08
Zdravím, chci se zeptat zda-li se na maxona 50 také prodává kit na zvětšení objemu motoru, popř. díky za odkaz na stránky. Dnes jsem odpojil omezovač, neměl jsem kabely u baterie, ale pod sedlem, je velmi lehké je najít- je to jediný kabel který vede zespodu krytu startovací páky (uvnitř je na hnaném kole snímač otáček). Stačí jít po kabelu, najít konektor a rozpojit. Jede jak víno.
19 bře 2011, 17:13
Ahoj přátelé koupil jsem si také skútr MAXON 50ccm.Najel jsem 57km a přestal ukazovat tachometr.Také jsem odpojil ten kabel u baterky a hned to jede lépe jen ta spotřeba bude cca 5l na 100Km to je dost nevíte proč nemůže byt zasekli sytič? A mám ještě jeden problém vzadu na motoru mě teče dírkou olej vis foto prosím muže mě někdo poradit co s tím mám dělat dík moc.Roman Hradec Králové.
DS2.JPG
DS.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
19 bře 2011, 18:34
Zdar, spotřeba 5 l je dost. Já jezdim co to dá a vychází mi spotřeba do 3l. Jinak po ujetí cca 100 km mi začal též močit olej, po každé jízdě flek. Vypadalo to že to též teče z této dírky, všechny šrouby včetně výpušťáku jsem přetáhl a teklo to stále. Měl jsem podezření na simerink, vyřešil jsem to při výměně převodového oleje- namazal jsem závit výpušťáku těsnícím tmelem. Zřejmě špatná těsnící podložka. Od té doby klid
21 bře 2011, 13:18
Ahoj mám ještě jeden dotaz už budu mýt najeto cca 300Km a to znamená že půjdu na první garančku,nevíte jestli se tam něco platí a zda mě tam opraví tachometr a odstraní to kapání oleje.Jo ten olej asi nebude kakat tou dírou ale šroubem moc dík
21 bře 2011, 14:32
Většinou se garančka platí
,jak práce tak material
,někdy mají prodejci různé akce první garančka zdarma atp
.Záruční opravy jsou zdarma.
22 bře 2011, 17:09
Mám také tento skůtr forcer 50,někteří tady máte problém s tím,že po několika minutách chcípne motor a za chvíli zase běží.
Je to velmi jednoduchá oprava,stačí rozebrat zátku nádrže a v patřičném místě udělat dirku na odvzdušnění,kterou čínani zapoměli
a pak budete jezdit jako dráha.
22 bře 2011, 18:50
Tak jsem ho dnes pokřtil
. To si to takhle v klídečku jedu, vyhodím blinkr že zastavím před obuvou, jemně brzdím no a na štěrku přední kolo ujelo a už jsem byl na zemi. Naštěstí jsem už dojížděl takže jen mám odřený spodní plast, trochu blinkr, zrcátko a páčku od brzdy. Ale všechno vydrželo takže je to ve zlatě. Příště budu víc používat zadní brzdu než přední
. Nakonec jsem ani do obuvy nešel protože prodavačka byla za výlohou a koukala na mně
. Jó chybama se člověk učí
22 bře 2011, 20:12
hh,no ja si na to taky dávám bacha,taky mě to málem ujelo v zatáčce na šterku,ale sundal jsem nohu a udržel jsem to.u nás už to mají příští týden uklízet ten štěrk,tak to bude pohoda
24 bře 2011, 21:17
když jsem vyděl posvařování rámu nedoporučoval bych žádné velké upravy.Zdar všem.
24 bře 2011, 21:31
Jo to máš pravdu některý sváry stojí za to
26 bře 2011, 19:39
Oddělal jsem kryt od baterky a žádný další drát tam není.... nevíte kde by to mohlo být?
26 bře 2011, 19:43
Jestli chceš tak se můžu podívat kam dráty vedou a jaký mají barvu
26 bře 2011, 20:14
Možná jsem to psal zbytečně, teď jsem se tam byl ještě jenou podívat a když jsem si lehl pod motorku tak tam byl ten kabel pod podlahou. Podle fotky je to on, zitra zkusím projet
04 dub 2011, 17:50
Všechny zdravim, tak jsem se taky přidal do klubu a koupil si forcer 50. Mám dotaz jak jste to vyřešili s tím odpojením omezovače, tak aby nebyla poškozena ta bužírka s blombou. Podle mě, když se poruší, tak přestane platit záruka. Napadlo mě, že bych to mohl odpojit přímo z konektoru u jednotky a před garančkou to tam vždycky vrátit.